Здоров*я дітей в сучасних умовах життя. Нестандартні уроки фізичної культури з використанням інноваційних технологій.
Номер слайду 2
Тема – Здоров*я дітей в сучасних умовах життя. Нестандартні уроки фізичної культури з використанням інноваційних технології
Номер слайду 3
Номер слайду 4
На даному етапі роботи ,ми всі бачимо,що здоров*я нації під загрозою. По медичним показникам 50% учнів мають підготовчу групу здоров*я30% учнів мають спеціальну групу здоров*я і лише 20% учнів мають основну групу здоров*я. Виникає велике питання,що робити,аби підтримати здоров*я дітей,підтримати інтерес до занять фізичної культури. Які можуть виникати думки у дитини,яка почуває себе добре,але гадає,що не може займатися на 100%?! А ще і батьки кажуть –» Тобі не можна займатися,ти – хворий!» Батьків звичайно можна зрозуміти – Бо дитина це найцінніший скарб !
Номер слайду 5
Але! Якщо на уроках дитині буде цікаво! Якщо дівчинка,хлопчик ,будуть бачити результати і батьки повірять і будуть сприяти ,тому ,щоб дитина завжди займалася фізичною культурою. Що ми всі можемо зробити задля цього,разом?Дитина дома – ранкові зарядки, прогулки на свіжому повітрі, можна придбати крокомір і наприкінці дня дивитися ,хто з сім*ї пройшов більше кроків,грати у рухливі ігри,тощо.
Номер слайду 6
Використовувати на кожному уроці фізкультхвилинки ,використовувати сучасну музику і сучасних пеорсонажів , для кожної вікової категорії. Виконувати вправи для постави,гімнастику очей,тощо.
Номер слайду 7
З 2018 року в Україні набуває обертів Всеукраїнський проект «Junior. Z»Проект проводиться з метою розвитку освіти в Україні,формування у вчителів ключових компетентностей та застосування сучасних методик навчання в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти,а також залучення учнів до здорового способу життя через популяризацію окремих варіативних модулів у фізичному вихованні. Проект «Junior. Z» пропонує використовувати на уроках фізичної культури такі варіативні модулі,як : Чирлідінг. Петанк. Хортинг. Флорбол. Бадмінтон. Кофбол. РегбіСумо. Фризбі
Номер слайду 8
На уроках фізичної культури використовувати новітні технології,демонструвати теоретичний матеріал про олімпійський рух,відомих спортсменів їх досягнення,техніку виконання вправ ,різновиди видів спорту
Номер слайду 9
На своїх уроках, я використовую такі види спорту ,як Дитячий фітнес. Степ аеробіка. Казкова гімнастика. А також Мультимидійну спортивну комп*ютерну програму як « Just Dance»Яка була розроблена на основі сучасних героїв ,включає у себе 300 видів спортивних танців (на основі степ аеробіки,танцювальної аеробіки) з використанням гаджетів (що в наш час ,дуже подобається дітям і викликає не аби який інтерес) ,кожен учень скачує собі на телефон програму,підключається до комп*ютера . Знаходимо потрібну нам програму,і починаємо танцювати,і все це у вигляді гри,наприкінці кожної програми
Номер слайду 10
На екран виводяться результати (місця) кожного учасника,і це не просто гра,це погляд у майбутнє – здоров*я . Під час виконання рухів за «героями» ця відеогра зчитує рух кожного учасника і в кінці всі бачать результат своєї роботи 1,2,3 і т.д. місце . Ця гра розвиває фізичну активність,порядок дії,розвиває жагу до перемог,а також згуртованість,бо в кожного учасника свої рухи і також робота в команді ,найкращий набирає бльшість балів.
Номер слайду 11
Тому я вважаю,що на прикладі такої відеогри,можна виховувати самодосконалість,згуртованість,зібраність,відповідальність,цікавість,учнів до уроків фізичної культури. В такі ігри можна грати і вдома із батьками,з друзями.
Номер слайду 12
Це є тільки прикладом,як можна зацікавити дітей,до занять фізичною культурою!Звісно ,що на уроках ми використовуємо і звичайні методи роботи,і приймаємо нормативи,і граємо,і змагаємось ,але з кожним роком стає менше дітей ,які можуть це робити.
Номер слайду 13
Задля збереження здоров*я дітей ,ми вже не можемо використовувати тільки стандартні методи роботи. Дитина – Школа –Сім*я повинні разом іти в одну ногу з часом!Бажаємо бути здоровими!Підготувала пезентацію – вчитель фізичного виховання Хлібодарської ЗОШ I – III ступенів. Шишляннікова С. П.