СВИСТУНЕЦЬ -Іграшка у вигляді тварини

Про матеріал
Іграшка у вигляді тварини із суцільного шматка глини. Робота над ескізом. Мета розширити знання учнів про декоративно-ужиткове мистецтво, зокрема народну іграшку, формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; розвивати спостережливість, зорову пам’ять, уяву, окомір, виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу та творів мистецтва, любов до тварин.
Перегляд файлу

Тема: Іграшка у вигляді тварини із суцільного шматка глини. Робота над ескізом.

Мета уроку: розширити знання учнів про декоративно-ужиткове мистецтво, зокрема народну іграшку, формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; розвивати спостережливість, зорову пам’ять, уяву, окомір, виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу та творів мистецтва, любов до тварин.

Оснащення уроку: графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери) гумки, альбом.  Зоровий ряд: графічні замальовки, презентація.

Тип уроку: комбінований.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І.Організаційний момент

Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку.

Як настрій? Як ваше самопочуття?

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  •          Пригадайте, 5 найпоширеніших видів декоративно-ужиткового мистецтва.
  •          А які саме вироби можна виготовляти з глини? (посуд, картини, прикраси, керамічні фігурки та народні іграшки).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Багато народних майстрів захоплюються виготовленням та оздобленням іграшок. Іграшки створюють із соломи, шиють із тканини, вирізають із дерева, ліплять із глини. Іграшок дуже багато, але найцінніша та яку ми з вами виготовимо самостійно.

ІV. Повідомлення теми уроку.

Тому ми, сьогодні на уроці, дізнаємося як створити іграшку у вигляді тварини із суцільного шматка глини та зробимо перший крок – розробимо ескіз нашої майбутньої іграшки.

V. Вивчення нового матеріалу

 Які іграшки подобаються тобі найбільше? Чому? Поміркуй, як вигляд іграшки залежить від матеріалу, з якого її виготовлено. Як залежно від цього її можна прикрасити орнаментом?

Однією з улюблених дитячих іграшок здавна були дерев’яні або глиняні свищики. Вони часто мали форму пташки, дзвінко свистіли чи тьохкали.

Яких тварин ти впізнаєш у фігурках свищиків? Як вони оздоблені?

 

Свищик - оригінальний, самобутній, він прикрашає наш побут, вносить тепло і радість у життя наших дітей, формує їхні естетичні смаки – є витвором мистецтва.

Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=3VqfR6Mz_aI https://www.youtube.com/watch?v=XzasjVbJntE

Свищики бувають у вигляді: ПІВНИК-СВИЩИК, КОНИК-СВИЩИК,СВИЩИК-СВИНКА, СВИЩИКИ – ОЛЕНЬ, ЦАП, КОЗА

Фізкультхвилинка для очей

D:\01Мои_документы_2020-21\РОБОТА\УРОКИ\z17.png

VІ. Практична діяльність уроку

Розробити ескіз іграшки – свистунця в кольорі, прикрашеного декором(орнаментами) на форматі А4.

Форми свистунця на вибір: Рибка, Баранчик,Коник, Пташка, Черепаха, Порося, Бичок.

Рекомендації:

  •          спочатку намалюйте загальну форму іграшки, тобто з допомогою кіл, овалів скомпонуйте загальні обриси іграшки.
  •          не забувайте, що іграшка свистунець повинна виконувати свою функцію, тому обов’язково промалюйте отвір для подачі повітря.
  •          іграшка - свищик повинна привертати увагу, тому прикрашаємо різноманітними орнаментами та візерунками.
  •          Виконуємо в кольорі.

VІІ. Підсумок уроку

РЕФЛЕКСІЯ “ТРИ, ДВА, ОДИН”
В першому рядочку пишемо Три факти, які були новими, цікавими, несподіваними на уроці.
В другому – Два факти, які здалися нецікавими, некорисними, або вже були відомі.
В третьому – Один факт, який хотілось би вивчити детальніше, поглибити знання.

VІІІ. Домашнє завдання

Перегляньте, які є у вас вдома іграшки у вигляді тварин і яких саме найбільше.

Чи є серед твоїх іграшок народні? Розглянь, як вони прикрашені.

docx
Додано
21 серпня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку