Світ інформації. 5 клас НУШ

Про матеріал
- розрізняє джерела інформації за видами (матеріальні/ нематеріальні, первинні/вторинні, текстово-візуальні тощо) [6 ГІО 3.1.1-1] - пояснює способи нагромадження та пошуку інформації [6 ГІО 3.1.1-2] - формулює запитання щодо достовірності інформації з різних джерел [6 ГІО 3.3.1-1]
Перегляд файлу

Клас ____           Прізвище, ім’я ______________________________________________

Тема. Світ інформації

1. Назвіть види інформації:

     За способом сприйняття - ___________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

     За способом подання – ______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

     За призначенням – __________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

2. Встановіть відповідність:

1)  Історична подія

А) Подія, яка дійсно відбулася

2)  Судження

Б) Здатність критично оцінювати інформацію, розпізнавати неправдиві повідомлення

3)  Історичний факт

В) Сукупність історичних фактів

4)  Факт

Г) Реальна подія з минулого

5)  Історичний процес

Д) Безперервний ланцюжок історичних подій

6)  Фейк

Е) Думки інших про ту чи іншу подію

7)  Медіаграмотність

Ж) Спеціально поширювана відверто неправдива інформація

 

      Відповідь:  1 ____      2____       3____        4 ____      5 ____       6 ____       7 ____

3. Вставте пропущені слова:

     Все, про що ми довідуємося щоденно – це ___________________________. За призначенням вона може бути ________________, тобто загальнодоступною, ____________________ - призначеною або зрозумілою певній групі людей і __________________, такою яка відома певній людині. Часто у мас-медіа поширюють __________________________ інформацію про людей чи події – це ______________ або дезінформація. Та людина істота розумна, тому вчиться розрізняти інформацію. Це називається ________________________________.

         Довідка:  масовою, спеціальною, особистою, неправдиву, фейки,  медіаграмотністю,  інформація.

 

Клас ____           Прізвище, ім’я ______________________________________________

Тема. Світ інформації

1. Назвіть види інформації:

     За способом сприйняття - ___________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

     За способом подання – ______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

     За призначенням – __________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

2. Встановіть відповідність:

1)  Історична подія

А) Подія, яка дійсно відбулася

2)  Судження

Б) Здатність критично оцінювати інформацію, розпізнавати неправдиві повідомлення

3)  Історичний факт

В) Сукупність історичних фактів

4)  Факт

Г) Реальна подія з минулого

5)  Історичний процес

Д) Безперервний ланцюжок історичних подій

6)  Фейк

Е) Думки інших про ту чи іншу подію

7)  Медіаграмотність

Ж) Спеціально поширювана відверто неправдива інформація

 

      Відповідь:  1 ____      2____       3____        4 ____      5 ____       6 ____       7 ____

3. Вставте пропущені слова:

     Все, про що ми довідуємося щоденно – це ___________________________. За призначенням вона може бути ________________, тобто загальнодоступною, ____________________ - призначеною або зрозумілою певній групі людей і __________________, такою яка відома певній людині. Часто у мас-медіа поширюють __________________________ інформацію про людей чи події – це ______________ або дезінформація. Та людина істота розумна, тому вчиться розрізняти інформацію. Це називається ________________________________.

         Довідка:  масовою, спеціальною, особистою, неправдиву, фейки,  медіаграмотністю,  інформація.

 

docx
Додано
22 листопада 2022
Переглядів
1205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку