Клас ____ Прізвище, ім’я ______________________________________________
Тема. Світ інформації
1. Назвіть види інформації:
За способом сприйняття - ___________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
За способом подання – ______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
За призначенням – __________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
2. Встановіть відповідність:
1) Історична подія |
А) Подія, яка дійсно відбулася |
2) Судження |
Б) Здатність критично оцінювати інформацію, розпізнавати неправдиві повідомлення |
3) Історичний факт |
В) Сукупність історичних фактів |
4) Факт |
Г) Реальна подія з минулого |
5) Історичний процес |
Д) Безперервний ланцюжок історичних подій |
6) Фейк |
Е) Думки інших про ту чи іншу подію |
7) Медіаграмотність |
Ж) Спеціально поширювана відверто неправдива інформація |
Відповідь: 1 ____ 2____ 3____ 4 ____ 5 ____ 6 ____ 7 ____
3. Вставте пропущені слова:
Все, про що ми довідуємося щоденно – це ___________________________. За призначенням вона може бути ________________, тобто загальнодоступною, ____________________ - призначеною або зрозумілою певній групі людей і __________________, такою яка відома певній людині. Часто у мас-медіа поширюють __________________________ інформацію про людей чи події – це ______________ або дезінформація. Та людина істота розумна, тому вчиться розрізняти інформацію. Це називається ________________________________.
Довідка: масовою, спеціальною, особистою, неправдиву, фейки, медіаграмотністю, інформація.
Клас ____ Прізвище, ім’я ______________________________________________
Тема. Світ інформації
1. Назвіть види інформації:
За способом сприйняття - ___________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
За способом подання – ______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
За призначенням – __________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
2. Встановіть відповідність:
1) Історична подія |
А) Подія, яка дійсно відбулася |
2) Судження |
Б) Здатність критично оцінювати інформацію, розпізнавати неправдиві повідомлення |
3) Історичний факт |
В) Сукупність історичних фактів |
4) Факт |
Г) Реальна подія з минулого |
5) Історичний процес |
Д) Безперервний ланцюжок історичних подій |
6) Фейк |
Е) Думки інших про ту чи іншу подію |
7) Медіаграмотність |
Ж) Спеціально поширювана відверто неправдива інформація |
Відповідь: 1 ____ 2____ 3____ 4 ____ 5 ____ 6 ____ 7 ____
3. Вставте пропущені слова:
Все, про що ми довідуємося щоденно – це ___________________________. За призначенням вона може бути ________________, тобто загальнодоступною, ____________________ - призначеною або зрозумілою певній групі людей і __________________, такою яка відома певній людині. Часто у мас-медіа поширюють __________________________ інформацію про людей чи події – це ______________ або дезінформація. Та людина істота розумна, тому вчиться розрізняти інформацію. Це називається ________________________________.
Довідка: масовою, спеціальною, особистою, неправдиву, фейки, медіаграмотністю, інформація.