"Свійські птахи бабусі Дарини"

Про матеріал
Заняття ознайомлення з природою у різновіковій групі дошкільного підрозділу на тему "Свійські птахи", заняття мають виховні аспекти
Перегляд файлу

Заняття в різновіковій групі

дошкільного підрозділу

ознайомлення з природою на тему “Свійські птахи”

Вихователь: Вергелєс О.М.

Мета: закріпити знання дітей про свійських птахів, де живуть, чим живляться, їх характерні ознаки (частини тіла), способи пересування, учити розрізняти їх за зовнішнім виглядом, ознайомлювати дітей з творчістю Сухомлинського; вправляти у звуконаслідуванні, розвивати увагу, мислення, мовлення, виховувати пізнавальний інтерес до свійських птахів; виховувати дбайдтве ставлення до тварин, виховувати дітей шанобливому ставленні до людей. Матеріал: картиноки із зображенням свійських птахів з казок: півня, курки, качки, індика, гусака, картки до гри “Які птахи у мене вдома”, картки із зображенням малят свійських птахів.

Хід заняття I.      Організаційний момент

Психогімнастика «Чарівні перетворення» Діти сидять на килимі.

- Уявіть, що ви каченята, що йдуть до ставка

— Зобразіть півня, що махає крильми й співає свою пісню.

-Зобразіть гусака, який махає крилами та гилгоче.

II.    Мотивація

— Діти, бабуся Дарина запрошує нас до себе в гості ,в село ,на пташиний двір.Відвідаємо бабусю? Як треба поводити себе в гостях?

Давайте поглянемо, як живуть свійські птахи!

III.    Основна частина

МАТЕРИНСЬКЕ ЩАСТЯ

Гарячого літнього дня вивела гуска своїх маленьких жовтеньких гусенят на прогулянку. Вона, показувала діткам великий світ. Цей світ був зелений і радісний — перед гусенятами простягнувся величезний луг. Гуска навчала діток скубти молоду травичку. Травичка була солодка, сонечко тепле й ласкаве, моріг м’якенький, світ співав багатьма голосами жучків, метеликів, комах. Гусенята були щасливі.

Коли це налетіла чорна хмара, на землю впали краплі дощу. А потім посипались чималі, як горобині яєчка, градинки. Гусенята прибігли до мами, вона підняла крила й накрила ними дітей. Під крильми було тепло й затишно, гусенята чули, як нібито звідкись іздалеку долинає гуркіт грому, виття вітру й стукіт градинок. Їм навіть стало весело: за материнськими крилами коїться щось страшне, а вони в теплі й затишку.

Потім усе вщухло. Гусенятам захотілось мерщій на зелений луг, але мати не піднімала крил. Гусенята вимогливо запищали:

«Випускай нас, мамо».

Тихо підняла мати крила. Гусенята вибігли на траву. Вони

побачили, що в матері крила зранені, вирвано чимало пір’я. Мати тяжко дихала. Але світ навколо був такий радісний, сонечко сяяло так яскраво й лагідно, жучки, бджоли, джмелі співали так гарно, що гусенятам чомусь і на думку не спало поцікавитись: «Мамо, що з тобою?» І коли одне найменше і найслабше гусеня підійшло до мами й запитало: «Чого в тебе зранені крила?» — вона тихо відповіла: «Все добре, мій синку».

Жовтенькі гусенята розсипались по траві. Мати була щаслива. Бесіда за змістом оповідання

Переглянути картки

Бесіда «Свійські птахи»

— У бабусі живе багато різних птахів. Вона щоранку їх годує та піклується про них. Адже ці птахи не можуть жити без людини. Взимку їм буде важко знайти їжу, а без житла вони можуть змерзнути, тому вони живуть поруч із людиною. Ці птахи називаються свійськими.

Усі вони майже однакової будови — у птахів є голова, шия, дзьоб, тулуб, дві лапи та два крила, хвіст. Педагог показує дітям картку з качкою.

Розгляньмо качку. Яка вона? Що у неї є? Які звуки видає качка? Як ви вважаєте, що їсть качка?

Дидактична гра «Які птахи у мене вдома”

(вихователь роздає піготовлені огорожі з конструктору або картону дітям, після чого вони помвщають в ці огорожі свійських тварин

(іграшки) , які в них вдома)

Фізкультхвилинка «Курка з курчатами»

Педагог обирає дитину, яка буде виконувати роль качки та показувати рухи. Решта дітей — каченята — повторють. Качка з каченятами весело грала,

Качка каченяток усьому навчала:

Крильцями махати,

Зернятка шукати,

На зеленій травичці

Жучків шукати,

Та весело стрибати

Дидактична гра «Знайди маму»

(вихователь розкладає на столі фото з свійськими тваринами, а

вихованці повинні підібрати до них діточок)

IV.    Підсумок

— Яких птахів ви зустріли у дворі? Чому їх називають свійськими?

- Чим треба годувати свійських птахів?

-Чи потрібно допомагати дорослим в піклуванні за ними?

pdf
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку