Свята. Моє улюблене свято

Про матеріал
План-конспект уроку англійської мови з використанням інтерактивних технологій на тему «Свята. Моє улюблене свято»
Перегляд файлу

Додатки до опису педагогічного досвіду вчителя Кузьменко Н.М.

Додаток 1.

Інтерактивні інтернет-ресурси для використання в процесі дистанційного навчання англійської мови

  1. https://www.bbc.co.uk/cbeebies/games?vm=r

Interactive games

Puzzles and quizzes

Join in

  1. https://www.bbc.co.uk/bitesize/topics/zkbkf4j

Games BBC Bitesize

c) https://www.bbc.co.uk/bitesize/collections/primary-games/1

Games for primary school learners

d) https://www.educationquizzes.com/ks2/english

Education quizzes

e) https://www.rsc.org.uk/education/teacher-resources/interactive-learning-resources

Interactive learning resources

 

f) https://www.educationquizzes.com/ks3/english-spelling/

 

Spelling quizzes

Додаток 2.

Ресурси для вчителів англійської мови

 

Google Resources for Classrooms  

https://www.uis.edu/colrs/teaching/

 

Free Google Emojis to Organize Your Classes

https://emojis.wiki/google/

Online Teaching and Technology Blog

http://blogs.uis.edu/colrs/

 

100 remote learning activities, templates and tutorials

https://ditchthattextbook.com/elearning-activities/

Додаток 3. 

Інструкція зі створення та використання інтерактивних квізів «Кахут»

How to create a Kahoot in your browser

  1. Log in to your Kahoot! account, hit Create in the top navigation bar, and choose New kahoot.
  2. Start typing your first quiz question and add 2-4 answer alternatives. Your changes will be saved automatically as you go.
  3. On the right-hand side, adjust the timer and choose how many points to award for a correct answer:
    How to create a kahoot: adjust timer and other settings 
  4. Click Add question to create more questions. You can add the following question types in addition to multiple-choice quiz:
    • True or false: let students decide if a statement is true or false;
    • Type answer: ask students to type a short correct answer;
    • Puzzle: deepen learning by asking to place answers in the correct order;
    • Poll: collect student opinions;
    • Slide: give more context to a topic;
    • Word cloud (coming soon): collect short free-form responses;
    • Open-ended (coming soon): ask students to type a long answer – great way to collect in-depth feedback.

On the right-hand side, you can easily change the question type without having to retype it.

  1. Make sure to add an image or video to make the question more engaging. You can upload an image from your computer, or choose one from our built-in image library.
  2. Drag and drop questions to change their order, if needed.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4. 

Інструкція з використання звітів «Кахут» з метою  оцінювання навчальних досягнень учнів

How to use Kahoot reports to assess learning

Here’s how you can use Kahoot reports to collect valuable assessment analytics:

  1. Go to the Reports section and use the sorting options, filters and search function to find the report you need.
  2. Dive in! In the report summary, you gain a quick overview of the main stats: how many students played, how many questions there were, etc.
  3. Dig deeper by identifying questions that were the most difficult and might need reteaching, in the lower section of the report.


Screenshot of difficult questions in kahoot reports 

  1. See the nicknames of players who may need help based on their results, or haven’t completed the game.
  2. Go to the detailed view by player or question to see the insights broken down in different dimensions. For example, in the Question view you can see how the entire class performed in a particular question and identify any knowledge gaps.

Kahoot! question view in reports

  1. You can export a report with results as a spreadsheet: click the Report options dropdown above the report title and choose Download report.
  2. You can view and replay the final podium of live games and challenges – this can add a nice touch to a virtual class!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5. 

План-конспект уроку англійської мови з використанням інтерактивних технологій на тему «Свята. Моє улюблене свято»

 

Тема: Свята. Моє улюблене свято

3-й клас

Цілі:

Практична: активізувати вживання лексики з теми, ввести та опрацювати нові лексичні одиниці; формувати навички вживання граматичних структур типу My favourite holiday is…

Навчальна: формувати предметні компетентності:

- комунікативно-мовленнєву: удосконалення вміння висловлюватись;

- лінгвістичну: уміння опрацьовувати письмове повідомлення;

- граматичну: здатність користуватися граматичними ресурсами мови;

- соціолінгвістичну: уміння використовувати вирази ввічливості.

Розвивальна: розвивати ключові компетентності:

- соціальну: уміння працювати в групах, парах;

- здоров’язберігаючу:  розвивати навички збереження здоров’я.

Виховна:

- сприяти розвитку самостійного та логічного мислення; виховувати увагу;

- прищеплювати культури святкування зимових свят, інтерес та повагу до традицій країни, інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: комбінований урок.

Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, робота в парах. Обладнання: підручник, робочий зошит, тематичні картинки, магічна скринька, індивідуальні картки, флеш-картки, ервоні ковпачки, іграшка Діда Мороза, аудіозаписи, ноутбук.

Хід уроку

I.Підготовка до сприймання іншомовного мовлення.

1. Привітання (Greeting) 1 хв.

2. Повідомлення теми та мети уроку (Aims and objectives). 1хв.

II. Введення в іншомовне середовище (Warming up).

1. Пригадування пір року 5 хв

III. Основна частина уроку

1. Введення і закріплення нових ЛО 7 хв.

2. Розвиток навичок діалогічного мовлення. (Speaking) 5 хв.

3. Удосконалення навичок письма. (Writing) 5 хв.

4. Фізкультхвилинка 2 хв.

5. Удосконалення навичок читання. (Reading) 5хв.

6. Удосконалення навичок аудіювання. (Listening) 6 хв.

7. Рефлексія. (Crossword) 5 хв.

IV. Заключна частина.

1. Підсумок уроку (Summarizing) 2хв.

2. Домашнє завдання (Homework). 1хв

 

Хід уроку

I. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення.

1. Привітання (Greeting) 1 хв.

Good morning, pupils!

(Good morning, teacher!)

I am glad to see you!

(I am glad to see you, too!)

2. Повідомлення теми та мети уроку (Aims and Objectives). 1хв.

Today we are going to speak about…… Look at the picture.

(Вчитель показує картинки iз зображенням свят, учні розглядають і формулюють тему уроку).

You are right! The topic of our lesson is “Holidays. My favourite holiday” 

What do we usually do at our English lessons? (учні пригадують вивчений вірш)

We like to read,

We like to play,

We like to study

Every day.

OK. Today we’ll speak, read, play and even sing to know more about holidays.

We’ll improve our speaking, reading, writing skills. We’ll listen to the text and have a lot of fun. So, let’s get started!

II. Введення в іншомовне середовище (Warming up).

1. Учням пропонується переглянути відео та пригадати пори року англійською мовою з використанням ресурсу

https://www.bbc.co.uk/bitesize/topics/zkvv4wx/articles/zcx3gk7

 

III. Основна частина уроку

1. Введення і закріплення нових ЛО 7 хв.

Pupils, look at the blackboard. What words and word-combinations do you associate with the word «Holiday (Свято)»?  (Діти вибирають картинку, називають її українською мовою та прикріплюють магнітом до дошки. Вчитель під кожною картинкою чіпляє назву свята англійською мовою. Після закінчення побудови словникової карти, учитель називає свято, учні кілька разів повторюють за вчителем)

Гра “What holiday is this?”

Використовуються флеш-картки.

Міні-квіз. Учням пропонується виконати нескладне завдання з використанням ресурсу https://www.bbc.co.uk/bitesize/articles/zhtp2v4

 

 

2. Розвиток навичок діалогічного мовлення. 5 хв.

What is your favourite holiday? (Вчитель вводить запитання, перекладає його і учні дають відповідь, використовуючи структуру My favourite holiday is….)

 (Діти працюють в парах, запитуючи один одного про улюблене свято) 

Діалог

- What is your favourite holiday?

- My favourite holiday is Easter. What is your favourite holiday?

- My favourite holiday is New Year

3. Удосконалення навичок письма. 5 хв

Look, what is wrong with these sentences! Let`s correct them! (Учні працюють самостійно з картками, ставлячи слова у потрібному порядку. Учні читають речення, перекладають і записують у зошити).

4. Фізкультхвилинка 2 хв.

Well done! Now have a rest!

 «Father Frost is coming» (Учні одягають на голови новорічні ковпачки, стають у коло і співають пісеньку з рухами, повторюючи за вчителем) 

5. Удосконалення навичок читання. (Reading). 5 хв.

 (Вчитель пропонує учням дістати зі скриньки написані побажання, прочитати їх і перекласти).

I wish you to be happy!

I wish you to be healthy!

I wish you to have a nice winter holiday! Etc.

6. Удосконалення навичок аудіювання. (Listening). 6 хв.

 (Вчитель вмикає аудіозаписи святкових пісень, учні підіймають картку з назвою того свята, про яке співалось у пісенці).

7. Рефлексія. (Crossword). 5 хв.

1. A holiday when we sing songs coliadkas. (Christmas)

2. A holiday, when a Father Frost brings presents. (New Year)

3. A holiday, when we nave a cake with candles and presents. (Birthday).

4. A holiday, when we color the eggs and glorify Christ. (Easter)

IV. Заключна частина.

1. Підсумок уроку (Summarizing) 2хв.

And now, children, let’s summarize our work.

What have you learned? (Учні дають відповіді)

Let`s remember the names of all holidays. (Вчитель показує картинки зі святами, учні хором називають їх). 

So, your marks are….

2. Домашнє завдання (Homework). 1хв

Your homework will be to make a drawing of a holiday and write about it 4 sentences.

 

docx
Додано
3 березня 2021
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку