Мета заходу:
· ознайомити учнів зі звичаями країни, мова якої вивчається.
повторити вивчений лексичний і граматичний матеріали;
· розвивати соціокультурну компетенцію учнів з використанням матеріалу, пов’язаного з історією, святами та традиціями Великобританії;
· розвивати мовленнєві навички та логічне мислення;
· розвивати творчі здібності та естетичне сприйняття навколишнього світу.
· на основі змагань розвивати вміння та навички працювати в командах;
· виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: плакати, картки для проведення конкурсів та змагань, кольорові кульки, фонограми пісень.
Хід заходу
Р1: Good morning teachers, pupils and our guests. It's lovely to meet you here.
Love! Happiness! Beauty! Today we pronounce these pleasant words because today is a special day! Do you know what it's called?
Учні. It's called St. Valentine's Day!,
Р1: You are right.
Р2: Ви, звичайно праві. І ми сьогодні зібралися тут, щоб привітати дин одного з цим чудовим святом любові і дружби днем святого Валентина. Цей образ прийшов до нас із легенди про закоханих, яким він допомагав знайти один одного. За легендою, святий Валентин завжди оберігає від лиха тих, хто вірно дружить, щиро кохає один одного. А ви знаєте кого можна вітати в цей день? Ось ы ми сьогодні підемо привітати наших найкращих друзів із цим святом. А щоб цей похід був веселішим і цікавішим нам допоможуть учні 4 класів.
Р1: Welcome to our St Valentine's party! Today we`ll play, sing and give presents each other.
Listen to me very attentive! Today we`ll go to visit our friend and give her a present.
1 конкурс: “Introduce your team”
1 команда “Flowers” Take the flower, In front of you, White and yellow, Red and blue
2 команда: “Hearts» I give this heart to you and want to tell you: I love you.
P1: But what is this holiday without poems?
Р2: Але ж любов можлива не лише до дівчат або хлопців? Це й любов дитини до матері, до вчителя, до своєї країни…
Р1: Let`s listen our pupils
Учні декламують вірші
One, two,
I love you.
One,two,three,
You love me.
Boys are silly. Girls are smart. I love you With all my heart.
*** Boys are noisy. Girls are, too. You like me, And I like you. **
Mom, I’ve got many friends
Of each and every kind,
But a better friend than my mother
I’ll never find!
Mommy, I love you!
* Mama loves coffee. Papa loves tea. I love my teacher, And my teacher loves me! ***
P2: Ой, які гарні слова, а чи можуть наші учасники говорити компліменти?
P1: I think they can.
2 конкурс: “Compliments”
Учасники беруть картку з назвою прикметника і утворюють найвищий ступінь порівняння прикметників.
Beautiful, lovely, nice, good, young, interesting, happy, wonderful, fantastic, light.
P2: Я вважаю, що це було дуже чудово. Ой, ой,ой…
Р1: What`s happen?
P2: Поки ми говорили компліменти, ми попали в чергу…. Що ж буде ми запізнимося в гості
Р1: Don`t worry! Our pupils are ready to help us.
3 конкурс: “Turn”
Учитель називає порядкові або кількісні числівники. Перша команда повинна назвати попереднє число, друга – наступне (розуміється порядковий або кількісний числівник).
Наступне число: One, the second, fifteen, sixty, the third, ninety-nine.
Попереднє число: Two, the first, seventeen, the tenth, one hundred, fifty-two.
Р2: Ой, ой,ой…
Р1: What`s happen again?
Р2: Послухай уважніше.
Сценка “Three little kittens”
P2: Як чудово, навіть у кошенят є солодощі, а ми ніяк не можемо дістатися до магазину. Ти вважаєш і на цей раз нам допоможуть діти?
Р1: Sure
4 конкурс: “Where can I buy?”
Учні за допомогою карток задають запитання і дають відповіді.
Toys, flowers, postcard, cakes, sweets, dress, soap, trainers, souvenir, juice.
Р1: Are you happy?
P2: Звичайно. Ми все встигаємо. У нас вже є подарунки. I am so happy.
Пісня “If you are happy”
P2: Я така задоволена, що вже час дарувати подарунки.
Діти обмінюються подарунками.
5 конкурс: “Thanksgiving”
Кожна команда повинна назвати якомога більше слів вдячності.
Слово журі
beautiful |
lovely |
nice |
good |
young |
interesting |
happy |
wonderful |
fantastic |
light |