Свято: Хлопці дужі до військового діла не байдужі
Мета : Відзначати День Збройних Сил України, сприяти згуртуванню дитячого колективу. Розвивати розумові і фізичні здібності, кмітливість і спритність. Виховувати патріотичні почуття до рідної землі, дружби та взаємоповагу один до одного, взаєморозуміння. Прищеплювати прагнення до занять фізкультурою.
Обладнання: Святково прибраний зал, вгорі напис ,,6 грудня – День Збройних Сил України", дві гімнастичні лави, обручі, м'ячі, молотки, гвозді, дошки, кросівки, парта, подушки, скакалки.
Свято: Хлопці дужі до військового діла не байдужі
Мета : Відзначати День Збройних Сил України, сприяти згуртуванню дитячого колективу. Розвивати розумові і фізичні здібності, кмітливість і спритність. Виховувати патріотичні почуття до рідної землі, дружби та взаємоповагу один до одного, взаєморозуміння. Прищеплювати прагнення до занять фізкультурою.
Обладнання: Святково прибраний зал, вгорі напис ,,6 грудня – День Збройних Сил України”, дві гімнастичні лави, обручі, м’ячі, молотки, гвозді, дошки, кросівки, парта, подушки, скакалки.
Ведуча 1: Дорогі учні, вчителі, діти, гості!
Сьогодні ми зібралися на фізкультурно-спортивне свято присвячене Дню Збройних Сил України, щоб позмагатися у силі, спритності, винахідливості, кмітливості і просто відпочити.
Ведуча 2:
Бий барабан! Грайте сурми веселі!
Свято стрічайте в містах і у селах!
Радісну вість чує весь світ:
Українській армії привіт!
Ведуча 1:
Святкуємо цю знамениту дату,
В ній – щастя, доля всіх людей,
Якщо твердіш хода солдата,
Дзвінкішим буде сміх дітей!
Ведуча 2:
Ось і в нашій залі свято,
Чути гомін, жарти, сміх.
Нас зібралось тут багато,
Щоб вітати хлопців, татусів усіх.
Ведуча 1:
У школі нашій такі красиві хлопці,
Розумні, добрі та швидкі.
Ми їх зі святом хочем привітати
І побажати щастя у житті.
Учитель фізичної культури.
— Усі ви знаєте, що найбільший скарб людини — це міцне здоров’я, що не можна купити або обміняти. Втратити його легко. Це станеться, якщо…
щодня не робити … (зарядку);
не виконувати фізичних …(вправ);
не вести здоровий і активний… (спосіб життя);
не загартовувати свій … (організм).
Ведуча 1: Сьогодні наші хлопці, майбутні солдати, доведуть, що лише завдяки спорту, руху, гарному настрою ми зможемо почуватися здоровими, щасливими та багатими.
Ведуча 2: А тепер оголошуємо суддівську колегію: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учитель фізичної культури.
Перший конкурс «Візитка»(1). Оцінюється назва команди, девіз, дисциплінованість та організованість під час шикування, зовнішній вигляд. Максимальний бал -5.
Капітан 1-ї команди. Команда «Дужі»! Наш девіз…
|
Капітан 2-ї команди. Команда «Силачі»! Наш девіз…
|
1-ша команда: Разом ми команда «Дужі», Бо давно зі спортом дружим. Ми виходимо на старт, Маємо козацький гарт!
|
2-га команда: Силачі уже на старті, Є спортивний в нас талант. Спорт — це сила, Спорт — це праця! Серед нас нема ледачих! |
Учитель фізичної культури.
— Переможцями гри будуть всі, але перемогу отримає команда, яка протягом гри набере найбільшу кількість балів. Не сумуйте якщо програєте, тому що поразка — це лише крок до наступної перемоги, що доведе, чи вміємо ми радіти за інших і бути гідними суперниками.
Ведуча 1: Завдання 2. Естафета «Передай м’яч наступному»
Кожен гравець команди веде баскетбольний м’яч, торкається до стіни м’ячем, повертається і передає м’яч наступному гравцеві.
Ведуча 2: Завдання 3. «Футбольна естафета».
Жонглювання м’ячем – 2 учасники.
Ведуча 1: Завдання 4. «Забивання цвяхів»
Важкувато, але ж історики вигадувати не будуть. Ми знаємо що козаки уміли майструвати, то мусимо перевірити, чи наші хлопці вміють хоча б цвяха забити
Ведуча 2: Журі підводить підсумки 4-х естафет і оголошує загальний результат.
Ведуча 1: Завдання 5. «Зашнуруй шнурки».
Від кожної команди по одному учаснику зашнуровують шнурки.
Ведуча 2: Завдання 6. Естафета «Біг з двома м’ячами»
Перший учасник тримає в руках два м’ячі (баскетбольний і волейбольний). По команді біжить і оббігає фішку, біжить до команди і передає м’ячі наступному учаснику.
Ведуча 1: Завдання 7. «Амреслінг»
У грі беруть по одному учаснику від кожної команди. Гру можна проводити доти, поки є бажаючі.
Ведуча 2: Журі підводить підсумки 3-х естафет і оголошує загальний результат.
Виконують спортивний танець гімнастки.
Ведуча 1: Завдання 8. «Стрибки на скакалці в парах»
Два учасника стрибають на скакалці на час. Виграє той хто більше виконає стрибків.
Ведуча 1: Завдання 9. «Бій подушками»
По одному учаснику стають на лаву. По команді кожен учасник повинен збити свого суперника подушкою. Перемагає той хто залишиться на лаві.
Ведуча 2: Завдання 10. Естафета «Смуга з перепонами»
Кожен гравець команди добігає до лави сідає на неї наступний гравець біжить і сідає спереду і так всі останні поки не сяде останні учасник на лаву, потім перший учасник перебігає і сідає спереду учасника який сидить першим, і так виконують всі учасники поки не закінчиться лава. Потім всі по черзі переходять в обруч по дошці, переставляють дошку до наступного обруча і виконують те саме допоки не дійдуть до фініша. Виграє та команда, яка закінчить першою перехід від старту і до фінішу..
Виконують патріотичну пісню дівчата.
Ведуча 1:
Ну от і все, звучить свисток,
Гра закінчилась щасливо.
Виходять переможці на місток, вітайте їх!
Ось наша сила!
Ведуча 2:
О, спорт! О, спорт!
Це просто клас!
Дружить із нами завжди,
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої наснаги.
Ведуча 1: Журі оголошує результати гри.
Нагородження переможців.
Ведуча 2: На цьому наші змагання закінчилися. Дуже вдячні, що ми знову зібралися разом і добре відпочили.
Протокол до свята: Хлопці дужі до військового діла не байдужі
№ |
Назва завдання |
Короткий зміст |
І команда
|
ІІ команда
|
|
«Візитка»(1) Макс-ний бал -5. |
Оцінюється назва команди, девіз, дисциплінованість та організованість під час шикування, зовнішній вигляд. |
|
|
|
Естафета «Передай м’яч наступному» |
Кожен гравець команди веде баскетбольний м’яч, торкається до стіни м’ячем, повертається і передає м’яч наступному гравцеві. |
|
|
|
«Футбольна естафета». |
Жонглювання м’ячем – 2 учасники. |
|
|
|
«Забивання цвяхів»
|
Важкувато, але ж історики вигадувати не будуть. Ми знаємо що козаки уміли майструвати, то мусимо перевірити, чи наші хлопці вміють хоча б цвяха забити |
|
|
|
«Зашнуруй шнурки»
|
Від кожної команди по одному учаснику зашнуровують шнурки. |
|
|
|
Естафета: «Біг з двома м’ячами»
|
Перший учасник тримає в руках два м’ячі (баскетбольний і волейбольний). По команді біжить і оббігає фішку, біжить до команди і передає м’ячі наступному учаснику. |
|
|
|
«Амреслінг»
|
У грі беруть по одному учаснику від кожної команди. Гру можна проводити доти, поки є бажаючі. |
|
|
|
|
Всього балів: |
|
|
|
«Стрибки на скакалці в парах» |
Два учасника стрибають на скакалці на час. Виграє той хто більше виконає стрибків. |
|
|
|
«Бій подушками»
|
По одному учаснику стають на лаву. По команді кожен учасник повинен збити свого суперника подушкою. Перемагає той хто залишиться на лаві. |
|
|
|
Естафета «Смуга з перепонами» |
Кожен гравець команди добігає до лави сідає на неї наступний гравець біжить і сідає спереду і так всі останні поки не сяде останні учасник на лаву, потім перший учасник перебігає і сідає спереду учасника який сидить першим, і так виконують всі учасники поки не закінчиться лава. Потім всі по черзі переходять в обруч по дошці, переставляють дошку до наступного обруча і виконують те саме допоки не дійдуть до фініша. Виграє та команда, яка закінчить першою перехід від старту і до фінішу.. |
|
|
|
Перемога – 3 бали, нічия – 2 бали, програш – 1 бал.
|
|
|