17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Свято "Хто здоровий той сміється, все тоді йому вдається"

Про матеріал

Даний сценарій можна використовувати у позакласній роботі з учнями 2 класу. Мета свята привчати учнів піклуватися про своє здоров'я. Не потрапляти у країну Бруднулію, не хворійти, а також бут завждии веселими і здоровими.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          Вчитель: Васілевська

                                     Валентина Володимирівна

 

І. Вступне слово вчителя

 

Вчитель: Добрий день, діти! Сьогодні ви прийшли на свято незвичайне. Це свято здоровя.  Адже ви всі знаєте, що здоровя – найважливіше для людини. Його за гроші не купиш. І дбати про нього треба починати з дитинства. У народі кажуть:

« В здоровому тілі – здоровий дух»

« Здоровя дитини – багатство родини»

« Здоров’я народу – багатство країни»

 

Бруднуля: Ой, не хочеться вставати,

Так ще хочеться поспати

О, хо-хо!

(Дзвенить будильник)

Ой, хто-небудь поможіть,

Цей будильник заберіть!

(Стук. Заходить Мийдодир)

 

Мийдодир: Всі Чуковського читали

І мене давно впізнали.

Я великий Умивальник,

Славнозвісний Мийдодир,

Умивальників начальник

І мочалок командир.

Не один я прийшов, а помічників із собою привів. Можливо комусь потрібно помити шию чи вуха.

 

Бруднуля (задкує): Ой Мийдодир-Мийдодирчику!

Та я вже встаю. Ось!

(Розчісується рукою)

 

Мийдодир: Ох і брудний же ти, ох і брудний!

 

Бруднуля: Та не дуже я брудний

І вже зовсім не бридкий

А навіщо часто митись?

Є і так на що дивитись.

 

Мийдодир: Не знаєш навіщо митись?

                     То слухай!

Мочалки: 1. Діти на усій землі

Чималенькі і малі,

Знають правила прості:

Треба жити в чистоті!

 

2. Умиватись чисто з милом,

Щоб усі тебе любили,

Мити руки, ноги мити

І охайними ходити.

 

3. Щоб мікроб хвороботворний

Злий, страшний, такий потворний,

В організм наш не проник,

Від води і мила зник.

 

4. Він для зору недоступний,

Але дуже вже підступний.

Бо на шкіру проникає,

Миті слушної чекає,

Щоб колись нас отруїти, Навіть з світу зжити.

 

5. Все це просто, всі це знають

І великі, і малі.

Бо про це розповідають

Лікарі і вчителі.

 

6. І батьки дітей навчають

Жити чисто і в красі

І, звичайно, всі це знають,

Та виконують не всі.

 

Бруднуля: Ой не хочу я хворіти,

Краще руки, лице мити.

(Мочалки вмивають бруднулю)

 

Мийдодир: Тож запам’ятайте, діти,

Щоб без мила і води

Неможливо в світі жити:

Ні туди, і ні сюди!

Будьте завжди ви здорові

І з водичкою дружіть

Будьте чисті, пречудові

Та великими ростіть!

(Виходять Мийдодир і мочалки)

 

Бруднуля: От і добре! Буду, буду рости великим!

 

Звучить мелодія пісні.

(Входять зубні щіточки)

 

Бруднуля: А хто ви такі? Нема мені спокою!

 

Зубні щіточки: 1. Ми маленькі зубні щітки,

Ми часу не гаєм,

В кого зуби захворіли –

Вмить допомагаєм.

 

2. Ми дружит из вами раді

Отже, вам мої поради:

Чистить зуби треба всім –

І дорослим і малим.

 

3. Добрий день, діти! Я зубна щітка, та, якою ви кожного ранку чистите зуби. Ви впізнали мене? А чи знаєте ви, коли з’явилась на світ? Не знаєте? Тоді я вам розповім.

Зубну щітку знали ще до нашої ери. Довгий час вона булла лише у багатих. Замість зубного порошка використовували попіл горілих рогів оленів. Прості люди протирали зуби крейдою, настоєм м’яти. У різних народів різні зубні щітки. Французи, наприклад, придумали дітям щітку з музикою для того, щоб їм було приємно чистити зуби.

 

1-а щітка: Що треба робити, щоб зуби були здоровими?

 

2-а щітка: Не їжте багато солодощів. В солодощах багато цукру. А він шкідливий для зубів.

 

3-я щітка: Їжте багато овочів і фруктів.

 

1-а щітка: Два-три рази на рік ходіть на огляд до зубного лікаря.

А ось, що буває з тими, що не чистять зуби.

Сценка «Розболілись в зайця зуби»

Пісня «Щоб ніколи не хворів»

 

Бруднуля: Добре, вмовили. Буду чистити зуби!

(Свистить свисток, вбігають спортсмени під музику: марш футболістів.)

 

Спортсмен: Фізкультпривіт!

Фізкультпривіт!

На зарядку становись!

Кожен день по розпорядку

Робимо ми всі зарядку.

Ми зарядку любим дуже,

Бути здоровими хочемо друже.

Крокуємо по колу,

Ніхто не буде кволим.

Зупинились, повернулись,

Ну, а тепер всі розімкнулись!

Кличе сонечко малят:

На зарядку станьте в ряд.

Руки вгору, руки вниз,

Крок на місці – зупинись.

- Нахиляйся, присідай

І сусіда не штовхай.

- Руки в боки, нахились,

Вліво, вправо подивись.

Біг на місці починай,

Ну, а тепер – пострибай …

І дорослим, і малим

Спорт дає здоров’я всім:

Руки вгору, руки вниз,

Не лінуйся, не барись.

(Спортсмени вибігають, а Бруднуля каже:)

 

Бруднуля: Ох і добре я себе почуваю!

Аж їсти захотілося! Думаю пора снідати.

(Заходять овочі під музику і спів «Ходить гарбуз по городу»)

 

Яблуко: Щоб здоровим підростати,

Треба в їжу уживати

Овочі та фрукти –

Вітамінні ці продукти.

 

Бурячок: Я червоний бурячок,

Солоденький на смачок,

Я на грядці уродився

З вами, діти, подружився.

 

Часничок: А я братик-часничок,

Припікає язичок,

Я вбиваю всі мікроби

Бережу вас від хвороби!

 

Цибуля: Я – цибуленька для салатів

Вітамінами багата.

Не біда, що ніс щипаю, -

Всіх від гриппу захищаю!

 

Помідор: Помідорчик я кругленький

Соковитий і смачненький

Вітамінів торбу маю!

Тому весело співаю.

 

Виноград: Виноград я, виноград

Гляну світлим оком

Напою вас виноградом

Вітамінним соком.

Виноград я, виноград

Кетяги доспіли

І додасть нам виноград

Ще й здоров’я й сили.

 

Кавун: Вітаміни в нас смачненькі

І солодкі, і кисленькі

Їжте діти нас охоче,

Щоб були ви здоровенькі

І красиві й рум’яненькі

Щоб росли міцні і дужі.

До хвороб були байдужі.

 

 

Бруднуля: Їм я овочі і фрукти,

Вітамінні всі продукти,

Щоб рости міцним і дужим,

До хвороб завжди байдужим.

(Під музику «Снег кружится» заходить Айболить і співає)

 

Лікар Айболить: Всіх звіряток-хлоп’яток лікую,

Від хвороб їх завжди бережу.

Всіх тварин від інфекцій врятую,

Всіх мікроб я геть прожену!

Доброго дня діти! Мене звуть Айболить! Я прийшов до вас із лікарні, яка розташована біля лісу. Там до мене приходять лікуватися звірі і птахи. А ще я розповідаю їм, як не захворіти і бути завжди здоровим.

До вас я завітав, щоб перевірити чи вмієте ви берегти зір. Спочатку я повинен вас оглянути. Прошу встати і виконати мої команди:

Всі дихайте …

Не дихайте …

Все впорядку, спочивайте.

Руки дружно піднімайте.

Все прекрасно … опускайте.

Нахиліться, розігніться,

Встаньте прямо, усміхніться.

Так-так, що ж я скажу? Я – найкращий в світі лікар і відразу бачу, що дехто із вас не береже свій зір.

Так, Бруднуля?

 

Бруднуля (підскакує): Та я … Та ні … Не знаю

 

Лікар Айболить: Отож бо й воно, що не знаєш. Тоді для тебе, дітей задам такі тести. Слухайте уважно, виберіть правильну відповідь.

 

  1. На якій відстані при читанні треба тримати книгу?

а) 10 см;

б) 30 см.

2.  Де ні в якому разі не можна читати?

а) лежачи в ліжку;

б) за письмовим столом.

3. Звідки при читанні має падати світло?

а) зліва;

б) справа.

 4. Що шкідливе для дітей?

а) робити уроки;

б) дивитися телевізор.

 

Лікар Айболить: Молодці, я бачу ви вмієте і знаєте як берегти зір.

                        - А чи вмієте відгадувати загадки?

 

Тож слухайте загадки-добавлянки.

Щоб усі вас поважали,

Щоб любили і пишались,

Не багато і не мало

Треба знати 10 правил.

 

  1. Як прокинувся – вставай,

Ліні волі не … (давай).

 

  1. Квіточку роса умила,

А тебе умиє … (мило).

 

  1. Але ти не поспішай, подивись спочатку,

Чи нічого не забув, чи в портфелі все в … (порядку).

 

  1. І дивись, не барись,

В школу швидко-швидко … (мчись).

 

  1. В школі, в класі не брудни

Сміття бачиш - … (підніми).

 

  1. Не носи в кишені жуйки,

Крейду, яблука і булки,

Кнопки, цвяхи, сірники,

А носи … (носовички).

 

  1. Щоб тобою пишались,

Перехожі озирались

Так роби, щоб люди звикли –

І з тебе брали усі … (приклад).

 

Лікар Айболить: Так, молодці, відгадали

А тепер послухайте пісеньки

Частівки моїх друзів.

 

Частівки

  1. Я коли кінчаю їсти,

На столі у мене чисто.

Скатертину не заллю

Бо порядок я люблю.

 

  1. Ось горобчик сів на стовпчик,

Чистить пір’ячко горобчик,

Потім пурхнув на плетінь:

  • Я чистенький! Цінь-цвірінь!

 

  1. Ведмежатко косолапе

У барлозі смокче лапу.

Ой, яка принадна –

Наче шоколадна.

 

  1. Не ведмідь же я малята

Щоб до рота пальці брати

Це мені не звично –

Не гі-гі-є-ніч-но!

 

Бруднуля: Я завжди буду охайним і слухняним хлопцем!

 

Лікар Айболить: Ти, Бруднулю, змінився, що й тебе не впізнати. Покличу я своїх друзів, нехай вони за тебе порадіють.

 

(Виходять Мийдодир, Спортсмен, Мочалки, Зубні щітки).

 

Бруднуля: Ось тепер я вже хороший

Чистий, вмитий і пригожий.

З фізкультурою дружу.

Зір і зуби бережу!

 

Мийдодир: Як хочеш швидко підростати

І розвиватися як слід

Себе повинен вберігати

І захищатися від бід.

 

Мочалки: Яке життя довкіл прекрасне!

Росичка на траві бринить.

Яке чарівне сонце ясне,

І неповторна кожна мить.

 

Спортсмен: Й життя у кожного єдине,

І неповторне, лиш одне.

А ти у світі цім – людина,

І хай біда тебе мине.

 

Лікар Айболить: Любіть себе і інших поважайте,

Своє життя й здоров’я бережіть,

І правильну дорогу вибирайте,

Якщо сто літ бажаєте прожить.

 

Звучить «Гімн здоров’я»

Здоров’я – основа усього на світі

Здоровими бажають бути всі діти.

Для цього потрібно щоденно вмиватись,

Робити зарядку і тепло вдягатись

Себе гартувати водою і сонцем,

І солодко спати з відкритим віконцем.

І їсти усе, що на стіл подають,

Бо ж страви нам росту і сил додають,

Поводитись добре: усіх шанувати.

Не плакати, не киснути, не капризувати.

Не гратись з вогнем, не стрибать під машину,

Що мчать по дорогах щодня без упину.

Здоров’я – основа усього на світі

Себе берегти для матусі і тата,

Накази їх всюди виконувать свято.

 

Вчитель: Дорогі діти! Наше свято закінчилося. Я думаю, що з сьогоднішнього дня ви ще більше будете піклуватися про своє здоров’я. То ж ніколи не потрапляйте у країну Бруднулію, не хворійте, а будьте завжди веселими і здоровими.

1

 

docx
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку