Свято прощання з Букварем у 1 класі. Квест-круїз " У пошуках скарбів".

Про матеріал

Свято прощання з Букварем в нестандартній формі морської подорожі для учнів 1 класу з інтелектуальними труднощами. Має на меті поглибити знання учнів про книгу, формувати позитивне ставлення до читання, вчити застосовувати свої знання та вміння на практиці; розвивати пізнавальну активність, соціально-комунікативні якості, уміння колективно розв'язувати спільні завдання, збагачувати словниковий запас; виховувати інтерес до читання, почуття товариськості, взаємодопомоги, шанобливе ставлення до книги.

Перегляд файлу

СВЯТО ПРОЩАННЯ З БУКВАРЕМ

КВЕСТ-КРУЇЗ «У ПОШУКАХ СКАРБІВ»

Мета: Поглибити знання учнів  про книгу, формувати позитивне ставлення до читання, вчити застосовувати свої знання та вміння на практиці; розвивати пізнавальну активність, соціально-комунікативні якості, уміння колективно розв’язувати спільні завдання, збагачувати словниковий запас; виховувати інтерес до читання, почуття товариськості, взаємодопомоги, шанобливе ставлення до книги.

Обладнання:

Хід проведення заходу

І. Вступна частина.

Капітан.

– Чи любите ви подорожувати?

-         Яким транспортом можна відправитися у подорож? (Слайди )

-         А якщо це буде корабель, то подорож морська, називається КРУЇЗ. (Слайд)

-         Я – капітан дальнього плавання, запрошую вас сьогодні в круїз. Познайомтеся з моєю командою.

Танець матросів

(діти сідають на стільчики у «корабель»).

ІІ. Знайомство з морськими мешканцями.

Капітан.

-         Командо, ви готові до подорожі? Отож, вирушаємо у відкрите  море (Слайд)

Звуки хвиль.

-         Кого ж ми можемо зустріти на своєму шляху? Хто живе у морі? Відгадайте загадки і дізнаєтеся (відгадують загадки, виділяють перший звук у слові, капітан показує іграшку-відгадку).

1. Ось вона яка, розбійниця морська.

Всіх би проковтнула зажерлива… (акула) – Яка перша буква в слові?

2. В морі синьому живе це ясне , живе желе.

Не чіпайте, малюки, пальчик може обпекти.

Паляничка голопуза називається…. (медуза)

3. Заховалась у хатинці, що несе на своїй спинці.

Вміє повзати, плисти. Чи впізнаєш її ти?

Хто це труситься від страху? Мудра бабця … (черепаха)

          4. У річці, у ставі, у морі живе і не відає горя.

Дзьоба нема, та дзьобає з гачків мушок, жучків, черв’ячків. (риба)

-         Ось ми і познайомилися з морськими мешканцями. Деякі з них дуже люблять танцювати.

Танок морських мешканців

(під мелодію «Арам-зам-зам»)

ІІІ. Загадкова знахідка.

Капітан. Звук хвиль

-         Пливе, пливе кораблик, гойдаючись на хвилі,

У невідомі далі до невідомої країни.

-         Погляньте, що то за пляшка гойдається на хвилях? ( витягуємо за мотузку)

-         Тут є нам якесь послання із затонулого корабля.

Послання читає один з членів команди. Кінчик відірвано і не видно кінцівки тексту.

Капітан.

-         Не видно кінцівки, але цікаво, що ж то за скарб? Хочете його відшукати?

-         Отож, повний вперед!

ІV. Зустріч з піратами.

Танок піратів

(до зали вбігають пірати (вихователь- ватажок і двоє хлопчиків), виконують ритмічні рухи з порожніми пластиковими пляшками).

Ватажок.

-         Ну що, попалися?  Скарби чи життя! Вирішуйте швидше! (погрожує зброєю)

Капітан.

-         У нас нічого немає, нічого віддавати, але ми хочемо знайти скарби на загадковому острові, і тоді з вами поділимося.

Ватажок.

-         Ми любимо скарби! Правда, хлопці? Давайте разом шукати ! Мені цікаво, що це за скарби, що я про них ще не чув! І що за острів ховає таємницю? Візьміть і нас з собою, ми станемо вам у нагоді. А потім поділимося… ( шепоче помічникам, що скарби заберемо, а команду викинемо в море)

Капітан.

-         Добре, друзі, пливімо з нами! (Звуки хвиль)

V. Спортивна розминка.

Ватажок.

-         Бачу, ви дужі та  спритні. Як вам вдається тримати себе у формі?

Діти.

-         Ми щодня виконуємо ранкову зарядку , розминки, займаємося спортом.

Пірат 1. Давайте разом зробимо розминку!

Пірат 2. І нас навчіть!

Капітан.

-         Діти навчать вас виконувати рухи під музичний супровід!

Флеш-моб з глядачами – музична розминка

VІ. Обідня перерва.

Капітан.

-         Бачу, ви , піратики, втомилися, ледве дихаєте, а наша команда бадьора і весела.

Ватажок.

-         У чому ж ваш секрет?

Капітан.

-         Секрет у правильному харчуванні. Їсти потрібно вчасно і лише корисну їжу. Зараз уже час пообідати. А в морі найкраща їжа – це риба.

Гра «Рибалка»

( Гравці по черзі  ловлять рибу, називають букву і хором розповідаємо віршики на кожну букву)

И – И великої нема, И слова не почина.

З - Заєць спати захотів, сам постелю постелив.

Сам собі приніс подушку, підмостив її під вушко.

Та у зайця довге вушко – все звисає із подушки.

Р – Я рак-неборак, укушу, то буде знак.

Л – Три лисички, три сестрички миють лапки, миють щічки,

Не пускає тато-лис їх не вмитими у ліс.

К – Киця Мура, де ти була?

Я звав, а ти не чула.

Т - Тук-тук-тук, ток-ток-ток, вибиває молоток.

Ним ви цвяхи заб’єте, схожий він на букву «Т»!

Б - Буква Б, як бегемотик, що вхопився за животик,

Він морозива поїв, а тому і захворів.

Г - Зарядку букви-малюки робили після сну.

«Т» підняла аж 2 руки, а «Г» - лише одну.

В – У мами -  ведмедихи маленьке ведмежатко,

Великий є ведмедик – то їхній добрий тато!

VІІ. Дослідницька лабораторія.

Капітан.

-         Чи знаєте ви, яка на смак вода?  А наші діти знають.

Гумореска (учень)


Була думка у Тимка

Із моря напиться.

Та попробував – гірка,

Солона водиця!

Тому ,- каже, - води є

У морі багато,

Що ніхто її не п’є, -

Вона гіркувата.


Капітан.

-         Отже, яка вода морська на смак?

Наші пірати знають секрет морської води і покажуть вам фокус.

Досліди з водою (проводить Ватажок)

- Так, я знаю чарівний фокус з водою. Покажу вам, як вода може змінювати свій колір. Для цього потрібно вивчити закляття: Бум-бум-карабум!  ( баночки з водою, кришечки з фарбою)

 

VІІІ.  На острові Читання.

Капітан.

-         Бачу у свій бінокль якийсь острів! Так це ж відомий острів Читання! Погляньте , там і скриня зі скарбами нас чекає!

Ватажок. Першим біжить до скрині, намагається відчинити, але знаходить ключі із завданнями.

-         Як виконаємо ці завдання, то зможемо відкрити скриню.

Ключ 1. Складіть слово з букв (школа)

Ключ 2. Придумайте кінцівку « Хто багато читає, той багато …»

Ключ 3. Заспівайте пісню казкового героя.

Пісня «Колобок»

Ватажок.

-         Ура, нарешті ми все виконали і скриня відкривається.

В скрині сяє світло, лежать книжечки і печиво-букви.

-         Оце і всі скарби? Немає ні золота, ні прикрас! Як це розуміти?

Капітан.

-         Так от наш найбільший скарб! Це вміння читати! Бо книга – це віконце у світ, вона нам дає знання!

Ватажок.

-         Ой, навчіть і мене читати! І я буду багатим!

Капітан.

-         Добре, навчимо. А наша весела пригода надійшла до кінця. Корабель повертається до берега.

Пісня про абетку

1

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, 1 клас, Сценарії
Інкл
Додано
29 лютого
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку