Сценарій свята «Щастя бути разом»
Мета: формувати усвідомлене розуміння поняття «щастя», його унікальності, цінності, значущості для кожного.
Виховувати спостережливість до людей, бажання бути щасливим й дарувати щастя іншим, прищеплювати учням високі моральні якості.
Обладнання: листівки з зображенням квітів , відеоролик, мультимедійна презентація до проекту, програвач, фонограми пісень
Хід свята
І. Вступне слово вчителя
А я люблю, коли сміються діти,
Коли на личку радість виграє.
А усмішка ясним промінням світить...
І в цьому мудрість виховання є.
Коли любов’ю сповнене сердечко,
Турботою за маму й татуся.
Й за тих, хто поруч, далі й недалечко.
У тому мудрість виховання вся.
Коли дитина змалку розуміє,
Що від любові розпочався світ,
Добро і злобу розрізнити вміє
І має доброту з маленьких літ
В своїй душі і наміри хороші,
А світло серця людям роздає
Від щедрості людської, не за гроші...
От в цьому й щастя для дитини є.
В кожної людини своє поняття, таке щастя? І сьогодні ми поведемо розмову про те , що потрібно нам в житті, щоб бути щасливими
Учні читають вірші.
1. Скільки є людей повсюди,
Стільки в світі й щастя є.
Ніби ж всі подібні люди,
Щастя в кожного своє.
2.І рецепту тут немає,
Як на торт чи на пиріг.
Кожен свій рецепт шукає
Серед тисячі доріг.
3.Ложку дьогтю в бочку меду —
І, дивись, пропало все.
Щастя завжди попереду
Вогник радості несе.
4.Треба встигнути догнати,
В певний час і в самий раз!
А попробуй угадати —
От завданнячко для нас!
5.Щастя вогником засвітить,
Ніби папороті цвіт.
Хтось зірве, хтось не помітить
І повз нього піде в світ...
6.Ясніє в щасті лиш планета кольорова,
Хай грім і бурі не торкаються її,
Дитячий гомін дзвінко ллється знову й знову,
І щиро манять обрії ясні.
7.Спів радісний під небом лине,
Летить в блакить парад пісень,
Нехай щасливим для дитини стане
У всьому світі кожен день.
Пісня « Я намалюю щастя» Музика і слова І. Челнокова
Ведучий. Не треба заглядати в довідники або тлумачні словники, можна запитати в самого себе, що для нас значить слово «щастя»? Швидше за все, це коли збувається наша мрія, коли ми досягли того, до чого так довго йшли. У найщасливіших людей немає всього найкращого. Але вони дістають усе краще з наявного. Щастя в тому, щоб хотіти те, що маєш. А не в тому, щоб мати те, що хочеш.
2-й ведучий.
Що треба для щастя й усмішки дитини?
—Щоб сонце ласкаве нас гріло щодня.
—Оселя затишна й чуйна родина,
—Мамина пісня щоб завжди жила.
—Щоб зорі вночі у вікно зазирали,
—Сади буйним цвітом цвіли навесні,
—Пташки від зорі до зорі щебетали,
—Бажання збувались великі й малі.
—Щоб небо не плакало з горя важкого,
—Земля не здригалась від туги й жалю.
—Бажаємо щастя простого й земного,
—В добрі хочу бачить Вкраїну свою.
Учитель. Все починається з самої людини, з її душевного стану, вихованості, поведінки, відчуття гармонії з навколишнім світом, з красою довкілля. А приходить людина у світ для добра і радості. Тому завдання у всіх людей на землі одне — творити добро!
Звучить П’ята симфонія П. І. Чайковського. На фоні музики вчитель читає вірш.
Поглянь, дитино, світ такий, як казка!
У пахощах, у звуках, в кольорах.
Від сонечка до нас струмить любов і ласка,
Земля, як у віночку, вся в квітках!
Відчуй, дитино, запахи чарівні,
Що від землі ідуть, від квітів і від трав.
А поять нас струмки й джерела дивні...
Я хочу, щоб ти серцем це ввібрав!
Послухай пісню пташки на світанні
І звуки лісу, поля і небес.
Яка гармонія! Яке міцне єднання
Краси і щастя, радості й чудес!
Ведучий. Хочеш жити у добрі і злагоді, у любові і радості, то шануй та поважай батька та матір — так просто! Бо сім'я для людини, щаслива родина є найбільшим щастям для кожного з нас .
8.Всміхається сонце привітно й ласкаво,
І день на планеті хай щастям сія.
Час радісно лине, змістовно й цікаво,
Добробутом повниться кожна сім'я.
( Вірш « Ти моє зернятко..» розказує мама одного із учнів)
- Ти моє зернятко
Колоскове, -
Мати сину
Стиха промовля.
- Щастя не шукай
Ти у підкови,
Щастя – це народ твій і земля!
Щастя – це любити
Батьківщину,
Буть їй сином
Відданим завжди,
Берегти її,
Мій любий сину,
З року в рік
Щоденно від біди .
Щастя людям
Легко не дається,
Щастя досягають
В боротьбі.
Діяти й дерзати,
Доки серце б’ється, -
Ось чого бажаю
Сину, я тобі.
Пісня «Дитинство щасливе» Слова В. В. Федорової
Ведучий. Кожна людина хоче, щоб до неї добре ставились, привітно розмовляли, любили і поважали, не кривдили, говорили теплі слова... Тому, в першу чергу, вона так сама повинна ставитись до інших людей! Тобто, любити і поважати людей, не кривдити, не чинити зла
9. Живи з собою в злагоді і в мирі,
Не заздри людям і не проклинай.
Хай буде радість, щастя у квартирі,
Люби батьків своїх, не ображай.
10. Не зневажай, зла не бажай нікому,
Ділись останнім і добро твори.
Будь справедливим, чесним будь в усьому
І щире слово людям говори.
Бо в добрім слові є тепло і ласка.
У світлім серці є любов свята.
11.А в мудрості, запам’ятай, будь ласка,
І криється та істина свята,
Яка людьми нас робить в цьому світі
З душею чистою, мов сонця промінець,
То й будеш ти, як сонечко в зеніті,
І всі печалі зійдуть нанівець!
Вчитель. Наш народ завжди був високодуховним, дотримувався заповідей Божих. Про це свідчать прислів’я: «Хто добра людям бажає, той і сам добро має». «Не одежа людину красить, а добрі діла». Тому завжди думай, що і як ти робиш, що і як говориш, і твори добро, тоді й тобі воно повернеться добром і радістю. І завжди пам’ятай, що треба всіх любити. Бо любов — це найвище у світі почуття, від любові народжується все на Землі!
12.Любов — найвище в світі почуття!
У ньому сонце, щастя, цілий світ!
З любові починається життя,
Вона нас гріє і на схилі літ!
13.Любові забагато не бува,
Й ніколи зайва не буває теж...
Одягнута у лагідні слова,
Вона нас щиро зігріва, без меж!
14.Любов, як сонце, нашій дітворі,
Бо зігріває кожен день і час.
Як синь небес над нами угорі,
Щоб промінь доброти в душі не згас!
Учитель. Про мир і щастя мріють люди з давніх-давен, скільки існує людство, стільки й живе у серцях чарівна мрія про мир. Бо ж лише коли мир є, то можуть здійснитись усі найзаповітніші прекрасні мрії людини, її надії і помисли, тоді кожен може реалізувати себе повністю, розкрити свої здібності і таланти. Сьогодні, в Україні склалася надзвичайно складна ситуація. Лунають призиви щодо стабілізації протистояння і заклики до збереження миру. Люди доброї волі рішуче кажуть: "Ні - війні! Миру - так!"
Мир на землі — це затишок і тиша,
Це сміх дитячий і душі політ!
Коли поет чарівні вірші пише
Про незвичайний, дивовижний світ.
Мир на землі — це росяні світанки,
Краса і творчість, пісня у гаях.
Мир на землі — це вечори і ранки
Із радістю і щастям у серцях.
Це дні роботи, сповнені натхнення,
Щасливі сім’ї, здійснення надій.
Й нас не лякають вибухи страшенні,
Й солдати не кидаються у бій.
Мир на землі — це дім і мама, й тато,
Й любові стільки — просто через край!
Це та земля, де щастя є багато
І в кожнім домі — хліба коровай!
Це та земля, де сміх і пісня лине,
А діти йдуть до школи знов і знов.
Й ніколи у боях ніхто не гине,
Бо там господар — щастя і любов!
Учитель.
То ж удосконалюйтесь, діти, вчіться робити добро людям і творити добро на землі і тоді ваше щастя вас неодмінно знайде!
( Читаю вірш написаний мною , Боришкевич Р.М.)
Знайди свою планету Щастя
Та не для себе , а для всіх.
Нехай планету цю зігріє
Веселкою дитячий сміх!
Нехай ніхто не знає горя,
І втрат жорстокої війни
І сліз, батьківських сліз від болю,
Докорів власної вини.
Ти подаруй планету Щастя
Тому, хто вірить в чудеса,
Тому, хто серцем відчуває,
що справжнім є лише краса.
Краса - у людях , у природі…
Щоб не залишитись в імлі -
Нехай для всіх відчинить двері
Маленьке щастя на Землі!
Пісня Н. Май « Ми – щасливі діти»
Тепер зіграємо в гру « Відкрита платформа»: кожен учасник по черзі говорить побажання собі, іншим , відгук про свято тощо.
Учні висловлюють свою думку
Вчитель. Я бажаю вам бути щасливими і робити щасливими інших!
Тест: Чи щасливі ви?
Просто відповідай на наступні питання «Та чи ні».
2. Ти бачишся зі своїми друзями?
3. Ти смієшся над розказаною тобі смішинкою?
4. Ти стежиш за своєю зовнішністю?
5. Ти із задоволенням знайомишся з новими людьми?
6. Тобі нудно сидіти одному (одній) удома?
7. Ти відповідаєш чесно на питання, «Як твої справи»?