Перспективний план заняття з фізичної культури "Здоров`я і фізичний розвиток" для дітей з затримкою психофізичного розвитку на третій квартал

Про матеріал

Цей план розроблен на третій квартал для дітей пятого року життя за програмою розвитку "Віконечко" для дітей з затримкою психофізичного розвитку.

Творчо-рухові заняття, засновані на одному з видів усної народної творчості - потішках, загадках, казках. При проведенні фізичних вправ доцільно використати 4 - 5 потішок, загадок рухового характеру, а також сюжет однієї або двох казок, доповнюючи їх потішками і загадками.

Театралізовані фізкультурні заняття з використанням імітаційних, мімічних і пантомімічних вправ, інсценівок та ігор – драматизацій. Діти виконують різні ролі, наслідуючи або копіюючи дії людини, зображуючи тварин, птахів тощо.


Перегляд файлу

Заняття: Здоров’я і фізичний розвиток

п/п

Тема дефектолога

Тема вихователя

Орієнтовний зміст

Корекційно – відновлювальна робота

1

Мамо добра, люба,мила

Прогулянка до весняного лісу

Розучити кврг «Настання весни». Учити підлізати під дугами, не торкаючись руками підлоги, удосконалювати вміння стрибати через мотузку з місця; Рухлива народна гра «Подоляночка»

Розвивати гнучкість, пам'ять. Корегувати м’язи стопи.

2

Дитина між людей

Пригоди Лунтика

Учити кидати м’яч із-за голови через мотузку, підкидати та ловити м’яч ; вправляти у лазанні по драбині. Р/ гра «Конячки»

Розвивати спритність, реакцію на сигнал. Виховувати інтерес до занять з фізичної культури. Корегувати м,язи стопи

3

Пори року. Весна.

Весняна подорож лісовичка

Розучити кзрв «Вправні малята». Удосконалювати навички ходьби по мотузці .Розвивати окомір під час кидання торбинки у горизонтальну ціль, прокочування м’яча один одному під дугою;рівновагу

під час гри «Не наступи»

Корегувати м’язи стопи, вміння орієнтуватися у просторі.

 

п/п

Тема дефектолога

Тема вихователя

Орієнтовний зміст

Корекційно – відновлювальна робота

4

Ростемо здоровими

Дружні малята-здоров,ята

Учити  пролізати в обруч прямо, лазити по гімнастичній стінці; розвивати гнучкість, спритність під час гри «Бджілки».

Корегувати м’язи стопи орієнтування у просторі.

5

Праця дорослих

Звірята в зоопарку.

Розучити кврг «Звірята на зарядці»(з гантелями). Учити дітей прокочувати м’яч між двома гантелями,удосконалювати навички повзання по лаві, вправляти в стрибках через гімнастичні палиці.

Розвивати  окомір,,гнучкість.

6

Наші найменші друзі

Вправні садоводи

Учити дітей перекидати м’яч

через мотузку; ходити по гімнастичній лаві, тримаючи в руці м’яч; розвивати рівновагу, силу; закріпити правила гри «Бджілка» 

Корегувати координацію рухів,  увагу.

 

п/п

Тема дефектолога

Тема вихователя

Орієнтовний зміст

Корекційно – відновлювальна робота

7

Наші найменші друзі

Переліт птахів

Учити дітей ходити по похилій дошці та переходити на гімнастичну стінці. Удосконалювати біг на відстань з максимальною швидкістю. Р/гра «Пташка і пташенята»

Розвивати рівновагу, корегувати координацію рухів.

8

 

Веселі комахи

Розучити кзрв «Павутинка» (з мотузками); продовжувати вчити підлізати під мотузкою довільним способом, ходити між щаблями драбини; закріплювати вміння прокочувати м’яч між предметами

Розвивати спритність, орієнтування у просторі, окомір, корегувати координацію рухів; виховувати інтерес до занять фізкультурою.

9

 

Стежинами казки «Коза- дереза»

Учити дітей переповзати через колоду боком, повзати по лаві на колінах. Розучити гру «Кізонька»

Корегувати м,язи стопи,вміння орієнтуватися у просторі.

п/п

Тема дефектолога

Тема вихователя

Орієнтовний зміст

Корекційно – відновлювальна робота

10

Мийдодір

Малята- дошкільнята

Учити ходити по похилому буму; вправляти в переповзанні через колоду боком; розвивати орієнтування у просторі під час гри «Знайди іграшку»

Корегувати координацію рухів, рівновагу.

11

 

Весняні змагання

Розучити кзрв «Тренування» (з мотузками); продовжувати вчити ходити по мотузці приставним кроком, стрибати в глибину з лави, закріплювати вміння кидати м’яч у горизонтальну ціль. Р/гра «Хто перший»

Розвивати спритність, орієнтування у просторі, окомір, корегувати координацію рухів; виховувати інтерес до занять фізкультурою.

12

 

Естафета «Чия ланка швидше»

Удосконалювати навички бігу, перестрибування через перешкоди,

Кидання торбинки вдаль. Р/гра «Підкинь м’яча вище»

Корегувати м’язи стопи,

розвивати координацію позоточних рухів.

 

 

docx
Додано
15 лютого 2018
Переглядів
1776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку