До розіграшу
залишилось:
11 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Перспективний план заняття з фізичної культури "Здоров`я і фізичний розвиток" для дітей з затримкою психофізичного розвитку на третій квартал

Про матеріал

Цей план розроблен на третій квартал для дітей пятого року життя за програмою розвитку "Віконечко" для дітей з затримкою психофізичного розвитку.

Творчо-рухові заняття, засновані на одному з видів усної народної творчості - потішках, загадках, казках. При проведенні фізичних вправ доцільно використати 4 - 5 потішок, загадок рухового характеру, а також сюжет однієї або двох казок, доповнюючи їх потішками і загадками.

Театралізовані фізкультурні заняття з використанням імітаційних, мімічних і пантомімічних вправ, інсценівок та ігор – драматизацій. Діти виконують різні ролі, наслідуючи або копіюючи дії людини, зображуючи тварин, птахів тощо.


Перегляд файлу

Заняття: Здоров’я і фізичний розвиток

п/п

Тема дефектолога

Тема вихователя

Орієнтовний зміст

Корекційно – відновлювальна робота

1

Мамо добра, люба,мила

Прогулянка до весняного лісу

Розучити кврг «Настання весни». Учити підлізати під дугами, не торкаючись руками підлоги, удосконалювати вміння стрибати через мотузку з місця; Рухлива народна гра «Подоляночка»

Розвивати гнучкість, пам'ять. Корегувати м’язи стопи.

2

Дитина між людей

Пригоди Лунтика

Учити кидати м’яч із-за голови через мотузку, підкидати та ловити м’яч ; вправляти у лазанні по драбині. Р/ гра «Конячки»

Розвивати спритність, реакцію на сигнал. Виховувати інтерес до занять з фізичної культури. Корегувати м,язи стопи

3

Пори року. Весна.

Весняна подорож лісовичка

Розучити кзрв «Вправні малята». Удосконалювати навички ходьби по мотузці .Розвивати окомір під час кидання торбинки у горизонтальну ціль, прокочування м’яча один одному під дугою;рівновагу

під час гри «Не наступи»

Корегувати м’язи стопи, вміння орієнтуватися у просторі.

 

п/п

Тема дефектолога

Тема вихователя

Орієнтовний зміст

Корекційно – відновлювальна робота

4

Ростемо здоровими

Дружні малята-здоров,ята

Учити  пролізати в обруч прямо, лазити по гімнастичній стінці; розвивати гнучкість, спритність під час гри «Бджілки».

Корегувати м’язи стопи орієнтування у просторі.

5

Праця дорослих

Звірята в зоопарку.

Розучити кврг «Звірята на зарядці»(з гантелями). Учити дітей прокочувати м’яч між двома гантелями,удосконалювати навички повзання по лаві, вправляти в стрибках через гімнастичні палиці.

Розвивати  окомір,,гнучкість.

6

Наші найменші друзі

Вправні садоводи

Учити дітей перекидати м’яч

через мотузку; ходити по гімнастичній лаві, тримаючи в руці м’яч; розвивати рівновагу, силу; закріпити правила гри «Бджілка» 

Корегувати координацію рухів,  увагу.

 

п/п

Тема дефектолога

Тема вихователя

Орієнтовний зміст

Корекційно – відновлювальна робота

7

Наші найменші друзі

Переліт птахів

Учити дітей ходити по похилій дошці та переходити на гімнастичну стінці. Удосконалювати біг на відстань з максимальною швидкістю. Р/гра «Пташка і пташенята»

Розвивати рівновагу, корегувати координацію рухів.

8

 

Веселі комахи

Розучити кзрв «Павутинка» (з мотузками); продовжувати вчити підлізати під мотузкою довільним способом, ходити між щаблями драбини; закріплювати вміння прокочувати м’яч між предметами

Розвивати спритність, орієнтування у просторі, окомір, корегувати координацію рухів; виховувати інтерес до занять фізкультурою.

9

 

Стежинами казки «Коза- дереза»

Учити дітей переповзати через колоду боком, повзати по лаві на колінах. Розучити гру «Кізонька»

Корегувати м,язи стопи,вміння орієнтуватися у просторі.

п/п

Тема дефектолога

Тема вихователя

Орієнтовний зміст

Корекційно – відновлювальна робота

10

Мийдодір

Малята- дошкільнята

Учити ходити по похилому буму; вправляти в переповзанні через колоду боком; розвивати орієнтування у просторі під час гри «Знайди іграшку»

Корегувати координацію рухів, рівновагу.

11

 

Весняні змагання

Розучити кзрв «Тренування» (з мотузками); продовжувати вчити ходити по мотузці приставним кроком, стрибати в глибину з лави, закріплювати вміння кидати м’яч у горизонтальну ціль. Р/гра «Хто перший»

Розвивати спритність, орієнтування у просторі, окомір, корегувати координацію рухів; виховувати інтерес до занять фізкультурою.

12

 

Естафета «Чия ланка швидше»

Удосконалювати навички бігу, перестрибування через перешкоди,

Кидання торбинки вдаль. Р/гра «Підкинь м’яча вище»

Корегувати м’язи стопи,

розвивати координацію позоточних рухів.

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
15 лютого
Переглядів
222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку