Цей план розроблен на третій квартал для дітей пятого року життя за програмою розвитку "Віконечко" для дітей з затримкою психофізичного розвитку.
Творчо-рухові заняття, засновані на одному з видів усної народної творчості - потішках, загадках, казках. При проведенні фізичних вправ доцільно використати 4 - 5 потішок, загадок рухового характеру, а також сюжет однієї або двох казок, доповнюючи їх потішками і загадками.
Театралізовані фізкультурні заняття з використанням імітаційних, мімічних і пантомімічних вправ, інсценівок та ігор – драматизацій. Діти виконують різні ролі, наслідуючи або копіюючи дії людини, зображуючи тварин, птахів тощо.
Заняття: Здоров’я і фізичний розвиток
№ п/п |
Тема дефектолога |
Тема вихователя |
Орієнтовний зміст |
Корекційно – відновлювальна робота |
1 |
Мамо добра, люба,мила |
Прогулянка до весняного лісу |
Розучити кврг «Настання весни». Учити підлізати під дугами, не торкаючись руками підлоги, удосконалювати вміння стрибати через мотузку з місця; Рухлива народна гра «Подоляночка» |
Розвивати гнучкість, пам'ять. Корегувати м’язи стопи. |
2 |
Дитина між людей |
Пригоди Лунтика |
Учити кидати м’яч із-за голови через мотузку, підкидати та ловити м’яч ; вправляти у лазанні по драбині. Р/ гра «Конячки» |
Розвивати спритність, реакцію на сигнал. Виховувати інтерес до занять з фізичної культури. Корегувати м,язи стопи |
3 |
Пори року. Весна. |
Весняна подорож лісовичка |
Розучити кзрв «Вправні малята». Удосконалювати навички ходьби по мотузці .Розвивати окомір під час кидання торбинки у горизонтальну ціль, прокочування м’яча один одному під дугою;рівновагу під час гри «Не наступи» |
Корегувати м’язи стопи, вміння орієнтуватися у просторі. |
№ п/п |
Тема дефектолога |
Тема вихователя |
Орієнтовний зміст |
Корекційно – відновлювальна робота |
4 |
Ростемо здоровими |
Дружні малята-здоров,ята |
Учити пролізати в обруч прямо, лазити по гімнастичній стінці; розвивати гнучкість, спритність під час гри «Бджілки». |
Корегувати м’язи стопи орієнтування у просторі. |
5 |
Праця дорослих |
Звірята в зоопарку. |
Розучити кврг «Звірята на зарядці»(з гантелями). Учити дітей прокочувати м’яч між двома гантелями,удосконалювати навички повзання по лаві, вправляти в стрибках через гімнастичні палиці. |
Розвивати окомір,,гнучкість. |
6 |
Наші найменші друзі |
Вправні садоводи |
Учити дітей перекидати м’яч через мотузку; ходити по гімнастичній лаві, тримаючи в руці м’яч; розвивати рівновагу, силу; закріпити правила гри «Бджілка» |
Корегувати координацію рухів, увагу. |
№ п/п |
Тема дефектолога |
Тема вихователя |
Орієнтовний зміст |
Корекційно – відновлювальна робота |
7 |
Наші найменші друзі |
Переліт птахів |
Учити дітей ходити по похилій дошці та переходити на гімнастичну стінці. Удосконалювати біг на відстань з максимальною швидкістю. Р/гра «Пташка і пташенята» |
Розвивати рівновагу, корегувати координацію рухів. |
8 |
|
Веселі комахи |
Розучити кзрв «Павутинка» (з мотузками); продовжувати вчити підлізати під мотузкою довільним способом, ходити між щаблями драбини; закріплювати вміння прокочувати м’яч між предметами |
Розвивати спритність, орієнтування у просторі, окомір, корегувати координацію рухів; виховувати інтерес до занять фізкультурою. |
9 |
|
Стежинами казки «Коза- дереза» |
Учити дітей переповзати через колоду боком, повзати по лаві на колінах. Розучити гру «Кізонька» |
Корегувати м,язи стопи,вміння орієнтуватися у просторі. |
№ п/п |
Тема дефектолога |
Тема вихователя |
Орієнтовний зміст |
Корекційно – відновлювальна робота |
10 |
Мийдодір |
Малята- дошкільнята |
Учити ходити по похилому буму; вправляти в переповзанні через колоду боком; розвивати орієнтування у просторі під час гри «Знайди іграшку» |
Корегувати координацію рухів, рівновагу. |
11 |
|
Весняні змагання |
Розучити кзрв «Тренування» (з мотузками); продовжувати вчити ходити по мотузці приставним кроком, стрибати в глибину з лави, закріплювати вміння кидати м’яч у горизонтальну ціль. Р/гра «Хто перший» |
Розвивати спритність, орієнтування у просторі, окомір, корегувати координацію рухів; виховувати інтерес до занять фізкультурою. |
12 |
|
Естафета «Чия ланка швидше» |
Удосконалювати навички бігу, перестрибування через перешкоди, Кидання торбинки вдаль. Р/гра «Підкинь м’яча вище» |
Корегувати м’язи стопи, розвивати координацію позоточних рухів. |