Свято зошита урок укр.мови

Про матеріал
Поглибити знання учнів про роль зошита в навчанні; важливість грамотного охайного ведення зошитів; розвивальна: сприяти розвитку ключових компетентностей, розвивати пізнавальний інтерес та творчі здібності учнів, їх ініціативність; виховна: виховувати любов до школи, до навчання, відповідальне ставлення до навчальної праці; виховувати бережливість, охайність, повагу до інших.
Перегляд файлу

Тема. Свято зошита

Мета: освітня: поглибити знання учнів про роль зошита в навчанні; важливість грамотного охайного ведення зошитів; розвивальна: сприяти розвитку ключових компетентностей, розвивати пізнавальний інтерес та творчі здібності учнів, їх ініціативність; виховна: виховувати любов до школи, до навчання, відповідальне ставлення до навчальної праці; виховувати бережливість, охайність, повагу до інших.

 Обладнання: виставка кращих зошитів, малюнки.

Хід свята

  • Вітаю всіх зі святом і запрошую до подорожі «У Королівство Зошитів». Але до нього шлях не легкий, треба пройти певні випробування, подорожуючи від острова до сотрова. Після того, як пройдемо всі острови, оголосимо імена переможців конкурсу на кращий зошит. Переможці отримають подарунки від Капітана корабля.
  • Є святкових днів немало на листках календаря, є особливо призначені учням початкових класів, наприклад: «Вшанування Букваря», «Свято книги». А наше «Свято зошита» - незвичне, але дуже необхідне, на нашу думку.

Сьогодні в нашім класі свято,

 ми дуже раді всіх вітати!

 І сподіваємось, що кожен

Для себе щось узяти зможе.

Хтось настрій добрий запозичить,

Бо посмішка усім нам личить.

Хтось слову доброму зрадіє, 

Бо про добро усі ми мрієм.

Пісня «Ми першокласники»

1. Нові портфелики,
а в них Букварики.
Де краще зможете
 школяриків знайти?
Приспів:
Ми — першокласники,
ми — однокласники,
о, як нам весело
разом до школи йти.
2. Ми пишем палички,
крючечки, галочки,
складаєм літери
до купки у склади.
Приспів.
3. Малюєм пташечки,
квітки-ромашечки,
співаєм весело,
ти, пісенько, лети!
Приспів.
 

Острів «Загадковий»

Книжечки маленькі,
Аркуші біленькі.
В них вчимося ми писати,
І складати, і віднімати.
(Зошит)
***
То в клітинку, то в лінійку,
Написати тут зумій-но,
І намалювати дещо зможеш,
Називаюся я … (зошит)
***
В день святковий він мені сказав
Голосом на диво урочистим: 
"До портфеля ти мене поклав?..
Більше я не хочу бути чистим!"
***
Чи в лінійку, чи в клітинку,
Чистим був, та за хвилинку
Мерехтить від цифр та літер.
Здогадались, що це, діти?
Ручці він говорить: «Прошу!».
Це шкільний учнівський... (зошит)
***
В ньому я пишу весь час
І не тільки я  - весь клас!
Пишем гарно, як один!
Бо «обличчя учня» він. (Зошит)
***
Не сорочка, а зшитий. Не кущ, а з листочками. (Зошит.)
***
В ньому ми вчимось писати,
Віднімати, додавати.
Одягається в клітинку,
Чи в лінійчату кофтинку.  
 

«Зошит» Я дуже серджуся і плачу,

 Коли відчую чи побачу,

 Як рвуть листочки – сторінки,

 Чи протирають до дірок

 Невірно зроблений урок.

 Отже старанно всі пишіть,

 Мене не рвіть, а бережіть.

Острів «Українська мова»

Учень 1  Щоб нам правильно писати

  Та висловлювать думки,

 Рідну мову треба знати

 Треба вчити залюбки

Учень 2  Всі перлиночки народні

 В зошит свій я запишу,

 Вивчу загадки, прислів’я, 

 Вірш новенький я створю

Учень 3  Вивчайте мову українську

 Дзвінкоголосу, ніжну, чарівну

 Прекрасну, милу і чудову,

 Як материнську пісню колискову.

(Колискова пісня)

Зошит у лінію.

Подивіться ви на мене

Я — це Зошит для письма.

В мене лінія широка

І косої вже нема.

Щоб красиво написати,

Треба вам попрацювати.

Острів «Сміху»

Смішинки – веселинки

  1. Першокласниця старанно виводить щось в зошиті. Брат побачив і кинувся до неї
  • Ой, що ж ти наробила в моєму зошиті?!
  • А  хіба це твій?
  • А я думала …Я думала … Там написано, що він загальний зошит, - то вважала, що це і твій, і мій …
  1. – Чого увесь урок ти, Лідо,

         Пасешся в зошиті сусіда?

  • Перевіряю я Семена.

Чи правильно списав у мене?

  1. – Галинко, дай мені ручку, я робитиму уроки.
  • А чому ти не хочеш писати своєю?
  • Та моя ж помилки робить!

 

Острів «Математика»

Математика – цариця Наук

  1,2,3,4,5,

  Вмієш добре рахувати,

  Всі задачі, приклади

  Зможеш розв’язати 

  І охайно в зошиті

  Чисто написати.

Капітан зошитів

Зошит дуже люблять діти,

 Бо без нього ніяк жити.

 На уроках, в школі, вдома

 Зошит вчить нас всіх без втоми.

 На лінійках і в клітинках

 Ручка пише без зупинки.

 Зошит всім потрібен дуже,

 Бережи його, мій друже!

 Будь завжди охайним сам,

 Уникай дірок і плям!

 

На моєму Кораблі

 Такий закон панує: 

Кожен школярик 

Свій зошит шанує.

(Пісня «Чого вчать у школі»)

Острів «Театральний»

Ручка Ну, а я — найголовніша,

 Найстаріша, наймудріша.

 Вчу я гарно всіх писати

 Та розумними ставати.

Олівець Я - Олівець - Малювець,

Я дуже давній мудрець.

Я і з Гумкою дружу,

І Лінійкою дорожу.

Я перш ніж Ручка, народився.

І з нею теж я подружився.

Лінійка Я - Лінієчка тендітна,

 Дуже крихітна і ніжна.

 У кожнім зошиті працюю

 І рівно лінії малюю.

 З моїм другом Олівцем 

Дуже дружно ми живем.

Гумка А я — Гумочка мала. 

Виручаю всіх здавна:

 Олівцю допомагаю — 

Помилки я виправляю.

Обкладинка Я обкладинка тоненька

Така прозора і легенька.

 Зошитові я служу,

 Його від бруду бережу.

 Одягни мене мерщій

 Охайним буде зошит твій!

Пісня «Чомучки»

Капітан

  • Учні! Слухайте наказ!

 Нагородити хочу вас! 

На жаль, не всіх, а тільки тих,

 У кого зошити кращі за всіх. 

Я, Капітан Зошитів, нагороджую!..

 (Нагороджують учнів за кращі зошити.)

 

docx
Додано
24 грудня 2021
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку