СЮЖЕТНЕ ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА МОТИВАМИ КАЗКИ «ЛИСИЧКА ТА ЖУРАВЕЛЬ» В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ

Про матеріал
СЮЖЕТНЕ ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА МОТИВАМИ КАЗКИ «ЛИСИЧКА ТА ЖУРАВЕЛЬ» В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ
Перегляд файлу

СЮЖЕТНЕ ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ 

                         ЗА МОТИВАМИ КАЗКИ

                    «ЛИСИЧКА ТА ЖУРАВЕЛЬ»

 

 

 

 

 

 

 

      

Похожее изображение

 

Завдання:  Вдосконалювати різновиди ходьби (звичайна ходьба, ходьба на носках, ходьба на зовнішній стороні стопи. Ходьба з високим підніманням колін) та помірного бігу.

     Вправляти у виконанні комплексу загально розвивальних вправ, координуванні рухів під час виконання вправ з різних вихідних положень.

    Узгоджувати дихання та регулювати його у відповідності з рухами, що виконуються, закріпити вміння правильно приймати вихідне положення.

   Продовжувати вчити повзати по гімнастичній лаві з упором стоячи на колінах і кистях рук та правильно приземлятися під час стрибка; ходити «змійкою» навколо перешкод; стрибати на двох ногах, просуваючись уперед.

   Спонукати дітей самостійно робити масаж.

   Навчити правильно дихати носом, позитивно впливати на нервово-трофічні функції нервової системи, а через неї - на процеси обміну, що відіграють важливу роль у кровопостачанні легень, підвищувати загальний тонус організму, відновити повноцінне зовнішнє дихання.

   Формувати розуміння необхідності берегти своє здоров»я, бажання зміцнювати і тренувати свій організм.

   Розвивати фізичні якості та властивості організму дітей, окомір, координацію рухів.

  Виховувати витривалість, бажання бути здоровими і гарними, спритність і сміливість, викликати позитивні та радісні емоції.

                                   

 

Обладнання: гімнастична лава, «пеньочки», круги, обручі, глечик, муляжі овочів, каструля, тарілка, ложка, атрибути до гри.

 

                                      Хід заняття

1. Привітання

 Доброго здоров’я діти , доброго вам дня,
Хай вам ясно світить сонце у вікно щодня,
Хай сміється мирне небо і дивує світ,
А земля нехай дарує вам барвистий цвіт.
Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне.
А здорових і веселих щастя не мине .

   До нас сьогодні завітали гості. Давайте привітаємося до них і побажаємо їм здоров’я .

                      Добрий день , вам добрі люди ,
                      Хай у вас міцне здоров’я завжди буде,
                      Ми вам подаруємо посмішку ясну,
                      Разом з вами добре нам,
                      В нашім дитсадку.

Діти, а ви любите подорожувати ?
А в казку хочете потрапити ?
Сьогодні нас чекає незвичайна подорож.
Адже ми зустрінемо хитру Лисичку і довгоногого Журавля.
Як називається казка про цих героїв?

2. Підготовча частина.
-   Отже, по лісі журавель походжав
( ходьба по колу , зберігаючи правильну поставу )
-     Високо ноги піднімав                         20сек.
( Ходьба з високим підніманням колін )
-     І лисичка на носочках йшла
  ( ходьба на носочках , руки в боки )
  -    Лапки до вушок приклала
  ( ходьба у напівприседі ) .
   -  А на зустріч їм ведмедик
( ходьба на зовнішній стороні ступні ) (15с)
-    А ось і зайчик пострибав .
-   А тут і пташки літають
(Біг)  (30с).
Полетіли і ми з ними.
А тепер звірята тихенько крокують.
(Звичайна ходьба , вправа на дихання).
Шикування в дві колонки.

3.   Комплекс загально розвивальних вправ
                      «Лисиця і Журавель»
                       Журавель то на одній,

                           То на другій нозі стояв,
                           Високо угору крила підіймав.

В.п.-о.с
1-підняти ліву ногу , руки вгору ( вдих );

2.-в.п.(видих).
3-підняти праву ногу , руки вгору ( вдих);
4.-в.п.(видих).      Повт. 6р.
                            Лисичка Журавля пригощала
                            Свого гостя розважала.
В.п. -  ноги на ширині плечей, руки в боки;
1- нахил вперед , руки вперед (вдих);
2-3 - випрямитись , плеснути руками по стегнах ( видих );
4 – в.п                         Повт. 6р.

                            Журавель Лисичку пригощав,
                            А Лисичка в глечик заглядає,
                            Та нічого в рот не попадає.

В.п – ноги на ширині плечей , руки в боки;
1 - поворот тулуба ліворуч, руки розвести в сторони; (вдих)
2 – в.п. ( видих )

3 – те саме ліворуч.
4. – в.п.
                     
                          Лисичка стала присідати
                          Вліво , вправо голівку повертати.

В.п – ноги на ширині ступні , руки в боки;
1-3 – присісти нахилити голову ліворуч , праворуч
4 – в.п.              Повт. 6.р.
                            
                           Стала Лисичка зерно молотити.
                           Щоб смачної каші наварити.

В.п. – ноги разом, права рука вгорі , ліва внизу.
1-4 – зміна рук .           Повт 6.р.

                          Розсердилася Лисичка,
                          І стала тікати.
Повільний біг до 25сек.


                        А журавель пішов до хати.
Повільна ходьба, зберігаючи правильну поставу.
              
4.     Вправа на дихання.
На 1-4 – глибокий вдих через ніс;
На 5-8 – видих через рот.

5 . Основна частина.
                
                       Журавель Лисичці не вгодив,
                       А лисичка Журавлеві
                       Тож, малята, журавля будемо годувати.

6. Повзання по гімнастичній лаві з упором на коліна та кисті рук.
( По черзі повзуть , підходять до глечика і кладуть в нього муляжі овочів ) .

                      
                        Журавель вже веселиться,
                        А лисичка ще сумна.
                        У колону всі ставайте
                        І лисичку пригощайте.
                        Та дорога не проста,
                        Дуже, дуже вже крута .

  Діти по черзі йдуть між «пеньочками» ,
  Підходять до стільчика і ложкою із каструлі у тарілку кладуть «кашу»,

                        І зайчата – стрибунята,
                        Прийшли Лисичку із Журавлем привітати.
                        Але їм потрібно канавки обминати.

7. Стрибки з обруча в обруч на двох ногах.
                        Ну а чемний Журавель
                        Пішов мандрувати.
                        Він ішов, ішов
                        До болота він прийшов.
                        А в болоті жабенята,
                        Захотів він з ними гратись.
      
   8.   Гра «Журавель і Жабенята».

                      Ходить журавель по болоту,
                     Чам-чам!
                     Ловить Журавель Жабеняток,
                     Хап-хап!

                     Жабенята всі злякались

                         Ква-ква!
                         І в водичку пострибали,
                         Раз-два!
            
Після слів «ква-ква» жабенята стрибають в обручі і присідають ,
тікаючи від Журавля.                Пов. 3.р.
                        Лічилкою вибрати Журавля.

9. Заключна частина.

                                Вправа на дихання.
                                 Точковий масаж.

Аби бути дужими , прудкими, треба , щоб кожна клітина нашого організму була здорова. У наших долоньках сплять маленькі гномики . Давайте їх
розбудимо: потріть долоньку об долоньку швидко-швидко . Що відчуваєте?
Ваші долоньки стали гарячими. Це гномики прокинулися  і понесли здоров’я

у кожну клітинку . А тепер – побавимо їх : притиснемо долоньки до щічок ;
розбудимо їх братиків у кожному пальчику : у вказівному – щоб полікували
шлуночок; у середньому – печіночку ; у великому щоб прудко побігли кров’яні тільця по червоних стрічечках – кровотоках ; у четвертому – щоб допомогли  стати розумнішими; у мізинчику – щоб краще працювало сердечко і легше дихалось легеням .
Ще не прокинулися гномики у вушках. Приготуйте два пальчика : великий і 
вказівний. Візьміться за кінчики вушок . Промовляючи «Вушка вулика чують
все» , промасажуйте вушка коловими рухами 10р. в один бік , потім в інший.
Приготуйте вказівний пальчик, витягніть руку й поставте між бровами над носом .Промасажуйте цю точку по 10р. вправо-вліво зі словами «Просинайся, третє око!» Струсніть долоньками. Зберіть пальці руки в   купку , відшукайте внизу ямку , покладіть туди пальці зі словами «Я вдихну, дихну, дихну»! -промасажуйте ямку 10р. в один і 10р. в інший. Молодці! Ви бачите, чуєте , відчуваєте .

                         Масаж ніг за допомогою дерев’яних  паличок.
                         Масаж ніжки ніжкою.
                         Масаж ніжок кулачками.

10. Підсумок.                   

Що Вам найбільше сподобалось на занятті?

 

doc
Додано
7 червня 2021
Переглядів
4743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку