Сюжетно – рольова гра :ПЕРУКАРНЯ «Маленькі красуні»

Про матеріал

Розширювати у дітей уявлення про працю працівників перукарні; формувати вміння застосувати в грі отримані раніше знання про навколишнє життя.

1. Збагачувати знання дітей про людей професії перукар.

2. Виховувати повагу, розвивати інтерес до праці перукаря.

3. Формувати дружні взаємини дітей у грі.

4. Закріплювати знання про правила поведінки в громадських місцях.

5. Активізувати словник : « перукар, майстер, ножиці, гребінець, зачіска, фен, стрижка, стриже, чубчик, пінка, лак для укладання, бігуді.»

- формування зв'язного мовлення (монологічного та діалогічного)

- формування практичних навичок користування перукарськими інструментами (розчісування, заплітання, вкладання волосся).

- екскурсія до перукарні «Марічка»;

- бесіда за малюнками на тему: «Перукарня»;

- виготовлення атрибутів до гри;

- перегляд передачі «Інспектор Фреймут»;

- дидактична гра « Інтерв'ю».

Перегляд файлу

Сюжетно – рольова гра :

 

 

ПЕРУКАРНЯ

«Маленькі красуні»

 

 

 

 

 

Підготувала: вихователь Змійовська Г.М. Тернопільської спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату

I-III ст.

Тернопільської обласної ради

Мета : розширювати у дітей уявлення про працю працівників перукарні; формувати вміння застосувати в грі отримані раніше знання про навколишнє життя.

Завдання :

1. Збагачувати знання дітей про людей професії перукар.

2. Виховувати повагу, розвивати інтерес до праці перукаря.

3. Формувати дружні взаємини дітей у грі.

4. Закріплювати знання про правила поведінки в громадських місцях.

5. Активізувати словник : « перукар, майстер, ножиці, гребінець, зачіска, фен, стрижка, стриже, чубчик, пінка, лак для укладання, бігуді.»

Корекційна робота :

- формування звязного мовлення (монологічного та діалогічного)

- формування практичних навичок користування перукарськими інструментами (розчісування, заплітання, вкладання волосся)

 

Підготовча робота :

- екскурсія до перукарні «Марічка»;

-  бесіда за малюнками на тему: «Перукарня»;

- виготовлення атрибутів до гри;

- перегляд передачі «Інспектор Фреймут»;

- дидактична гра « Інтервю».

 

Матеріал : дзеркало, стілець, фартух для майстра – перукаря, накидка для клієнта, фен, гребінець, ножиці іграшкові, бігуді, шпильки і затиски, журнали зі стрижками, використані флакони від лаку, шампуні, пінки, бальзам, резиночки для волосся, іграшкова машинка для стрижки волосся.

 

Хід

Організація дітей.

Ведуча 1: - Добрий день, шановні гості, раді вас бачити, адже сьогодні у нас відкриття перукарні «Маленькі красуні». З нагоди відкриття, сьогодні послуги безкоштовні.

Ведуча 2 : - Діти, ви працівники перукарні, повторимо, хто працює в перукарні, і яку роботу виконує?

Максим : - Я, адміністратор, зустрічаю клієнтів, допомагаю вибрати зачіску.

Віта : - Я, майстер – перукар.

Ведуча 1 : - Що робить майстер – перукар?

Віта : - Миє волосся, розчісує, сушить феном, вирівнює, накручує, робить зачіску.

Соломія : - Я, майстер – перукар.

Ведуча 1: - Які інструменти є у перукаря?

Соломія : - Інструменти : гребінець, щітка, шпильки, резинки, фен, зажим, бігуді.

Аліна : - Я майстер – перукар.

Ведуча 2 : - Чим ще користується перукар під час роботи?

Аліна : - У мене є бальзам для волосся, гель, пінка, лак.

Ведуча 1 : - Це добре, використовуючи це під час роботи, зачіска буде ще кращою.

Ведуча 2 : - Пригадаємо, якими повинні бути працівники перукарні під час роботи з клієнтами?

Віта : - Привітними.

Аліна : - Ввічливими.

Соломія : - Старанними.

Максим : - Уважними.

Ведуча : - І, звичайно, охайними і акуратними. Повторимо, чи готові ваші робочі місця до прийому клієнтів?

Віта : - Так, зараз ми все витремо вологою серветкою.

Ведуча : - Де інструменти?

Аліна : - У стерилізаторі. Інструменти беру із стерилізатора і викладаю на рушник.

Ведуча : - Адміністратор зустрічає першого клієнта.

Діалог адміністратора з клієнтом :

- Добрий день.

- Добрий день, раді бачити вас у нашій перукарні.

- Я хочу зробити зачіску.

- Прошу, це зразки, виберіть ту, яка вам подобається.

- Я вибрала зачіску «Колосок».

- Гарний вибір, підходьте до майстра – перукаря.

- Дякую.

Діалог клієнта з майстром :

- Добрий день.

- Вітаю вас, сідайте, будь ласка, у крісло. Я вас слухаю.

- Зробіть мені зачіску «Колосок».

- Добре (розчісує волосся). У вас гарне, довге, пряме волосся.

- Дякую.

- Зачіску закінчено. Вам пасує така зачіска. Вам сподобалась?

- Дякую, мені дуже сподобалась. До побачення.

- До побачення, приходьте ще.

Діалог Олі Фреймут з працівниками перукарні:

- Добрий день, я Оля.

- Добрий день, раді бачити вас у нашій перукарні.

- Добрий день, я Оля.

- Добрий день, я Галина Михайлівна, директор перукарні, проходьте будь ласка.

- Я хочу перевірити чистоту і порядок у перукарні.

- Прошу перевіряйте.

- Добрий день, я Оля.

- Я Віталія, майстер - перукар.

- Що Ви робите?

- Я роблю зачіску «Колосок».

- Я хочу перевірити чистоту.(витирає салфеткою).

- Чисто, це добре. А що тут у Вас(дивиться у тумбочку). Тут порядок, це добре. А що це?

Г.М. : - Це стерилізатор. Тут є чисті інструменти.

- Дуже добре, мені сподобалось. Я хочу зробити зачіску.

Г.М. : - Будь ласка, перегляньте зразки, виберіть ту, яка вам подобається.

- Я вибрала зачіску «Ніжність».

- Гарний вибір, підходьте до майстра.

- Дякую, мені сподобалась (бере табличку)

- Я подивилася вашу перукарню і хочу сказати:

1. УСІ БУЛИ ПРИВІТНИМИ………+

2. ЧИСТОТА ……..+

3.ЗАЧІСКИ ……..+

Я РЕКОМЕНДУЮ!!! Вашу перукарню усім дівчаткам. Вітаю Вас. Дає табличку Г.М. і усіх вітає.

Новий клієнт :

- Добрий день, вітаю вас з нагородою, я хочу отримати поради по догляду за волоссям.

Г.М. : - будь ласка, що вас цікавить?

- Розкажіть мені, будь ласка, як правильно розчісувати волосся, коли воно коротке?

 

Якщо коротке волосся – розчісують від коренів до кінчиків.

- Це просто, а що робити з довгим, густим, кучерявим?

Довге – навпаки, починають з кінців пасма, і поступово, не смикаючи, піднімаються до коренів.

- Дякую, а ще порадьте, що робити, щоб волосся було блискучим, пишним, густим, міцним?

Нехай волосся пахне м’ятою і чебрецем,

І пам’ятай ти правило оце:

Щоб коса була густа і пишна,

То мий її в барвінкові та вишні.

 

Блискучою косу хай зробить звіробій,

Лушпиння із цибулі, ромашка і шавлій.

А щоб була вона міцна й красива,

Шукай поради у  жалючої кропиви.

 

Наче та роса, в дівчини коса.

Збережи її, бо яка ж краса!

Купай її в любистку й мяті,

Щоб була пишна та густа.

Ти збережи її нащадкам,-

Це ж не позичена краса.

- Дякую вам за поради, будемо використовувати під час миття волосся пахучі, духмяні трави, які ростуть у нас в Україні.

Ведуча 1 : - Наша перукарня називається «Маленькі красуні», а роблять дівчаток красивими, звичайно, їх коси. Недарма в народі кажуть :

- КОСА – ДІВОЧА КРАСА.

- НЕМА КОСИ – НЕМА КРАСИ.

- ДІВЧИНА З КОСОЮ – ЯК ТРАВА З РОСОЮ.

- НЕ ВАРИ БОРЩУ – ПОКИ НЕ ЗАПЛЕТЕШ КОСУ.

- ДЕ ДІВКА З КОСОЮ – ТАМ ХЛОПЦІ ЮРБОЮ.

Ведуча 2: - Ще Максим усім дівчаткам, які тут присутні, дасть невеличку пораду.

Максим :

Накрутили кучері дівчата,

Ще й підвели брови для краси.

Тільки ти роби, як вчила мати –

Не обрізуй русої коси.

Ведуча 1: - Дякую Максимові, дякую усім, до побачення.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
9 січня 2019
Переглядів
6727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку