Розширювати у дітей уявлення про працю працівників перукарні; формувати вміння застосувати в грі отримані раніше знання про навколишнє життя.
1. Збагачувати знання дітей про людей професії перукар.
2. Виховувати повагу, розвивати інтерес до праці перукаря.
3. Формувати дружні взаємини дітей у грі.
4. Закріплювати знання про правила поведінки в громадських місцях.
5. Активізувати словник : « перукар, майстер, ножиці, гребінець, зачіска, фен, стрижка, стриже, чубчик, пінка, лак для укладання, бігуді.»
- формування зв'язного мовлення (монологічного та діалогічного)
- формування практичних навичок користування перукарськими інструментами (розчісування, заплітання, вкладання волосся).
- екскурсія до перукарні «Марічка»;
- бесіда за малюнками на тему: «Перукарня»;
- виготовлення атрибутів до гри;
- перегляд передачі «Інспектор Фреймут»;
- дидактична гра « Інтерв'ю».
Сюжетно – рольова гра :
ПЕРУКАРНЯ
«Маленькі красуні»
Підготувала: вихователь Змійовська Г.М. Тернопільської спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату
I-III ст.
Тернопільської обласної ради
Мета : розширювати у дітей уявлення про працю працівників перукарні; формувати вміння застосувати в грі отримані раніше знання про навколишнє життя.
Завдання :
1. Збагачувати знання дітей про людей професії перукар.
2. Виховувати повагу, розвивати інтерес до праці перукаря.
3. Формувати дружні взаємини дітей у грі.
4. Закріплювати знання про правила поведінки в громадських місцях.
5. Активізувати словник : « перукар, майстер, ножиці, гребінець, зачіска, фен, стрижка, стриже, чубчик, пінка, лак для укладання, бігуді.»
Корекційна робота :
- формування зв’язного мовлення (монологічного та діалогічного)
- формування практичних навичок користування перукарськими інструментами (розчісування, заплітання, вкладання волосся)
Підготовча робота :
- екскурсія до перукарні «Марічка»;
- бесіда за малюнками на тему: «Перукарня»;
- виготовлення атрибутів до гри;
- перегляд передачі «Інспектор Фреймут»;
- дидактична гра « Інтерв’ю».
Матеріал : дзеркало, стілець, фартух для майстра – перукаря, накидка для клієнта, фен, гребінець, ножиці іграшкові, бігуді, шпильки і затиски, журнали зі стрижками, використані флакони від лаку, шампуні, пінки, бальзам, резиночки для волосся, іграшкова машинка для стрижки волосся.
Хід
Організація дітей.
Ведуча 1: - Добрий день, шановні гості, раді вас бачити, адже сьогодні у нас відкриття перукарні «Маленькі красуні». З нагоди відкриття, сьогодні послуги безкоштовні.
Ведуча 2 : - Діти, ви працівники перукарні, повторимо, хто працює в перукарні, і яку роботу виконує?
Максим : - Я, адміністратор, зустрічаю клієнтів, допомагаю вибрати зачіску.
Віта : - Я, майстер – перукар.
Ведуча 1 : - Що робить майстер – перукар?
Віта : - Миє волосся, розчісує, сушить феном, вирівнює, накручує, робить зачіску.
Соломія : - Я, майстер – перукар.
Ведуча 1: - Які інструменти є у перукаря?
Соломія : - Інструменти : гребінець, щітка, шпильки, резинки, фен, зажим, бігуді.
Аліна : - Я майстер – перукар.
Ведуча 2 : - Чим ще користується перукар під час роботи?
Аліна : - У мене є бальзам для волосся, гель, пінка, лак.
Ведуча 1 : - Це добре, використовуючи це під час роботи, зачіска буде ще кращою.
Ведуча 2 : - Пригадаємо, якими повинні бути працівники перукарні під час роботи з клієнтами?
Віта : - Привітними.
Аліна : - Ввічливими.
Соломія : - Старанними.
Максим : - Уважними.
Ведуча : - І, звичайно, охайними і акуратними. Повторимо, чи готові ваші робочі місця до прийому клієнтів?
Віта : - Так, зараз ми все витремо вологою серветкою.
Ведуча : - Де інструменти?
Аліна : - У стерилізаторі. Інструменти беру із стерилізатора і викладаю на рушник.
Ведуча : - Адміністратор зустрічає першого клієнта.
Діалог адміністратора з клієнтом :
- Добрий день.
- Добрий день, раді бачити вас у нашій перукарні.
- Я хочу зробити зачіску.
- Прошу, це зразки, виберіть ту, яка вам подобається.
- Я вибрала зачіску «Колосок».
- Гарний вибір, підходьте до майстра – перукаря.
- Дякую.
Діалог клієнта з майстром :
- Добрий день.
- Вітаю вас, сідайте, будь ласка, у крісло. Я вас слухаю.
- Зробіть мені зачіску «Колосок».
- Добре (розчісує волосся). У вас гарне, довге, пряме волосся.
- Дякую.
- Зачіску закінчено. Вам пасує така зачіска. Вам сподобалась?
- Дякую, мені дуже сподобалась. До побачення.
- До побачення, приходьте ще.
Діалог Олі Фреймут з працівниками перукарні:
- Добрий день, я Оля.
- Добрий день, раді бачити вас у нашій перукарні.
- Добрий день, я Оля.
- Добрий день, я Галина Михайлівна, директор перукарні, проходьте будь ласка.
- Я хочу перевірити чистоту і порядок у перукарні.
- Прошу перевіряйте.
- Добрий день, я Оля.
- Я Віталія, майстер - перукар.
- Що Ви робите?
- Я роблю зачіску «Колосок».
- Я хочу перевірити чистоту.(витирає салфеткою).
- Чисто, це добре. А що тут у Вас(дивиться у тумбочку). Тут порядок, це добре. А що це?
Г.М. : - Це стерилізатор. Тут є чисті інструменти.
- Дуже добре, мені сподобалось. Я хочу зробити зачіску.
Г.М. : - Будь ласка, перегляньте зразки, виберіть ту, яка вам подобається.
- Я вибрала зачіску «Ніжність».
- Гарний вибір, підходьте до майстра.
- Дякую, мені сподобалась (бере табличку)
- Я подивилася вашу перукарню і хочу сказати:
1. УСІ БУЛИ ПРИВІТНИМИ………+
2. ЧИСТОТА ……..+
3.ЗАЧІСКИ ……..+
Я РЕКОМЕНДУЮ!!! Вашу перукарню усім дівчаткам. Вітаю Вас. Дає табличку Г.М. і усіх вітає.
Новий клієнт :
- Добрий день, вітаю вас з нагородою, я хочу отримати поради по догляду за волоссям.
Г.М. : - будь ласка, що вас цікавить?
- Розкажіть мені, будь ласка, як правильно розчісувати волосся, коли воно коротке?
Якщо коротке волосся – розчісують від коренів до кінчиків.
- Це просто, а що робити з довгим, густим, кучерявим?
Довге – навпаки, починають з кінців пасма, і поступово, не смикаючи, піднімаються до коренів.
- Дякую, а ще порадьте, що робити, щоб волосся було блискучим, пишним, густим, міцним?
Нехай волосся пахне м’ятою і чебрецем,
І пам’ятай ти правило оце:
Щоб коса була густа і пишна,
То мий її в барвінкові та вишні.
Блискучою косу хай зробить звіробій,
Лушпиння із цибулі, ромашка і шавлій.
А щоб була вона міцна й красива,
Шукай поради у жалючої кропиви.
Наче та роса, в дівчини коса.
Збережи її, бо яка ж краса!
Купай її в любистку й м’яті,
Щоб була пишна та густа.
Ти збережи її нащадкам,-
Це ж не позичена краса.
- Дякую вам за поради, будемо використовувати під час миття волосся пахучі, духм’яні трави, які ростуть у нас в Україні.
Ведуча 1 : - Наша перукарня називається «Маленькі красуні», а роблять дівчаток красивими, звичайно, їх коси. Недарма в народі кажуть :
- КОСА – ДІВОЧА КРАСА.
- НЕМА КОСИ – НЕМА КРАСИ.
- ДІВЧИНА З КОСОЮ – ЯК ТРАВА З РОСОЮ.
- НЕ ВАРИ БОРЩУ – ПОКИ НЕ ЗАПЛЕТЕШ КОСУ.
- ДЕ ДІВКА З КОСОЮ – ТАМ ХЛОПЦІ ЮРБОЮ.
Ведуча 2: - Ще Максим усім дівчаткам, які тут присутні, дасть невеличку пораду.
Максим :
Накрутили кучері дівчата,
Ще й підвели брови для краси.
Тільки ти роби, як вчила мати –
Не обрізуй русої коси.
Ведуча 1: - Дякую Максимові, дякую усім, до побачення.