Сюжетно-рольовий урок в 3 класі "Подорож за скринькою скарбів"

Про матеріал
Загальна фізична підготовка. Сприяти розвитку швидкості,спритності, кмітливості. Розвивати в учнів бажання проводити своє життя в русі, заохочувати дітей до фізичних вправ, до ігор. Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

                                           НВК: загальноосвітня школа

                              І-ІІІ ступенів- гімназія  №23 м. Вінниці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             ПЛАН-КОНСПЕКТ             

           СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОГО  УРОКУ

             «Подорож за скринькою скарбів»

 

                                     З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

                                             В 3 - А КЛАСІ

 

            ТЕМА: «Загальна фізична підготовка»

                                                              

                                                                   

 

                                                        

 

 

 

                                                                                      Вчитель фізичної культури       

            

                                                                                Мачульська Надія Володимирівна

 

 

 

 

 

.

ПЛАН-КОНСПЕКТ

                   УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

 

Тема:                             Загальна фізична підготовка.

Мета:                             Сприяти розвитку швидкості,сприт-

                                       ності, кмітливості.

Виховна мета:              Розвивати в учнів бажання проводити

                                       своє життя в русі, заохочувати дітей 

                                       до фізичних вправ, до ігор. Виховува- 

                                       ти бажання вести здоровий спосіб

                           життя.                                  

Місце проведення:      спортивний зал

Необхідний інвентар: гімнастичні лави, палиці, фітболи,

                                      м’ячі тенісні, коробки.

 

ХІД УРОКУ

 

 

Зміст навчального матеріалу

Дозу-

вання

Організаційно-мето-

дичні вказівки

 І.

 

 1.

 

 

 2.

 

 

 

 

 

 

 

 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

ІІ.

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

ІІІ.

 

 

 

 

Підготовча частина

 

Шикування в одну шеренгу.

Привітання.

 

Повідомлення теми уроку.

- Стройові вправи та виконання команд «Шикуйсь», «Рівняйсь», «Струнко».

- Повороти на місці: «Наліво»,

«Направо», «Кругом».

 

 

Ходьба за таблицями:

- Ходьба через центр по одному.

- Ходьба наліво, направо по одному.

- Перешикування з двох колон в одну.

- Перешикування з колони по одному в колону по три.

 

 

 

 Загально розвиваючі вправи з помпонами.

  1. В.п.- основна стійка, руки на поясі.

1- нахил голови вправо

2- нахил голови вліво

3-4 теж саме

  1. В.п.- основна стійка, руки на поясі.

1- нахил голови вперед

2- нахил голови назад

3-4 теж саме

  1. В.п.- основна стійка.

1- руки в сторону

2- руки вверх

3- руки вперед

4- В.п.

  1. В.п.-о.с. руки вперед

1-4 зміна положень рук (ножиці).

  1. В.п.-о.с.

1- руки до плечей

2- руки вверх

3- руки до плечей

4- о.с.

  1. В.п.-о.с. ноги нарізно, руки зігнуті в ліктях перед грудьми.

1-2 ривки руками перед грудьми

3-4 руки розведені в сторону

  1. В.п- о.с., руки на пояс

1- нахил тулуба вправо

2-о.с.

     3- нахил тулуба вліво

4-о.с.

  1. В.п.- о.с.,руки на пояс

1- поворот тулуба вправо

2- о.с

3- поворот тулуба вліво

4-о.с.

  1. В.п.-о.с.,руки на пояс

1-руки вверх, хлопок над головою

2-нахил вперед з поворотом, торкнутися руками правої ноги

3-торкнутися руками лівої ноги

4-о.с.

10.В.п.-о.с.

     1- присісти, руки вперед з

      хлопком

      2- встати, руки на пояс

      3-присісти, руки вперед

      4-о.с

11.В.п.- о.с.,стрибки на місці

     1-4 на правій нозі

     1-4 на лівій нозі

     1-4 на двох ногах

 

Змикання до направляючих.

Перехід до місць занять по команді вчителя

 

Основна частина

 

Естафети:

  1. «Спіймай рибу»

За командою учителя учень долає дистанцію, бере рибу і біжить до своєї команди. Далі долає дистанцію інший учень, доки не виловлять всю рибу. Чия команда швидше подолає дистанцію, та команда  отримує 3 монети, 2 місце -2 монети,

3 місце - 1монету.

     2.  «Попади в ціль»

Кожний учень отримує тенісний м΄яч, на відстані 30 м ставимо коробку. За командою учителя учні долають дистанцію і кидають м’яч в коробку. Команда, яка закинула найбільше м’ячів і прибігла першою – перемогла.

    3. «Побудуй собі будиночок»

За сигналом учителя учень долає дистанцію, прибігає до даного місця, бере гімнастичну палицю і будує будиночок. І так виконують всі по черзі. Перемагає та команда, яка швидше і гарно побудує будиночок.

   4. « М’яч – стрибунець»

Діти за командою учителя долають дистанцію на футбольному м’ячі.

  5. «Велика куля»

За командою учителя учні передають м’яч, піднявши руки вверх. Останній учень отримує м’яч і стає попереду команди.

  6. «Склади слово»

За командою учителя учні з кубиків складають слово «Скарб»

 Команда, яка набрала найбільше монет, отримує право знайти скарб.

Заключна частина

Шикування класу в шеренгу.

Підведення підсумків уроку.

Організований вихід з залу.

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

Фронтальний метод

 

Слідкувати за поло-

женням рук,тулуба,

рівняння по лінії.

 

Стежити за чітким

виконанням команд.

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за чітким виконанням команд.

Добиватися рівняння в колонках.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою.Тулуб рівний,руки на поясі,

голова не дивиться

вниз, а тільки вперед

Вчитель займає місце, щоб він одночасно бачив весь клас.

 

Під час бігу звернути

увагу на правильне

дихання.

Слідкувати за рівнянням в колоні.

Вправу виконувати в повільному темпі.У русі глибокі вдихи і видихи.

Слідкувати за чіткістю виконання,

рівнянням в шернгах

колонах.

Дзеркальний показ.

Слідкувати за чітким виконанням вправ.

 

Слідкувати за поставою. Чітким положенням рук.

 

 

Слідкувати за диханням.

 

 

Стежити, щоб діти нахилялися чітко.

 

 

 

Добиватися,щоб діти старались доторка-

тись до носків,щоб

ноги були прямими в

колінах.

 

 

 

Слідкувати, щоб діти виконували повне присідання.

 

 

 

 

 

 

Рівняння в колонах

 

 

 

 

 

 

Нагадати учням про техніку безпеки під час виконання естафет.

 

Завдання виконують у середньому темпі. Слідкуєють за правильним викона-

нням вправ,правиль-

ним диханням під час бігу.

 

 

 

 

Змагальний метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 січня 2021
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку