НВК: загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів- гімназія №23 м. Вінниці
ПЛАН-КОНСПЕКТ
СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОГО УРОКУ
«Подорож за скринькою скарбів»
З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
В 3 - А КЛАСІ
ТЕМА: «Загальна фізична підготовка»
Вчитель фізичної культури
Мачульська Надія Володимирівна
.
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Тема: Загальна фізична підготовка.
Мета: Сприяти розвитку швидкості,сприт-
ності, кмітливості.
Виховна мета: Розвивати в учнів бажання проводити
своє життя в русі, заохочувати дітей
до фізичних вправ, до ігор. Виховува-
ти бажання вести здоровий спосіб
життя.
Місце проведення: спортивний зал
Необхідний інвентар: гімнастичні лави, палиці, фітболи,
м’ячі тенісні, коробки.
ХІД УРОКУ
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дозу- вання |
Організаційно-мето- дичні вказівки |
І.
1.
2.
3.
4.
5.
ІІ.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
ІІІ.
|
Підготовча частина
Шикування в одну шеренгу. Привітання.
Повідомлення теми уроку. - Стройові вправи та виконання команд «Шикуйсь», «Рівняйсь», «Струнко». - Повороти на місці: «Наліво», «Направо», «Кругом».
Ходьба за таблицями: - Ходьба через центр по одному. - Ходьба наліво, направо по одному. - Перешикування з двох колон в одну. - Перешикування з колони по одному в колону по три.
Загально розвиваючі вправи з помпонами.
1- нахил голови вправо 2- нахил голови вліво 3-4 теж саме
1- нахил голови вперед 2- нахил голови назад 3-4 теж саме
1- руки в сторону 2- руки вверх 3- руки вперед 4- В.п.
1-4 зміна положень рук (ножиці).
1- руки до плечей 2- руки вверх 3- руки до плечей 4- о.с.
1-2 ривки руками перед грудьми 3-4 руки розведені в сторону
1- нахил тулуба вправо 2-о.с. 3- нахил тулуба вліво 4-о.с.
1- поворот тулуба вправо 2- о.с 3- поворот тулуба вліво 4-о.с.
1-руки вверх, хлопок над головою 2-нахил вперед з поворотом, торкнутися руками правої ноги 3-торкнутися руками лівої ноги 4-о.с. 10.В.п.-о.с. 1- присісти, руки вперед з хлопком 2- встати, руки на пояс 3-присісти, руки вперед 4-о.с 11.В.п.- о.с.,стрибки на місці 1-4 на правій нозі 1-4 на лівій нозі 1-4 на двох ногах
Змикання до направляючих. Перехід до місць занять по команді вчителя
Основна частина
Естафети:
За командою учителя учень долає дистанцію, бере рибу і біжить до своєї команди. Далі долає дистанцію інший учень, доки не виловлять всю рибу. Чия команда швидше подолає дистанцію, та команда отримує 3 монети, 2 місце -2 монети, 3 місце - 1монету. 2. «Попади в ціль» Кожний учень отримує тенісний м΄яч, на відстані 30 м ставимо коробку. За командою учителя учні долають дистанцію і кидають м’яч в коробку. Команда, яка закинула найбільше м’ячів і прибігла першою – перемогла. 3. «Побудуй собі будиночок» За сигналом учителя учень долає дистанцію, прибігає до даного місця, бере гімнастичну палицю і будує будиночок. І так виконують всі по черзі. Перемагає та команда, яка швидше і гарно побудує будиночок. 4. « М’яч – стрибунець» Діти за командою учителя долають дистанцію на футбольному м’ячі. 5. «Велика куля» За командою учителя учні передають м’яч, піднявши руки вверх. Останній учень отримує м’яч і стає попереду команди. 6. «Склади слово» За командою учителя учні з кубиків складають слово «Скарб» Команда, яка набрала найбільше монет, отримує право знайти скарб. Заключна частина Шикування класу в шеренгу. Підведення підсумків уроку. Організований вихід з залу.
|
6 хв.
5хв
8хв
23хв
3 хв. |
Фронтальний метод
Слідкувати за поло- женням рук,тулуба, рівняння по лінії.
Стежити за чітким виконанням команд.
Стежити за чітким виконанням команд. Добиватися рівняння в колонках.
Слідкувати за поставою.Тулуб рівний,руки на поясі, голова не дивиться вниз, а тільки вперед Вчитель займає місце, щоб він одночасно бачив весь клас.
Під час бігу звернути увагу на правильне дихання. Слідкувати за рівнянням в колоні. Вправу виконувати в повільному темпі.У русі глибокі вдихи і видихи. Слідкувати за чіткістю виконання, рівнянням в шернгах колонах. Дзеркальний показ. Слідкувати за чітким виконанням вправ.
Слідкувати за поставою. Чітким положенням рук.
Слідкувати за диханням.
Стежити, щоб діти нахилялися чітко.
Добиватися,щоб діти старались доторка- тись до носків,щоб ноги були прямими в колінах.
Слідкувати, щоб діти виконували повне присідання.
Рівняння в колонах
Нагадати учням про техніку безпеки під час виконання естафет.
Завдання виконують у середньому темпі. Слідкуєють за правильним викона- нням вправ,правиль- ним диханням під час бігу.
Змагальний метод
|