Таблиці множення і ділення чисел 2-5. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць або у кілька разів. Одиниці вимірювання вартості. Розв’язування задач.

Про матеріал
План 1. Організація уроку математики 2. Контроль, корекція ЗУН 2.1 Каліграфічна хвилинка 2.2 Математичний диктант 2.3 Робота над прикладами №111 2.4 Робота над задачами (Усна робота) 3.Узагальнення і закріплення 3.1 Задача №112 3.2 Графічна робота 3.3 Самостійна робота 4. Підсумок роботи 5. Домашнє завдання
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ

ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ

З МАТЕМАТИКИ

СТУДЕНТКИ 4 КУРСУ, 43-Ш ГРУПИ

ПОБОРОЗНИК ЯНИ

В 3-Г КЛАСІ

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «НАВЧАЛЬНО-

ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС:

СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I СТУПЕНЯ

З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ №25

ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»

 

КОНСУЛЬТАЦІЮ ОТРИМАЛА:

У вчителя:

У методиста: Кубюк С. А.

 

ДО УРОКУ ДОПУСТИЛИ:

Вчитель:

Методист: Кубюк С. А.

 

ОЦІНКА:_____________

ДАТА ПРОВЕДЕННЯ:_____________

 

 

 

Тема: Таблиці множення і ділення чисел 2-5. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць або у кілька разів. Одиниці вимірювання вартості. Розв’язування задач.

Мета: Формування навички табличного множення і ділення чисел 2-5. вдосконалення вміння розв’язувати задачі; розвивати кмітливість, логічне мислення; виховувати почуття взаємодопомоги, працьовитість.

Обладнання: Презентація, підручник , роздаткові  картки.

План

  1. Організація уроку математики
  2. Контроль, корекція ЗУН
    1.          Каліграфічна хвилинка
    2.          Математичний диктант
    3.          Робота над прикладами №111
    4.          Робота над задачами (Усна робота)

3.Узагальнення і закріплення

3.1 Задача №112

3.2 Графічна робота

3.3 Самостійна робота

4. Підсумок роботи

5. Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

  1. Організація уроку математики
  • Доброго дня!
  • Сідайте!

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Будем добре працювати,

Хороші результати будемо мати.

 

  • Сьогодні я буду проводити урок математики.
  • Мене звати Яна Олександрівна.
  1. Контроль і корекція ЗУН:
  • Записуємо в зошити число, класна робота.
  • Відступаємо від попередньої роботи дві клітинки.
    1. Каліграфічна хвилинка

Знайти суму чисел розрядних одиниць у числі 71

          7 + 1= 8

  1. Математичний диктант
  • Знайти добуток цифр числа 102.

        1* 2 = 2

  • Різницю чисел 50 і 5 зменшити на 8.

50 – 5 = 45

45 – 8 = 37

  • До 70 додати суму чисел 7 і 4.

7 + 4 = 11

70 + 11 = 81

  1. Робота над прикладами

– В підручнику знайдіть №111.

Розязати приклади

  • Записуємо в зошити №111 і розвязуємо приклади.(Кілька учнів біля дошки)

 2 · 2 + 7      3 · 4 + 32     2 · 6 – 7    2 · 8 + 16    

 3 · 3 + 26     3 · 5 + 16     3 · 7 – 9    3 · 9 + 0

(11, 44, 5, 32, 35, 31, 12, 27)

  1. Робота над задачами (Усно)
  1. На клумбі зацвіло 5 айстр і 7 жоржин. На скільки більше зацвіло жоржин?

Розвязання

7 – 5 = 2 (кв.)

  1. На клумбі розквітло 5 айстр і 7 жоржин. На скільки менше розквітло айстр?

Розвязання

7 – 5 = 2 (кв.)

  1. Оленка намалювала 4 квадрати і 12 кругів. У скільки разів більше намальовано кругів?

Розвязання

12 : 4 = 3 (кв.)

  1. Оленка намалювала 4 квадрати і 12 кругів. У скільки разів менше намальовано кругів?

Розвязання

12 : 4 = 3 (кв.)

- Який висновок ми можемо зробити?

  1. Узагальнення і закріплення ЗУН

3.1 Задача

- У підручнику знайдіть №112.

- Потрібно роз’язати задачу

- Читаємо зміст задачі.

В Олі було 6 купюр по 2 грн. Вона купила зошит за 3 грн. Скільки грошей залишилося в Олі?

 

  1. - Скільки було купюр в Олі? Якого номіналу?(Було 6 купюр по 2 грн)
  • Скільки грошей Оля витратила, купивши зошит?(Витратила 3 грн)
  • Що питається в задачі?(Скільки грошей залишилось в Олі?)
  • Складаємо короткий запис задачі.

Було –  ?, 6 купюр по 2 грн

Витратила – 3 грн

Залишилось - ? грн.

 

  1. - Чи відомо нам скільки було грошей у Олі?(Ні)
  • А як ми можемо дізнатися скільки було?(Потрібно 6*2)
  • Що означає число 3 в  задачі?(За 3 грн Оля купила зошит)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. - Що ми дізнаємося виконавши першу дію?(Скільки було грошей в Олі?)

Якою дією?(Дією множення)

Що на що треба помножити?(6 * 2)

Що дізнаємося виконавши другу дію?(Скільки грошей в Олі залишилося)

Якою дією?(Дією віднімання)

  1. - Записуємо в зошитах по середині рядка слово «розв’язання».
  1. 6 * 2 = 12 (грн) – було в Олі.
  2. 12 – 3 = 9 (грн) – залишилося в Олі.

Відповідь: 9 гривень.

М. в.: 6 * 2 – 3 = 9 грн

 

*Скільки ще таких зошитів може купити Оля на гроші, що в неї залишилися?

9 : 3 = 3 (зош.) – може купити Оля.

Фізкультхвилинка

Слухати ми перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати.

Нумо вправу починати.

Руки вгору, руки вниз,

І легесенько прогнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали.

Раз – присіли, другий – встали.

І швидесенько за парти сіли.

 

 

 

 

 

 

  1. Графічна робота

Розвязання

  1. 11 – 4 = 7 (см) – довжина сторін PS та SN разом.
  2. 7 : 2 = 3.5 (см) – довжина сторін PS та SN окремо.

Відповідь: PS – 3.5 см, SN – 3.5 см.

  1. Самостійна робота

Заповни в зошиті цікаві квадрати.

4. Підсумок уроку

- Що було на уроці найважчим?

- Що нового ви дізналися на уроці?

5. Домашнє завдання.

№115

docx
Додав(-ла)
Поборозник Яна
Додано
14 березня 2019
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку