Діагностувальна робота з літературного читання (аудіювання). Текст «Перше яблучко» Ніни Кидисюк. («Успішні сходинки», Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О.Савченко, 2 клас, І семестр.)
№ п/п |
Прізвище та ім`я учня |
Сприй-має усну інформацію [2 МОВ 1.1] |
Виокремлює цікаву для себе інфор-мацію, передає її іншим особам [2 МОВ 1.3] |
Використовує вербальні та невер-бальні засоби під час представлення своїх думок. Розпізнає емоції своїх співрозмовників, використовує відомі вербальні та невербаль-ні засоби для передачі емоцій та настрою; розпізнає образні ви-слови і пояснює, що вони допомагають уявити; створює прості медіатексти [2 МОВ 1.7] |
Аналізує та інтерпретує текст. Пов’язує інформацію з тексту з відповід-ними життєвими ситуаціями; роз-різняє головне і другорядне в тек-сті; визначає тему художнього тво-ру, а також прос-того медіатексту [2 МОВ 2.2] |
Створює письмові висловлювання. Пише рукописними буквами, злито, розбірливо; ство-рює невеликі та не-складні за змістом висловлювання, за-писує їх; правильно записує слова, які пишуться так, як вимовляються; створює прості медіатексти за допомогою інших осіб [2 МОВ 3.1] |
Редагує письмові тексти. Перевіряє напи-сане, виявляє і виправляє недо-ліки письма самостійно чи за допомогою вчи-теля; обговорює створений текст і вдосконалює його за допо-могою інших осіб [2 МОВ 3.3] |
Збагачує естетичний та емоційно-чуттєвий досвід. Розповідає про власні почуття та емоції від прочи-таного тексту; від-творює емоції літературних пер-сонажів під час інсценізації [2 МОВ 2.3] |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
++ - Має значні успіхи, + - Демонструє помітний прогрес, V - Досягає результату з допомогою вчителя, ! - Ще потребує уваги і допомоги