Таблиця загальних результатів діагностувальних робіт учня. Для зошита спостережень

Про матеріал
Цей матеріал розроблено згідно Наказу МОН від 13.07.2021 № 813 . Для аналізу спостережень за навчальним поступом учня вчитель дописує позначки в потрібні клітинки весь навчальний рік. Зручно і компактно.
Перегляд файлу

Загальні результати діагностувальних робіт уч_____2 класу___________________________

 Характеристика результатів навчання

 

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

 

 

Українська мова

 

виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення до прочитаного

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

переказує усно прочитаний  / прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Математика

читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

володіє навичками додавання і віднімання чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЯДС

розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

називає і описує явища, які відбуваються в природі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

орієнтується на місцевості за об’єктами природи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розпізнає першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку