Загальні результати діагностувальних робіт уч_____2 класу___________________________
Характеристика результатів навчання
|
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
|
|
||||||||||
Українська мова |
|
|||||||||
виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення до прочитаного |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
переказує усно прочитаний / прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Математика |
||||||||||
читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
володіє навичками додавання і віднімання чисел
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЯДС |
||||||||||
розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
називає і описує явища, які відбуваються в природі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
орієнтується на місцевості за об’єктами природи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розпізнає першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|