Таксономія Блума на уроках хімії

Про матеріал
Розробка навчальних цілей до теми «Оксиди» при вивченні хімії у 8 класі, керуючись таксономією Блума, колекція схем- зв'язків таксономії Блума та інтернет-сервісів, які сприяють реалізації навчальних цілей за Блумом, таблиця «Взаємозв’язок між рівнями, навчальними цілями та прикладами завдань, керуючись таксономією Блума».
Перегляд файлу

Розробка навчальних цілей до теми «Оксиди» при вивченні хімії у 8 класі, керуючись таксономією Блума.

І рівень «Знання»

1.Оксиди-  це ______ речовини, які складаються з ____елементів, один з яких_______
Оксиди, які  містять Ме називаються_______________
Оксиди, які містять не Ме називаються____________
Оксиди, які містять Al і Zn називаються____________
Назвіть оксиди:CO; CuO; MgO

ІІ рівень «Розуміння»

2. З формул виберіть оксиди:
     KOH ; CaO ; HCL , Н2О, MgO, BaCO3, CO2, Na2O, Fe2O3.

Випишіть : Основні , Кислотні , Амфотерні.

ІІІ рівень «Застосування»

1.Визначіть формули речовин та напишіть рівняння реакцій:
BaO+ XBaCO3
2. Здійсніть перетворення відповідно до схеми:
SSO2→H2SO3→SO2
3. Знайдіть по 1 «Чужому » оксиду в ряді:
H2O ; CaO; SiO2 ;P2O5
CO2 ;  ВаO ;CO ; SiO2
4.Напишіть рівняння реакцій:
Фосфор→ фосфор (V) оксид →ортофосфатна кислота

 IVрівень « Аналіз»

Доведіть експериментальним шляхом, що в одній із пробірок оксид?

V рівень «Синтез»

Складіть «Сенкан» про оксид за зразком:
1. Один іменник.

2. Два прикметники.

3. Три дієслова.

4. Речення з чотирьох слів.

5. Один іменник – синонім.

VI рівень «Оцінка»

Паркан пофарбували у зелений та синій кольори. Які оксиди при цьому використовували?

Колекція схем- зв'язків таксономії Блума та інтернет-сервісів, які сприяють реалізації навчальних цілей за Блумом:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Взаємозвязок між рівнями, навчальними цілями та прикладами завдань, керуючись таксономією Блума».

Рівень

Навчальні цілі та приклади завдань

Знання

Повторення чи розпізнавання інформації

Скласти  список, виділити, розповісти, показати, назвати

Розуміння

Схвачування (розуміння) змісту информаційних матеріалів

описати, пояснити , виділити ознаки, сформулювати по-іншому

Застосування

Використання в аналогічній (подібній) ситуації

використати, проілюструвавати, вирішити

Аналіз

Визначення елементів і структури

проаналізувати, перевірити, провести експеримент, організувати, порівняти, виявити відмінності

Синтез

Обєднання елементів по-новому

створити, придумати дизайн, розробити, скласти план

Оцінка

Порівняльна оцінка значущості на основі критеріїв

представити аргументи, захистити точку зору, доказати, спрогнозувати

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петрук Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
1105
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку