Любитель знижок та спецпропозицій. Любителі знижок можуть купувати навіть непотрібні речі лише тому, що на них запропоновано вигідну ціну. Саме вони найчастіше переходять за посиланнями в рекламі, де вказано «вдвічі дешевше», або «-20% на все», швидко роблять замовлення, однак так само легко можуть відмінити, усвідомивши його недоцільність.
Імпульсивний клієнт. Цілком ймовірно, що він не планував купувати ваш товар і зробив це під впливом моменту. Імпульсивні люди часто оформлюють замовлення просто тому, що їм припала до душі річ. Працювати з цим типом клієнтів легко, головне — робити це швидко, емоційно, привітно та інформативно.
За темпераментом. Душніла. Буркунів визначити нескладно — це постійно незадоволені та підозрілі люди, які ставлять під сумнів майже все. При роботі з буркунами важливо не встрягати в суперечку, уважно вислуховувати, погоджуватись з їх думкою (навіть якщо вона невірна), наголошувати, що розумієте проблему та знаєте як її вирішити.
Консерватор. Компанії цінують консерваторів, адже клієнти цього психотипу — постійні. Не люблять змін, довго вагаються перед першою покупкою, але якщо вже здійснили замовлення і товар їх задовільнив, неодмінно повернуться до бренду. Відштовхнути консерваторів може ребрендинг або навіть просто новий дизайн продукції.
Позитивний негатив. Такі користувачі зацікавлено вивчають товар, відкрито спілкуються з менеджером, ставлять запитання, висловлюють свою прихильність до продукту, а після — відмовляються від нього. Або ж навпаки, спочатку скептично налаштовані, але згодом приймають позитивне рішення.
За сприйняттям інформаціїВізуал. Сприймають основний обсяг інформації через зоровий канал. Для них важливий дизайн сайту, візуал сторінки в соцмережах, достатня кількість зображень продукції. Таким клієнтам необхідно надати багато якісних фото товару та наочно продемонструвати продукт «в користуванні»
Завдання № 2 На прикладі декількох останніх сімейних закупівель визначте, хто з членів родини яку роль виконував (чи декілька):Ініціатор – особа, від якої походить ідея придбання. Впливова особа – людина, яка усвідомлено чи несвідомо впливає на купівлю, пропонуючи купити конкретний товар чи здійснити купівлю в певний час.3. Особа, яка приймає рішення – щодо спрямування коштів родини на певні цілі і має фінансову владу в родині4. Покупець – особа, яка фактично здійснює купівлю.5. Користувач – той, хто використовує продукт. Згадайте, чи часто відбувається подібний розподіл купівельних ролей у Вашій родині?Зробіть висновки, на кого з членів Вашої родини в першу чергу має бути спрямована реклама?