Театралізоване заняття - свято "УСЕ МОЖУТЬ КОРОЛІ"

Про матеріал
Мета: закріпити чітку вимову раніше вивчених звуків; дати поняття про родинні словах, закріпляти навички в звуковому аналізі слів, в складанні слів з букв, в перетворенні слів шляхом заміни однієї літери, в читанні, розвивати фонематичний слух, навички правильного дихання і подовження фази видиху, ритмічний слух, уміння управляти своїми рухами ( зменшувати силу м'язового напруження, ритмічно рухатися під музику), інтонаційну виразність мови.
Перегляд файлу

Театралізоване заняття - свято

СЕ МОЖУТЬ КОРОЛІ"

   Мета: закріпити чітку вимову раніше вивчених звуків; дати поняття про родинні словах, закріпляти навички в звуковому аналізі слів, в складанні слів з букв, в перетворенні слів шляхом заміни однієї літери, в читанні, розвивати фонематичний слух, навички правильного дихання і подовження фази видиху, ритмічний слух, уміння управляти своїми рухами ( зменшувати силу м'язового напруження, ритмічно рухатися під музику), інтонаційну виразність мови.

   Дидактичні засоби: шапочки (оса, жук, сорока, вовк), дві корони, віяло, свічки, картки (д, и, о, а, м), картка зі словами на звук «с», дошка, картинки (слон, вовк , тигр, риба); дві картки зі словами (корона, варта); ножиці, 4 куба; «Чарівна паличка», «Квіткаіміквитка», 7 конвертів, картки з питаннями, портрети «телеглядачів» (Вовк, Карлсон, крокодил Гена, Червона Шапочка, Русалка, Лісовичок, Чебурашка); табло з емблемами команд; короб, «домовята».

 

Хід заняття

   Логопед: Хлопчики і дівчатка, веселу історію почути чи не хочете? Отже, слухайте. Жила-була дівчинка Лара. Вона не вміла правильно вимовляти «р» і дуже засмучувалася через це. Але одного разу мама привела Лару до школи, в якій дітей навчали правильно говорити. У групі діти не вміли вимовляти деякі звуки і вимовляли їх так, як герої цієї «дивної історії»:

   Зустрів жук в одному лісі симпатичну осу ...

   Жук: Ах, яка модниця! Пож-ж-жвольте пож-жнайомитись.

   Оса: Повазз-ззний  перехоз-зий! Ну на сто з-з-з це похозе! Ви не уявляєте. Як ви сепелявіте!

   Логопед: І красуня оса полетіла в небеса.

   Жук: Штранная громадянка, напевно, іноштранка.

   Логопед: В яких словах заблукали чужі звуки? (Відповіді детей.В слові «іноземка» заблукав звук «ш»; в слові «перехожий» звук «з» і т. Д.) Вірно. Така історія і з вами відбувалася не раз. Але минав час, ви ретельно займалися і навчилися чітко вимовляти звук «р». Але повернемося до нашої історії.

   Одного разу вночі Ларі приснився незвичайний сон: вона - принцеса, живе з батьками в палаці і запрошує всіх нас до себе в гості.

Назвіть всі звуки по порядку в словах-назвах картинок.

      Раз два три чотири п'ять-

      Вийшов зайчик погулять.

      Де зайчик побував?

      Що зайчик повидав?

(Дитина разом з Зайкою підходить до поверненими зворотною стороною картинкам, вибирає одну з них. Називає картинку і робить звуковий аналіз слова. Наприклад, слон (с, л, о, н). Так грають 4-5 дітей.)

   Логопед: Молодці! У назвах картинок усі звуки назвали правильно!

   Принцеса: Хочу Домовенка! (Плаче.)

   Король: Не плач! Домовичок живе далеко звідси, у Баби Яги. Настане ранок, і я пошлю гінців до неї.

   Логопед: Пограємо, діти, в гру з дорослими. «Хто швидше складе слово з букв?» Приготуйте куби. У мене для кожної команди на картці надруковано слово. »Розріжу» його на букви. (Розрізає ножицями.) Розсипалися літери, їх треба зібрати і отримане слово прочитати. Поділимося на команди: команда дітей і команда дорослих. Почали складати слово!

(Звучить мелодія пісні «Чарівник - недоучка». Поки учасники гри складають слово, інші діти танцюють.)

   Логопед: Команда дорослих вже склала слово! Прочитайте його! (Корона.) Перевіримо команду дітей. У них теж складено слово. Прочитайте його. (Варта.) Поаплодуємо всім учасникам гри.

   Принцеса: Приведіть домовичка негайно, а то я накажу відрубати всім голови!

   Король: Принцеса, твоя поведінка обурлива! Я хотів послати за домовенком, але тепер не зроблю цього.

   Логопед: Раптом нам допоможе добра Фея сну?

(Звучить повільна музика. Діти виконують етюд на розслаблення м'язів «Фея сну».)

   Фея сну: Добрий вечір! Постараюся допомогти вам.

(Обходить всіх, торкаючись плеча кожного «чарівної» паличкою; діти засинають: нахиляють голову і закривають очі; Фея дивиться на сплячих, посміхається і йде.)

   Логопед: Що ж робити? Фея пішла. Треба розбудити всіх. Але сплячі прокинуться лише в тому випадку, якщо гості по ланцюжку скажуть скоромовку.

   Королева кавалеру подарувала каравелу,

   Королева з кавалером покотила в каравелі.

(Гості промовляють скоромовку, діти прокидаються.)

   Логопед: Дякую, дорослі! Допомогли розбудити дітей. І Принцеса повеселішала.

   Принцеса: Мамочка і татко! Пробачте мене! Я буду вести себе гідно.

   Король: Ми з мамою дуже раді, що ти знову стала доброю дівчинкою. Вранці пошлю гінців до Бабі Язі.

   Принцеса: Дякую, татко!

   Логопед: поки ви спали, прийшла пошта. Телеглядачі пропонують пограти в гру «Знавці проти телеглядачів». Вони надіслали нам свої питання та фото в конвертах. Пелюстку квітки зірви, номер конверта назви. А потім не зівай: питання телеглядача прочитай. Ось квіткаіміквітка. Зірви, Дьома, пелюстку. Яка цифра на ньому? (Чотири.) Шукай конверт з цифрою «Чотири». Дістань портрет. Хто це? (Лісовичок.) З вами змагається Лісовичок. (Ставить портет на дошку.) Дьома, читай питання голосно і виразно.

   Дитина: Яка тварина сушить гриби на деревах?

   Логопед: Хто відповість? Костя? (Білка.) Правильно. Поставимо на табло проти емблеми знавців одну фішку. Рахунок 1: 0 на користь знавців.Продовжимо гру.

   (Питання задають Чебурашка, Карлсон, Червона Шапочка, крокодил Гена, Вовк, Русалка.)

   Питання: Відгадайте, це хто ходить в  кістяному пальті?(черепаха). Яку ноту кладуть в суп?(сіль). У якому слові сорок «а»?(сорока). Що можна бачити закритими очима? (ніч)І т.д..

   Логопед: Рахунок 5: 0 на користь знавців. Аплодуємо їм! Король послав гінців до Баби Ягі. Подивимося, що відбувається в її хатинці?

(В кутку - казковий будиночок. Відкривається завіса. Баба Яга схиляється над домовичком, укладає його спати.)

   Баба Яга: Ах, ти мій маленький, ах ти мій миленький! Та який ти славненький! Ти поспи, а я піду в ліс за малиною. Кіселька тобі зварю.

   Гінці (підходять до хатинки, стукають): Виходь, Домовичок! Ми прийшли за наказом короля. Король просить тебе якомога швидше з'явитися в палац!

   Домовичок: Нічого не поробиш, треба йти. Шкода, що з бабусею не встиг попрощатися. Вона така добра. (Виходить разом з гінцями, з'являється в палаці.)

   Принцеса (підбігає до домовичка): Здрастуй, Домовичок! Як я рада тебе бачити!

   Домовичок: А ти принцеса? Я вірш про тебе знаю. Хочеш розповім?

   Принцеса: Хочу.

   Домовичок: Приготувала Лариса

                           Для Бориса суп з рису.

                           А Борис Ларису

                           Пригостив ірисом.

   Принцеса (весело): Який ти славний і веселий! Ти будеш жити в палаці, грати зі мною, і мені ніколи не захочеться плакати. Потанцюй зі мною.

(Звучить мелодія веселої пісні)

   Домовичок (зупиняється): Давай запросимо на танець всіх!

   Принцеса: Танцюйте з нами!

(Всі діти танцюють.)

   Логопед: Наше свято добігає кінця, але щось воно закінчується не зовсім радісно. Бідна Баба Яга! Вона сумує без Домовичка.

   Домовичок: Придумав! Я знаю чарівне слово. Варто мені тільки його вимовити, як в цьому чудовому коробі з'явиться багато моїх братів - домовят. Отже ... Тиша! Крібле, Крабле, бумс! (Підходить до чарівного короба, відкриває.) Подивіться, скільки тут їх! Вистачить не тільки бабусі, а й гостям! (Показує.)

   Король: Гінці, віднесіть одного Домовичка Бабі Ягі, а інших подаруємо гостям. (Король, принцеса роздають іграшкових домовят, зроблених дорослими спільно з дітьми з кортону.)

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Додано
9 березня 2019
Переглядів
590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку