1. Спершу пропоную познайомитись з новим класом. Для цього рекомендую вчителю почати із рухової техніки в поєднанні з візуальною технікою «Смайлик».
Діти передають іграшку Смайлик один одному, називаючи при цьому своє ім᾿я. За допомогою наліпок різних кольорів (де дитина пише своє ім᾿я) потрібно розташувати її на шкалі знань, яка намальована на дошці ( за допомогою цієї шкали кожна дитина покаже, як вона оцінює свій рівень знань з предмету).
2. Техніки письмова + усна «Вибивали».
Ви даєте завдання кожному учневі на аркуші паперу скласти список із трьох-п’яти думок чи тверджень про вивчену раніше тему. Коли учні це зробили, вони встають. Потім ви запрошуєте когось поділитися однією із записаних ідей. Інші слухають і викреслюють у себе те, що вже сказано, якщо в когось є така ж думка чи твердження. Коли всі ідеї певної людини названі, вона сідає. Ви продовжуєте запрошувати дітей відповідати, поки вони всі не сядуть на свої місця.
Оскільки ви слухаєте ідеї чи інформацію, що є спільною для всіх, то можете з’ясувати загальний рівень розуміння вивченого поняття або теми, чи існують прогалини в знаннях класу.
3. Усна техніка формувального оцінювання «Кубик сподівань», використати перед вивченням нової теми.
Повідомивши тему для вивчення, діти підкидають кубик, на кожному боці якого записані запитання. Відповідають на них, висловлюючи свої побажання, думки та сподівання.
Приклади запитань:
Про що, на твою думку буде цей урок?
Які у тебе є запитання, пов᾽язані з цією темою?
Що тебе може зацікавити у цій темі?
Як ти поясниш іншому учневі, що ця тема важлива?
Де, у кого, шукати інформацію на цю тему?
Що ти вже знаєш про цю тему?
4. Креативна техніка «Скрайбінг» для закріплення вивченого матеріалу на даному уроці (можна спланувати роботу індивідуальну, у парах чи групах). Запропонувати учням для цієї техніки залучити різноманітні типи зображень – малюнки, піктограми, символи, окремі ключові слова, схеми, діаграми.
В ідеалі, дивлячись на скрайб-візуалізацію, діти повинні відтворити в пам᾽яті почуту розповідь хоча б у загальних рисах.