Технології 5 клас «НУШ».
Тема: Вступ. Вступний інструктаж. З БЖ та ОП. Що таке технологія. Основні види технологічної діяльності в побуті.
Сьгодні ми:
- познайомимось з предметом «Технології», визначемо, що можно створити своїми руками на уроці;
Обговоримо правила організації робочого місця, правила безпечної праці та правила роботи в групі.
А також відшукаємо відповіді на запитання:
- Згадайте чим ви займалися на уроках трудового навчання в початковій школі?
- З якими інструментами та матеріалами ви працювали?
- Яких правил безпечної праці дотримувались під час роботи на уроках?
На уроках технології ми будемо знайомитися з новими термінами, навчимося робити богато цікавих та корисних речей. А також отриманні знання, уміння допоможуть вам у виборі вашої майбутньої професії.
Давайте поміркуємо:
Речі, якими користується людина в житті, виготовляються на підприємствах, заводах, фабриках, на сільских господарствах.
- Як ви гадаєте, що потрібно мати підприємству, щоб виготовити будь - який виріб (наприклад: одежу, меблі).
Для виготовлення будь - якої продукції треба обов’язкого мати три речі:
сировину, обладнання, працю.
Сьогодні ми познайомимося з новими поняттями: технології та види декоративно – ужиткового мистецтва.
Технологія - це сукупність прийомів та способів обробки або переробки сировини, матеріалів з метою отримання виробів, продукта праці.
Види декоративно - ужиткового мистецтва:
Завдання №1
Кожен з нас має певні таланти, власну думку та власні вподобання. Оберіть назви технологій, з якими ви б хотіли познайомитись в цьому навчальному році:
Сьогодні ми:
- познайомились з освітньою галузю "Технології"
- визначили, що можна створити своїми руками на уроці
- обговорили правила організації робочого місця, правила безпечної праці та правила роботи в групі
А також спробували відшукати відповіді на запитання:
- Що ми знаемо про світ технологій?
- Який вплив технологій на жипя людини?
- Що я вже вмію робити своїми руками?
- Що потрібно знати про робоче місце?
- Що можна зробити своїми руками на уроках?
- Як стати активним учасником громадського життя та створювати власні громадські проекти?
Готуємось до наступного уроку ( домашнє завдання)
Виконати та записати:
1. Наведіть 1-2 приклади впливу технологій на ваше особисте життя.
2. Запропонуйте свій власний громадський проект, який зможете втілити в життя
3. Запишіть приклади виробів декоративно – ужиткового мистецтва, які є у вас вдома. Подумайте та визначте, хто їх виготовив.