Технології кооперативного навчання

Про матеріал
Матеріали до теми: "Технології кооперативного навчання". Презентація з прикладами технологій роботи в парах, малих групах, ротаційні трійки, "Акваріум", "Карусель".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технології кооперативного навчання Підготувала: Вчитель інформатики ХГ№117 Кондратьєва А. О.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Робота в парах. Використовується для досягнення будь-якої дидактичної мети: засвоєння, закріплення, перевірки знань учнів. Сприяє розвитку навичок спілкування, вміння висловлюватись, критичного мислення, вміння переконувати й вести дискусію. Така співпраця сприяє тому, що учні не можуть ухилитися від виконання завдання. ВПРАВИ, ЯКІ МОЖНА ВИКОНАТИ: Обговорити короткий текст. Зробити критичний аналіз чи редагування письмової роботи. Сформулювати підсумок уроку. Протестувати та оцінити один одного. Дати відповіді на запитання вчителя.

Номер слайду 4

Робота в парах Українська мова:1. Складіть і запишіть прислів’я про мову:- До, язик, Києва, доведе.-Словом, за, кишеню, у, не, полізе.-Хліб, а, слово, на, обід, бережи, на, відповідь.-Сказати, і, умій, змовчати, умій2. Розташуйте речення в такій послідовності, щоб вийшов текст. Але люди поступово забруднювали їх. У стародавньому Києві було багато чудових річок. Зникають річки і біднішає наша прекрасна Земля. І частина річок зникла.

Номер слайду 5

Робота в парах Інформатика: Тема «Глобальна мережа Інтернет. Електронне листування» Завдання: Надішліть на адресу один одного електронного листа із темою «Народні свята». У листі опишіть традиції, пов’язані з вашим улюбленим святом (відповідний матеріал відшукайте в Інтернеті), прикріпіть до листа зображення, пов’язане з описаним святом. Розробіть власний напис так, щоб він містив привітання зі святом. У ході роботи учні роблять висновки про використання поштової скриньки, спосіб прикріплення файлів до листа та відповідають на проблемні запитання. Завдання сприяє розвитку інформаційної компетентності учнів.

Номер слайду 6

Ротаційні трійки. Цей варіант кооперативного навчання сприяє активному, ґрунтовному аналізу та обговоренню нового матеріалу з метою його осмислення, закріплення та засвоєння. Організація:1. Наявність різноманітних відкритих питань для обговорення, що потребують неоднозначних відповідей.2. Об‘єднання учнів у трійки, які утворюють коло.3. Коротке обговорення поставленого питання.4. Зміна учасників трійки: №1-по колу за годинниковою стрілкою у наступну трійку, №2 – проти годинникової стрілки через дві трійки.5. Обговорення у новому складі учнів.

Номер слайду 7

Ротаційні трійки. Я досліджую світ. Тема уроку. Сніг і лід – це вода. Порівняння властивостей льоду та снігу. Учні класу діляться на 7 груп (трійок). Запитання для опрацювання. Чому на морозі пляшка з водою лопнула?Подумайте, коли утворюється іній на деревах і кущах, а коли обледеніння? Чому?Чи схожі між собою сніжинки та іній? Чим?Чому під сніговою ковдрою зберігається тепло? Чим схожі між собою сніг та лід?Чим відрізняються між собою сніг та лід?Чому лід не тоне на річках та озерах?Презентувати свою відповідь у вигляді порівняльної характеристики льоду та снігу.

Номер слайду 8

Два-чотири-всі разом. Цей варіант кооперативного навчання є похідним від парної роботи. Ефективний для розвитку навичок спілкування в групі, вмінь переконувати та вести дискусію. АЛГОРИТМ РОБОТИПоставити перед учнями питання для обговорення, дати 1-2 хвилини для обдумування можливих відповідей. Об’єднайте учнів у пари для спільного обговорення. Об’єднайте пари в четвірки з метою обговорення попередньо досягнутих рішень. Четвірки можна об’єднати в більші групи та перейти до колективного обговорення.

Номер слайду 9

Два-чотири-всі разом«Я досліджую світ», Виховні години. Тема «Безпека вдома». Вчитель: - Які небезпечні ситуації можуть виникнути вдома?Учні обговорюють життєві ситуації в парі, потім об’єднуються в групи, доповнюючи відповіді учнів, а потім обговорення ситуацій класом. Робиться висновок.

Номер слайду 10

Карусель. Мета – включення всіх учасників в активну роботу з різними партерами зі спілкування для обговорення дискусійних питань. Ця технологія застосовується:1. Для обговорення будь-якої гострої проблеми з діаметрально протилежних позицій.2. Для збирання інформації з будь-якої теми.3. Для інтенсивної перевірки обсягу й глибини знань (термінів).4. Для розвитку вмінь аргументувати власну позицію.

Номер слайду 11

Карусель. Математика. Тема «Закріплення знань таблиці множення числа 9». Діти стають у два кола. Внутрішнє коло нерухоме: учні високого та достатнього рівня. Зовнішнє коло рухоме. Учні рухомого кола відповідають на запитання учня навпроти і переходять до наступного. В кінці «Каруселі» обговорюють питання: в кого були помилки, кому слід ще вчити таблицю множення числа 9.

Номер слайду 12

Акваріум. Варіант кооперативного навчання, що є діяльністю учнів у малих групах, ефективний для розвитку навичок спілкування в малій групі, вдосконалення вміння дискутувати та аргументувати свою думку. Можна запропонувати тільки за умови, що учні мають вже добрі навички групової роботи. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ1. Учнів об’єднати в групи по 4-6 осіб, ознайомити із завданням.2. Діючу групу відокремити від слухачів певною відстанню.3. Решту класу ознайомити із завданням.4. У межах “акваріуму” можна підбити підсумки уроку або обмежитись обговоренням роботи кожної групи.

Номер слайду 13

Робота в малих групах. Варто використовувати для вирішення складних проблем, що потребують колективного розуму. Використовувати малі групи тільки в тих випадках, коли завдання вимагає спільної роботи, а не індивідуальної. Варіанти організації роботи:«Діалог».«Синтез думок».«Спільний проект».«Пошук інформації».«Коло ідей» (Раунд робін, кругова система).

Номер слайду 14

Робота в малих групах. Математика«Рибалки» Морські риби потрапили в біду. Їх посадили в акваріум. Рибам дуже тісно. Їх можна звільнити, розв’язавши запропоновані завдання від кожної рибини, і, таким чином, виловити їх. Завдання від трьох рибок (завдання написані на зворотньому боці малюнків рибки) для груп учнів варіантів: 1 група:а) Знайдіть суму чисел 18 і 22.б) Що таке периметр фігури?в) Одна курка важить 5 кг. Скільки важать 5 таких курок?2 група:а) Знайдіть різницю чисел 40 і 13.б) Назвіть назви компонентів при дії множення.в) Риба акула має довжину 8 метрів, а голубий кит - на 22 м довший. Яка довжина голубого кита? 3 група:а) Знайдіть добуток чисел 7 і 8.б) Перетвори в см: 1 дм 9 см.в) Розв’яжи рівняння : х – 24 = 50.

Номер слайду 15

Робота в малих групах«Я досліджую світ»Користуючись підручником, допоміжною літературою, картками-малюнками-фото матеріалами, виконати завдання запропоноване у картці. Група 1 Пригадайте, як комахи готувалися до зими. Де вони зимують?Група 2 Пригадайте, як звірі готувалися до зими. Де вони зимують?Група 3 Як узимку живуть риби? Що загрожує рибам в зимових водоймах? Чим можна допомогти рибам взимку?

Номер слайду 16

Список використаних джерелhttps://naurok.com.ua/interaktivni-metodi-navchannya-u-pochatkoviy-shkoli-55165.htmlhttps://murmuienko.webnode.com.ua/news/%D1%96nteraktivn%D1%96-metodi-navchannya-v-pochatkovikh-klasakh/http://prolisok.it-we.net/interaktivni-metodi-navchannya-v-pochatkovij-shkolihttps://vseosvita.ua/library/embed/002hpu-68a6.docx.htmlhttps://pidru4niki.com/18740414/pedagogika/metod_kolo_idey

pptx
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку