1 етап: Розминка Організація активної участі учнів в уроці є важливою методичною проблемою. Вона не повинна забирати багато часу, тому учнів бажано залучати до навчально-пізнавальної діяльності з першої хвилини уроку. Для цього початок уроку має бути динамічним, давати учням заряд енергії, бадьорості, діловитості.
2. Обґрунтування навчання : «Дерево запитань»Зацікавлює учнів тим, що в цікавій формі сприяє розвитку пам’яті розширює, закріплює нові знання. Гра «Дерево запитань» проводиться на початку уроку. Запитання добираються і учнями, і вчителем відповідно до теми. На листочках діти пишуть питання, які б вони хотіли б розкрити для себе, до 10 питань.
3. Актуалізація: «Кубування»Кубування — це приклад ігрової методики, а також один із методів навчання, що полегшує всебічне розглядання теми. Учні можуть виконувати кубування в парі, потім об'єднатися в групи. Слід провести через кубик слово. Це може бути літературний термін, визначення або якась інша назва. Дуже важливо застосовувати кубування для того, що вже добре відомо учням.
«Фішбоун»«Фішбоун» (діаграма «риб’ячої кістки» (англ. Fishbone Diagram) – один з найбільш ефективних прийомів, який можна використовувати, коли необхідно встановити причинно-наслідкові зв’язки, здійснити обгрунтований вибір, розвинути навички роботи з інформацією, навчити вирішувати проблеми тощо.
«ІНСЕРТ»«ІНСЕРТ» є простим у застосуванні та дієвим прийомом розвитку критичного мислення. Він допомагає удосконалювати вміння швидко та осмислено читати, а головне – якісно опрацьовувати великі обсяги інформації. Основний принцип полягає у взаємодії з текстами та їх ґрунтовному аналізі, критичному осмисленні нових і глибокій рефлексії до вже здобутих раніше знань.
Сенкан — це форма вільного вірша з п'яти рядків, що синтезує інформацію, яку отримали під час вивчення нового матеріалу. Цей вид роботи використовують як інструмент, щоб спонукати учня до розмірковування над темою. Сенкан — це п'ятирядковий неримований вірш із 11-12 слів. Ставлення (фраза-чотири слова)4 Тема (іменник).1 Опис (два прикметники)2 Дія (три дієслова)3 Перефразування змісту (одне слово)5