До таких технологій належать: Стретчинг (від лат. Stretch) - це комплекс вправ, спрямований на розвиток гнучкості і розтяжки. Проводиться не раніше ніж через 30 хв. після прийому їжі, 2 рази на тиждень по 30 хв. з середнього віку. Проводяться в фізкультурному, музичному залах, або в груповій кімнаті. В добре провітреному приміщенні виконуються спеціальні вправи під музику. Рекомендується дітям з млявою поставою і плоскостопістю. Комплекс вправ на розтягування певних м'язів, зв'язок і сухожиль, корисний і необхідний всім, незалежно від віку і ступеня розвитку гнучкості, застосовується в системі масажу, в лікувальній фізкультурі. Стретчинг підвищує рухову активність, витривалість, знижує емоційний, психічне напруження, покращує настрій, створює відчуття комфорту і спокою, виробляє природну опірність організму до різних захворювань. В освітній діяльності використовуються елементи ігрового стретчинга.
Ритмопластика- є музично-ритмічним психотренінгом. Ритмопластика проводиться 1 раз в тиждень в формі гурткової роботи. Проводиться не раніше ніж через 30 хв. після прийому їжі з середнього віку. Під час занять у дітей розвивається музичний слух, почуття ритму, гнучкість і пластичність, формується правильна постава. Звертається увага на художню цінність, величину фізичного навантаження і її відповідність віковим показниками дитини. Ритмопластика дозволяє дітям розкрити свій образ через музично-ритмічний комплекс, що сприяє розподілу навантаження на всі групи м'язів, і дає можливість перевтілюватися.
Динамічні паузи - це рухливі, ігри хороводів, фізкультурні хвилинки, проводяться під час занять, 2-5 хв., У міру стомлюваності дітей і виконують такі функції: розважальну, релаксаційну, комунікативну, виховну, навчальну, розвиваючу, корекційну, лікувально-профілактичну. Рекомендується для всіх дітей в якості профілактики втоми. Можуть включати в себе елементи гімнастики для очей, дихальної гімнастики та інших в залежності від виду заняття.
Рухливі і спортивні ігри - проводяться щодня як частина фізкультурного заняття, на прогулянці, в груповий кімнаті - малої, середньої і високої ступеня рухливості для всіх вікових груп. Ігри підбираються відповідно до віку дитини, місцем і часом її проведення. У дитячому садку ми використовуємо лише елементи спортивних ігор.
Пальчикова гімнастика- це гімнастика для розвитку кистей рук, супроводжується короткими віршами. Сприяє оволодінню навичками дрібної моторики. Допомагає поліпшити мову. Підвищує працездатність кори головного мозку. Розвиває у дитини психічні процеси: мислення, увагу, пам'ять, уяву. Знімає тривожність. Проводиться з молодшого віку індивідуально або з підгрупою щодня. Рекомендується всім дітям, особливо з мовними проблемами. Проводиться в будь-який зручний час (в будь-який зручний час).
Гімнастика для очей - це комплекс вправ для профілактики зору. Проводиться щодня по 3-5 хв. в будь-який вільний час в залежності від інтенсивності зорової навантаження з молодшого віку. Вправи слід виконувати 2-3 рази за день по кілька хвилин. Комплекс гімнастики складається з урахуванням віку дитини, проводиться в ігровій формі. Дітей вже з 2-х років треба навчати різним вправам для очей, перетворивши їх в ігри, а потім - в звичку в них грати. Рекомендується використовувати наочний матеріал, показ педагога. Очі - найважливіший орган, який треба берегти з раннього дитинства. У сучасних умовах це дуже складно. Телевізор, комп'ютер, а в старшому дошкільному віці і мобільний телефон - все це невід'ємна частина життя дошкільника. Саме в таких умовах і необхідно навчитися берегти зір.
Ритмопластика- є музично-ритмічним психотренінгом. Ритмопластика проводиться 1 раз в тиждень в формі гурткової роботи. Проводиться не раніше ніж через 30 хв. після прийому їжі з середнього віку. Під час занять у дітей розвивається музичний слух, почуття ритму, гнучкість і пластичність, формується правильна постава. Звертається увага на художню цінність, величину фізичного навантаження і її відповідність віковим показниками дитини. Ритмопластика дозволяє дітям розкрити свій образ через музично-ритмічний комплекс, що сприяє розподілу навантаження на всі групи м'язів, і дає можливість перевтілюватися.