Технології збереження і стимулювання здоров’я.

Про матеріал
У зв'язку з недостатнім рівнем фізичного розвитку сучасних дітей виникла необхідність вдосконалення рухового режиму в дошкільному закладі шляхом застосування здоров'язберігаючих виховання. Вирішуючи проблему здоров’я збережения, необхідно створювати таку систему роботи, при якій відбувається інтеграція оздоровчої діяльності в освітню, сприяє збереженню та зміцненню фізичного і психічного здоров'я дитини, формуванню звички здорового способу життя.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технології збереження і стимулювання здоров’я.

Номер слайду 2

До таких технологій належать: Стретчинг (від лат. Stretch) - це комплекс вправ, спрямований на розвиток гнучкості і розтяжки. Проводиться не раніше ніж через 30 хв. після прийому їжі, 2 рази на тиждень по 30 хв. з середнього віку. Проводяться в фізкультурному, музичному залах, або в груповій кімнаті. В добре провітреному приміщенні виконуються спеціальні вправи під музику. Рекомендується дітям з млявою поставою і плоскостопістю. Комплекс вправ на розтягування певних м'язів, зв'язок і сухожиль, корисний і необхідний всім, незалежно від віку і ступеня розвитку гнучкості, застосовується в системі масажу, в лікувальній фізкультурі. Стретчинг підвищує рухову активність, витривалість, знижує емоційний, психічне напруження, покращує настрій, створює відчуття комфорту і спокою, виробляє природну опірність організму до різних захворювань. В освітній діяльності використовуються елементи ігрового стретчинга.

Номер слайду 3

Ритмопластика- є музично-ритмічним психотренінгом. Ритмопластика проводиться 1 раз в тиждень в формі гурткової роботи. Проводиться не раніше ніж через 30 хв. після прийому їжі з середнього віку. Під час занять у дітей розвивається музичний слух, почуття ритму, гнучкість і пластичність, формується правильна постава. Звертається увага на художню цінність, величину фізичного навантаження і її відповідність віковим показниками дитини. Ритмопластика дозволяє дітям розкрити свій образ через музично-ритмічний комплекс, що сприяє розподілу навантаження на всі групи м'язів, і дає можливість перевтілюватися.

Номер слайду 4

Динамічні паузи - це рухливі, ігри хороводів, фізкультурні хвилинки, проводяться під час занять, 2-5 хв., У міру стомлюваності дітей і виконують такі функції: розважальну, релаксаційну, комунікативну, виховну, навчальну, розвиваючу, корекційну, лікувально-профілактичну. Рекомендується для всіх дітей в якості профілактики втоми. Можуть включати в себе елементи гімнастики для очей, дихальної гімнастики та інших в залежності від виду заняття.

Номер слайду 5

Рухливі і спортивні ігри - проводяться щодня як частина фізкультурного заняття, на прогулянці, в груповий кімнаті - малої, середньої і високої ступеня рухливості для всіх вікових груп. Ігри підбираються відповідно до віку дитини, місцем і часом її проведення. У дитячому садку ми використовуємо лише елементи спортивних ігор.

Номер слайду 6

Релаксація- (від лат. Relaxatio) - це зниження тонусу скелетної мускулатури, глибоке м'язове розслаблення. Допомагає при стані стресу, перевтомі, розгубленості, збудження.

Номер слайду 7

Пальчикова гімнастика- це гімнастика для розвитку кистей рук, супроводжується короткими віршами. Сприяє оволодінню навичками дрібної моторики. Допомагає поліпшити мову. Підвищує працездатність кори головного мозку. Розвиває у дитини психічні процеси: мислення, увагу, пам'ять, уяву. Знімає тривожність. Проводиться з молодшого віку індивідуально або з підгрупою щодня. Рекомендується всім дітям, особливо з мовними проблемами. Проводиться в будь-який зручний час (в будь-який зручний час).

Номер слайду 8

Гімнастика для очей - це комплекс вправ для профілактики зору. Проводиться щодня по 3-5 хв. в будь-який вільний час в залежності від інтенсивності зорової навантаження з молодшого віку. Вправи слід виконувати 2-3 рази за день по кілька хвилин. Комплекс гімнастики складається з урахуванням віку дитини, проводиться в ігровій формі. Дітей вже з 2-х років треба навчати різним вправам для очей, перетворивши їх в ігри, а потім - в звичку в них грати. Рекомендується використовувати наочний матеріал, показ педагога. Очі - найважливіший орган, який треба берегти з раннього дитинства. У сучасних умовах це дуже складно. Телевізор, комп'ютер, а в старшому дошкільному віці і мобільний телефон - все це невід'ємна частина життя дошкільника. Саме в таких умовах і необхідно навчитися берегти зір.

Номер слайду 9

Ритмопластика- є музично-ритмічним психотренінгом. Ритмопластика проводиться 1 раз в тиждень в формі гурткової роботи. Проводиться не раніше ніж через 30 хв. після прийому їжі з середнього віку. Під час занять у дітей розвивається музичний слух, почуття ритму, гнучкість і пластичність, формується правильна постава. Звертається увага на художню цінність, величину фізичного навантаження і її відповідність віковим показниками дитини. Ритмопластика дозволяє дітям розкрити свій образ через музично-ритмічний комплекс, що сприяє розподілу навантаження на всі групи м'язів, і дає можливість перевтілюватися.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
26 квітня 2021
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку