13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Презентація "Поняття про організацію форми навчання. Ознаки форм організації навчання"

Про матеріал
Матеріал буде корисним для тих, хто навчається на вчителя початкової школи. А також для тих, хто вже працює в школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поняття про організацію форми навчання. Ознаки форм організації навчання. Підготувала студентка 3 курсу, групи АКосар Олена. Презентація на тему:

Номер слайду 2

Зміст. Поняття про організацію форми навчання. Особливості органіаційних форм навчанняІсторичний розвиток організаційних форм навчання. Урок – основна форма організації навчання. Форми організації навчання учнів на уроціКласифікація форм організації навчання здійснюється за різними критеріями: а) кількістю учнів б) місцем проведення в) тривалістю навчання г) дидактичними цілями Висновок

Номер слайду 3

Поняття організації форми навчаняя. Форма організації навчання — зовнішнє вираження узгодженої діяльності вчителя та учнів, що здійснюється у встановленому порядну і в певному режимі. Форми організації навчання входятьдо операційно- діяльнісногокомпоненту процесу навчання.

Номер слайду 4

Філософська наука під формою (від ”forma”) розуміє спосіб існування і вираження змісту, а також внутрішню організацію змісту.

Номер слайду 5

Особливості органіаційних форм навчання:певний зовнішній вияв функцій учителя і учнів відповідно до розпорядку (фронтальне опитування, групове або індивідуальне виконання завдання та ін.); діяльність учителя і учнів здійснюється в певних часових формах (урок може тривати 45 чи 30 хв); склад учнів може бути постійним (клас на уроці) або змінним (групова робота за диференціального навчання або при виконанні роботи лабораторних робіт); існує певний порядок спілкування вчителя з учнями (на уроці безпосередньо вчитель, на екскурсії – екскурсовод і т.д.).

Номер слайду 6

Історичний розвиток організаційних форм навчанняІндивідуальна форма Індивідуально-групова форма Белл-ланкастерська форма (система взаємного навчання) Системи вибіркового навчання (батавська, маннгеймська) Системи індивідуалізованого навчання (Дальтон-план, лабораторно-бригадна система навчання) План Тромпа Класно-урочна система навчання

Номер слайду 7

Найдавніші і найрозповсюдженіші були індивідуальні, індивідуально-групові і масові форми організації навчання. У наш час провідною формою стала індивідуальна, “оскільки пріоритетами державної політики в розвитку освіти є особистісна орієнтація освіти”.

Номер слайду 8

Урок – основна форма організації навчання. Логічно завершений, цілісний елемент навчально-виховного процесу, в якому представлені мета, зміст, засоби і методи навчання; проводиться з постійним складом учнів у відведених рамках занять за твердо встановленим розкладом і організацією навчання за одним і тим же навчальним матеріалом

Номер слайду 9

Форми організації навчання учнів на уроціКолективна (фронтальна) форма Індивідуальна форма. Парна форма Групова (бригадна, ланкова) форма. Елементи уроку Організаційна частина Мотивація навчальної діяльності Перевірка знань учнів Стимулювання Актуалізація опорних знань учнів Пояснення нового матеріалу Діагностика правильності засвоєння учнями знань Закріплення нового матеріалу Підбиття підсумків уроку Повідомлення домашнього завдання

Номер слайду 10

Класифікація форм організації навчання здійснюється за різними критеріями. Кількість учнів. Місце проведення. Тривалість навчання. Дидактичними цілями

Номер слайду 11

За кількістю учнів форми поділяють на: КолективніГрупові Парні Індивідуальні

Номер слайду 12

За місцем проведення навчання розрізняють: Шкільні(уроки, робота в майстернях, лабораторіях, на пришкільній ділянці)Позашкільні форми (домашня робота, екскурсії)

Номер слайду 13

За тривалістю навчання розрізняють: Класичний урок (45 хв.)Урок-пара (90 хв.)

Номер слайду 14

За дидактичними цілями форми класифікують на:

Номер слайду 15

Всі організаційні форми навчання тісно між собою взаємопов’язані: одні вирішують завдання успішного засвоєння знань (урок, екскурсія), інші – забезпечують творче застосування цих знань на практиці (практикуми, виробнича практика).

Номер слайду 16

висновок: Отже, підбиваючи підсумок, ми розуміємо що успішність та ефективність роботи вчителя залежить від того, наскільки він свідомо розуміє особливості кожної форми організації навчання і оволодіє ними.

Номер слайду 17

Джерела інформації:https://uchitelya.com/pedagogika/88713-prezentaciya-formi-organzacyi-navchannya.htmlhttps://www.slideshare.net/bangbang1614460/ss-44107347https://vseosvita.ua/library/prezentacia-formi-organizacii-navcanna-241296.htmlhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-formi-organizaci-navchannya-26447.htmlhttps://uchitelya.com/pedagogika/88713-prezentaciya-formi-organzacyi-navchannya.html

Номер слайду 18

pptx
Додано
27 квітня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку