Презентація "Вербальні методи навчання"

Про матеріал
Цей матеріал буде корисним як для студентів, так і для вчителів початкової школи. Приємного перегляду :)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вербальні методи навчання

Номер слайду 2

Термін "метод"(від грецького methodos) означає шлях, спосіб руху до істини. Метод навчання відображає:1. Способи навчальної роботи вчителя та способи навчальної роботи учнів у їх взаємозв'язку.2. Специфіку їхньої роботи по досягненню різних цілей навчання. Будь-який із методів здійснюється в практиці навчання через конкретні прийоми. Методичні прийоми - це елементи того чи іншого методу, виражають окремі дії вчителя та учнів у процесі навчання. Усі методи ґрунтуються на таких прийомах: виявлення ознак, порівняння об'єктів (схожість, відмінність), висновки, узагальнення

Номер слайду 3

Методи навчання основам здоров’я засновані на розумінні людини та її здоров'я з позицій системного підходу. Людина розглядається як система з пірамідальним принципом побудови. Організація піраміди ієрархічна і містить три рівні: найнижчий - тілесний, або соматичний, середній - психічний і вершина - духовний елемент. Узаємодія між елементами в середині піраміди підпорядковується законам гармонії, що забезпечує її динамічну стійкість і можливість розвитку

Номер слайду 4

За допомогою вербальних методів навчання вивчаються теоретичні основи функціонування системи Людина - Природа - Суспільство з метою збереження здоров'я людини та створення оптимальних умов її раціональної життєдіяльності. Словесна мова, пов'язана з мисленням людини, передає зміст повідомлення притаманними йому вербальними засобами, які показують ставлення суб'єкта до того чи іншого факту. Розглянемо детальніше вербальні методи навчання:

Номер слайду 5

1. Лекція. Односторонній вид спілкування, який є дієвим способом забезпечення інформацією за короткий проміжок часу2. Розповідь. Монологічна форма усного викладу навчального матеріалу. Ефективна, коли супроводжується демонструванням малюнків, таблиць, схем, слайдів. У процесі розповіді можливі проблемні запитання, створення проблемних ситуацій. Проблемна ситуація може бути наслідком пропозиції зробити самостійний висновок на сонові почутого, а також внесення власних пропозицій, що особливо є важливим при викладанні валеології та ОБЖД

Номер слайду 6

3. Метод систематизаціїСтосується організації та упорядкування тем або огляду понять, щоб зробити їх значущими.4. Обговорення. Дає сприятливу можливість для кожного висловити власні думки, погляди, Цей метод допомагає оцінити рівень розуміння матеріалу.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

7. Використання валеологічних матеріалів, етнопедагогіки. Організація здорового способу життя, що є надбанням багатьох поколінь українського народу, зокрема спрямування ритму в харчуванні, фізичні вправи, загартування8. Дебати Цей метод заохочує наводити переконливі аргументи.

Номер слайду 10

9. Виступи з доповідями, повідомленнями Дають можливість набути практичних навичок у пошуці джерел, упорядкуванні матеріалу, висловленні власної думки.10. Взаємооцінка. Передбачає оцінювання знань, коментар відповіді. Учні вчаться справедливо оцінювати роботу інших, нести відповідальність за свою оцінку

Номер слайду 11

Номер слайду 12

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
27 квітня 2021
Переглядів
1474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку