Тема екскурсії. |
30-та окерма механізована бригада – військовий об’єкт у місті Новограді-Волинському. |
|
Вид екскурсії |
Тематична (військово-технічна), місцева, пішохідна екскурсія-демонстрація. |
|
Мета. |
Виховання патріотизму, громадянських почуттів та свідомості, прагнення покращити свою фізичну підготовку та витривалість, підвищення престижу військової служби. |
|
Завдання. |
Відвідати 30-ту окрему механізовану бригаду у місті Новограді-Волинському, ознайомитись з об’єктами та військовою технікою, що знаходяться на її території, обов’язками військовослужбовців, що обрали собі таку професію та солдат, що несуть строкову службу у лавах Збройних Сил України. |
|
Тривалість екскурсії |
3 години |
|
Протяжність маршруту |
3 км |
|
Склад екскурсантів |
3-Б клас Новоград-Волинського колегіуму |
|
Укладач |
Бабич Алла Михайлівна |
|
Провів екскурсію |
|
|
Дата затвердження екскурсії керівником екскурсійної установи |
21 травня 2013 року |
|
Мета екскурсії. |
Виховання патріотизму, громадянських почуттів та свідомості, прагнення покращити свою фізичну підготовку та витривалість, підвищення престижу військової служби. |
|
Завдання екскурсії. |
Відвідати 30-ту окрему механізовану бригаду у місті Новограді-Волинському, ознайомитись з об’єктами та військовою технікою, що знаходяться на її території, обов’язками військовослужбовців, що обрали собі таку професію та солдат, що несуть строкову службу у лавах Збройних Сил України. |
|
Маршрут руху |
Початок маршруту – подвір’я школи, вулиця Співдружності 3/8. Рух до об’єкту екскурсії, 30-тої окремої механізованої бригади проходить по вулиці Толубка та Леваневського. |
|
Зміст екскурсії
І. Вступ
1. Загадка
Рідний край охороняти,
Від чужих обороняти
День і ніч завжди готовий
Мужній захисник… військовий.
2. Бесіда
- Мабуть багато хлопців мріють стати військовими?
- Розкажіть, що ви знаєте про цю професію.
- А чи можуть дівчата стати військовим, як ви думаєте?
3. Повідомлення теми. Мотивація навчальної діяльності.
- Якщо хтось із вас недостатньо знайомий з професією військовослужбовця, то у вас сьогодні з’явиться можливість виправити цю ситуацію. Сьогодні ми підемо на екскурсію в 30-ту окрему механізовану бригаду у місті Новограді-Волинському, зустрінемося з людьми, які несуть там службу і навіть самі спробуємо виконати деякі завдання, які стоять перед ними.
ІІ. Основна частина.
Технологічна карта екскурсії
Об’єкт показу |
Тривалість огляду |
Основний зміст інформації |
Вказівки щодо організації |
Методичні вказівки |
Виставка сучасної навчально-бойової гусеничної техніки |
10 хвилин |
Були представлені три виду гусеничної техніки: БМП-2, САУ-«гвоздика», танк Т-72. |
Організувати групу, розташувати навпроти техніки для огляду. |
Учні ознайомились з можливостями та технічними характеристиками техніки. Бесіду проводить військовослужбовець |
Пам’ятна стела учасникам Великої Вітчизняної війни «Фрагмент танка Т-34» |
10 хвилин |
Бойовий шлях 30-тої танкової дивізії під час Великої Вітчизняної війни, на базі якої була сформована 30-та окрема механізована бригада. |
Нагадати про можливість поставити питання по інформації, що зацікавила після розповіді екскурсовода. |
Діти залюбки фотографувалися біля пам’ятної стели, яка стоїть біля входу як бойовий символ військової доблесті наших дідів-прадідів, що захищали рідну землю від фашистських загарбників. |
Навчальний корпус з класами для підготовки особистого складу бригади |
15 хвилин |
Учні відвідали: - клас тактичного навчання з макетами місцевості району; - клас медичного навчання; - клас радіаційного захисту. Побували на занятті особистого складу по вивченню видів зброї. |
Треба дотримува-тись тиші. Не торкатись руками макетів. |
Порівняти навчання в школі і навчання особистого складу військовослужбовців. |
Військовий спортивний майданчик |
10 хвилин |
Будова спортивного майданчику, види вправ обов’язкових для виконання особистого складу бригади |
Рухаємось вздовж майданчика, роздивляє-мось тренажери. |
Знайти відмінності між шкільним і військовим спортивним майданчиком. |
Тактичне поле |
30 хвилин |
Демонстрація розвідувальною ротою окремих прийомів ведення бою з застосуванням піротехніки, стрілецької зброї і військової техніки (БТР-80) |
Інструктаж з техніки безпеки під час демонстрації. |
|
Виставка стрілецької зброї |
15 хвилин |
Були представлені кулемет РПК, автомат Калашникова АК-45 і ручний гранатомет РПГ-9. Учні ознайомились із будовою стрілецької зброї |
Організувати спостере-ження і практичне знайомство зі стрілецькою зброєю |
Практична робота: учням дозволяється взяти зброю до рук, відчути її масу. |
Тренажерний комплекс з віртуальним тиром та тренажерами механіка-водія і оператора-наводчика |
20 хвилин |
Сучасні технології дозволили створити умови максимально наближені до реальних, щоб удосконалити стрілкові навички та навички ведення бою. Прикладом є віртуальний тир і тренажери, що містять кабіни механіка-водія |
Розділити клас на дві підгрупи. |
Міні-змагання між учнями на точність влучання у ціль. |
Контрольно-пропускний пунк |
10 хвилин |
Розповідь про посади жінок-військовослуж-бових |
Клас робить зупинку |
Закінчуємо екскурсію. Дякуємо командуванню та військовослужбовцям військової частини за організацію та забезпечення заходу. |
ІІІ Висновок.
- Народна мудрість стверджує, що Земля може нагодувати людину своїм хлібом, напоїти водою із свіжих джерел, але захистити сама себе не може. Ви познайомилися з роботою військовослужбовців, оцінили переваги даної професії і, я сподіваюсь, усвідомили всю важливість і необхідність цієї професії. Що вам найбільше запам’яталось? Що вас вразило на екскурсії найбільше? Опишіть свої враження у творах.
Додаток. Фотоматеріали з екскурсії.
Література