Технологічна карта екскурсії. Приклад оформлення

Про матеріал
Переглядаючу свої розробки, я натрапила на цю, про яку забула. Ця екскурсія була проведена у військову частину майже 11 років тому. Моє рідне місто мало тоді іншу назву. Які зацікавлені і безтуроботні діти на фото! Такі, якими вони і повинні бути. Сльози навертаються на очі від думки, що можливо тих військових, які проводили для нас екскурсію і приділили стільки уваги, вже немає в живих. На всяк випадок, не викладаю фото, де були обличчя військовослужбовців. Розробку представляю як приклад, як можна оформити екскурсію.
Перегляд файлу

Технологічна карта екскурсії

 

Тема екскурсії.

30-та окерма механізована бригада – військовий об’єкт у місті Новограді-Волинському.

Вид екскурсії

Тематична (військово-технічна), місцева, пішохідна екскурсія-демонстрація.

Мета.

Виховання патріотизму, громадянських почуттів та свідомості, прагнення покращити свою фізичну підготовку та витривалість,  підвищення престижу військової служби.

Завдання.

Відвідати 30-ту окрему механізовану бригаду у місті Новограді-Волинському, ознайомитись з об’єктами та військовою технікою, що знаходяться на її території,  обов’язками військовослужбовців, що обрали собі таку професію та солдат, що несуть строкову службу у лавах Збройних Сил України.

Тривалість екскурсії

3 години

Протяжність

маршруту

3 км

Склад екскурсантів

3-Б клас Новоград-Волинського колегіуму

Укладач

Бабич Алла Михайлівна

Провів екскурсію

 

Дата затвердження екскурсії керівником екскурсійної установи

 

21 травня 2013 року

Мета екскурсії.

Виховання патріотизму, громадянських почуттів та свідомості, прагнення покращити свою фізичну підготовку та витривалість,  підвищення престижу військової служби.

Завдання екскурсії.

Відвідати 30-ту окрему механізовану бригаду у місті Новограді-Волинському, ознайомитись з об’єктами та військовою технікою, що знаходяться на її території,  обов’язками військовослужбовців, що обрали собі таку професію та солдат, що несуть строкову службу у лавах Збройних Сил України.

Маршрут руху

Початок маршруту – подвір’я школи, вулиця Співдружності 3/8.

Рух до об’єкту екскурсії, 30-тої окремої механізованої бригади проходить по вулиці Толубка та Леваневського.

 


Зміст екскурсії

І. Вступ

 

1. Загадка

Рідний край охороняти,
Від чужих обороняти
День і ніч завжди готовий
Мужній захисник… військовий.

2. Бесіда

- Мабуть багато хлопців мріють стати військовими?

- Розкажіть, що ви знаєте про цю професію.

- А чи можуть дівчата стати військовим, як ви думаєте?

3. Повідомлення теми. Мотивація навчальної діяльності.

- Якщо хтось із вас недостатньо знайомий з професією військовослужбовця, то у вас сьогодні з’явиться можливість виправити цю ситуацію. Сьогодні ми підемо на екскурсію в 30-ту окрему механізовану бригаду у місті Новограді-Волинському, зустрінемося з людьми, які несуть там службу і навіть самі спробуємо виконати деякі завдання, які стоять перед ними.

 

ІІ. Основна частина.

Технологічна карта екскурсії

Об’єкт показу

Тривалість огляду

Основний зміст інформації

Вказівки щодо організації

Методичні вказівки

Виставка сучасної навчально-бойової гусеничної техніки

10 хвилин

Були представлені три виду гусеничної техніки: БМП-2, САУ-«гвоздика», танк Т-72.

Організувати групу, розташувати навпроти техніки для огляду.

 Учні ознайомились з можливостями та технічними характеристиками техніки. Бесіду проводить військовослужбовець

Пам’ятна стела учасникам Великої Вітчизняної війни «Фрагмент танка Т-34»

10 хвилин

Бойовий шлях 30-тої танкової дивізії під час Великої Вітчизняної війни, на базі якої була сформована 30-та окрема механізована бригада.

Нагадати про можливість поставити питання по інформації, що зацікавила після розповіді екскурсовода.

Діти залюбки фотографувалися біля пам’ятної стели, яка стоїть біля входу як бойовий символ військової доблесті наших дідів-прадідів, що захищали рідну землю від фашистських загарбників.

Навчальний корпус з класами для підготовки особистого складу бригади

15 хвилин

Учні відвідали:

- клас тактичного навчання з макетами місцевості району;

- клас медичного навчання;

- клас радіаційного захисту.

Побували на занятті особистого складу по вивченню видів зброї.

Треба дотримува-тись тиші. Не торкатись  руками макетів.

Порівняти навчання в школі і навчання  особистого складу військовослужбовців.

Військовий спортивний майданчик

10 хвилин

Будова спортивного майданчику, види вправ обов’язкових для виконання особистого складу бригади

Рухаємось вздовж майданчика, роздивляє-мось тренажери.

Знайти відмінності між шкільним і військовим спортивним майданчиком.

Тактичне поле

30 хвилин

Демонстрація розвідувальною ротою окремих прийомів ведення бою з застосуванням піротехніки, стрілецької зброї і військової техніки (БТР-80)

Інструктаж з техніки безпеки під час демонстрації.

 

Виставка стрілецької зброї

15 хвилин

Були представлені кулемет РПК, автомат Калашникова АК-45 і ручний гранатомет РПГ-9. Учні ознайомились із будовою стрілецької зброї

Організувати спостере-ження і практичне знайомство зі стрілецькою зброєю

Практична робота: учням дозволяється взяти зброю до рук, відчути її масу.

Тренажерний комплекс з віртуальним тиром та тренажерами механіка-водія і оператора-наводчика

20 хвилин

Сучасні технології дозволили створити умови максимально наближені до реальних, щоб удосконалити стрілкові навички та навички ведення бою. Прикладом є віртуальний тир і тренажери, що містять кабіни механіка-водія

Розділити клас на дві підгрупи.

Міні-змагання між учнями на точність влучання у ціль.

Контрольно-пропускний пунк

10 хвилин

Розповідь про посади жінок-військовослуж-бових

Клас робить зупинку

Закінчуємо екскурсію. Дякуємо командуванню та військовослужбовцям військової частини за організацію та забезпечення заходу.

 

 

 

ІІІ Висновок.

 

- Народна мудрість стверджує, що Земля може нагодувати людину своїм хлібом, напоїти водою із свіжих джерел, але захистити сама себе не може. Ви познайомилися з роботою військовослужбовців, оцінили переваги даної професії і, я сподіваюсь, усвідомили всю важливість і необхідність цієї професії. Що вам найбільше запам’яталось? Що вас вразило на екскурсії найбільше? Опишіть свої враження у творах.

 

Додаток. Фотоматеріали з екскурсії.

 

 

 

 

 

 

 

 

                      

 

 

 

 


Література

  1. https://tourlib.net/books_ukr/vt_dod6.htm
  2.  
doc
Додано
8 січня
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку