ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ПРОЄКТУ

Про матеріал
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ПРОЄКТУ Назва: Збалансоване харчування - запорука здорового життя. Клас: 9, 10 - і класи. Вчитель: Сібова Юлія Петрівна, вчитель хімії , Первомайський ліцей «Ерудит» Навчальний предмет: хімія. Класифікація проєкту (за Є. Полат):
Перегляд файлу

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ПРОЄКТУ

Назва: Збалансоване харчування - запорука здорового життя.

Клас: 9, 10 - і класи.

Вчитель: Сібова Юлія Петрівна, вчитель хімії , Первомайський ліцей «Ерудит»

Навчальний предмет: хімія.

Класифікація проєкту (за Є. Полат):

  •      За характером діяльності: практико-орієнтований;
  •      За кількістю учасників: індивідуальний, груповий;
  •      За характером контактів: внутрішній;
  •      За предметно-змістовною галуззю: міжпредметний (біологія, математика, основи здоров’я. )
  •      За тривалістю: середньої тривалості.

 

Планування проєкту

Зміст діяльності

Актуальність

 

Мета

 

Завдання

Досліджуючи раціон харчування, можна скоригувати власний раціон , щодо правил здорового харчування, з  метою запобігання різних захворювань.

Розробка ідеального меню; збір інформації.

 

Скласти раціон харчування на добу, враховуючи  індивідуальні енергетичні потреби в харчуванні. Надати рекомендації , щодо збалансованого харчування.

 

Ключові поняття

 

 

Ключове питання

 

Тематичне питання

 

 

Змістовне питання

ІМТ(індекс маси тіла); КБЖВ ( калорії, білки , жири, вуглеводи); DCI (Daily Caloric Intake) –  добове споживання калорій.

 

Яким має бути збалансоване харчування підлітка?

 

Для чого потрібне збалансоване харчування ? Якою повинна бути структура збалансованого харчування?

 

Чим відрізняється харчування підлітка, який займається спортом? Чи може збалансоване харчування покращити моє здоров’я?

 

Співпраця

 

Самоорганізація

Сімейний лікар, тренер, дієт-сестра, батьки.

 

Об’єднання учнів у групи.

Етапи проєкту:

Підготовчий

 

 

Практико-виконавчий

 

 

Заключний

 

Визначення теми  і мети проєкту, допомога  в постановці завдань. Визначення джерел, засобів збору, засобів представлення результатів та  обговорення критеріїв  оцінки результату .

Збір інформації та аналіз інформації, формулювання висновків та оформлення результатів.

 

Презентація проєкту.

Захист проєкту.

Оцінка проєкту/самооцінювання.

 

Критерії оцінювання  результату і процесу

Учні самостійно розробляють критерії, за якими можна буде оцінити проєкт.

Зміст (глибина дослідження , доцільність діяльності); актуальність; ступінь творчості; оригінальність; самостійність та  участь кожного учасника; повнота розкриття змісту проєкту.

Продукти і презентація результатів проєкту

Індивідуальний продукт: Кожен учень розраховує КБЖВ, складає особистий раціон.

Командний продукт: анкетування, діаграми, фотоколаж, буклет, флаєр «Твій вибір», виступ шкільної агітбригади.

Очікуванні результати:

Учні називають загальні властивості оксигеновмісних органічних сполук  та їх поширення у природі і харчових продуктах;

Класифікують оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами;

Установлюють причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями, застосуванням і впливом на здоров’я оксигеновмісних органічних сполук;

Обчислюють  індивідуальну  ІМТ, DCI.

Розв’язують проблему власного раціонального харчування на основі знань про жири і вуглеводи;

Оцінюють біологічне значення жирів і вуглеводів для харчування людини;

раціональне співвідношення вживання рослинних та тваринних жирів, оцінюють

безпечність органічних речовин і приймають  обґрунтоване рішення щодо їхнього використання.

 

Рефлексія (як учень, команда

даватимуть зворотній зв'язок,

обговорюватимуть проміжні

результати, оцінюватимуть

об’єм виконаної роботи).

Учні обговорюють , які були досягнуті цілі.

Чи проєкт відповідає вимогам.

Чи виконані всі заплановані завдання.

Який вплив результату на цільову аудиторію .