ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ПРОЄКТУ
Назва: Збалансоване харчування - запорука здорового життя.
Клас: 9, 10 - і класи.
Вчитель: Сібова Юлія Петрівна, вчитель хімії , Первомайський ліцей «Ерудит»
Навчальний предмет: хімія.
Класифікація проєкту (за Є. Полат):
Планування проєкту |
Зміст діяльності |
Актуальність
Мета
Завдання |
Досліджуючи раціон харчування, можна скоригувати власний раціон , щодо правил здорового харчування, з метою запобігання різних захворювань. Розробка ідеального меню; збір інформації.
Скласти раціон харчування на добу, враховуючи індивідуальні енергетичні потреби в харчуванні. Надати рекомендації , щодо збалансованого харчування.
|
Ключові поняття
Ключове питання
Тематичне питання
Змістовне питання |
ІМТ(індекс маси тіла); КБЖВ ( калорії, білки , жири, вуглеводи); DCI (Daily Caloric Intake) – добове споживання калорій.
Яким має бути збалансоване харчування підлітка?
Для чого потрібне збалансоване харчування ? Якою повинна бути структура збалансованого харчування?
Чим відрізняється харчування підлітка, який займається спортом? Чи може збалансоване харчування покращити моє здоров’я?
|
Співпраця
Самоорганізація |
Сімейний лікар, тренер, дієт-сестра, батьки.
Об’єднання учнів у групи. |
Етапи проєкту: Підготовчий
Практико-виконавчий
Заключний |
Визначення теми і мети проєкту, допомога в постановці завдань. Визначення джерел, засобів збору, засобів представлення результатів та обговорення критеріїв оцінки результату . Збір інформації та аналіз інформації, формулювання висновків та оформлення результатів.
Презентація проєкту. Захист проєкту. Оцінка проєкту/самооцінювання.
|
Критерії оцінювання результату і процесу |
Учні самостійно розробляють критерії, за якими можна буде оцінити проєкт. Зміст (глибина дослідження , доцільність діяльності); актуальність; ступінь творчості; оригінальність; самостійність та участь кожного учасника; повнота розкриття змісту проєкту. |
Продукти і презентація результатів проєкту |
Індивідуальний продукт: Кожен учень розраховує КБЖВ, складає особистий раціон. Командний продукт: анкетування, діаграми, фотоколаж, буклет, флаєр «Твій вибір», виступ шкільної агітбригади. |
Очікуванні результати: |
Учні називають загальні властивості оксигеновмісних органічних сполук та їх поширення у природі і харчових продуктах; Класифікують оксигеновмісні органічні сполуки за характеристичними групами; Установлюють причинно-наслідкові зв’язки між складом, будовою, властивостями, застосуванням і впливом на здоров’я оксигеновмісних органічних сполук; Обчислюють індивідуальну ІМТ, DCI. Розв’язують проблему власного раціонального харчування на основі знань про жири і вуглеводи; Оцінюють біологічне значення жирів і вуглеводів для харчування людини; раціональне співвідношення вживання рослинних та тваринних жирів, оцінюють безпечність органічних речовин і приймають обґрунтоване рішення щодо їхнього використання.
|
Рефлексія (як учень, команда даватимуть зворотній зв'язок, обговорюватимуть проміжні результати, оцінюватимуть об’єм виконаної роботи). |
Учні обговорюють , які були досягнуті цілі. Чи проєкт відповідає вимогам. Чи виконані всі заплановані завдання. Який вплив результату на цільову аудиторію . |