Технологічна карта проведення майстер-класу з виготовлення панно

Про матеріал
Технологічна карта проведення майстер- класу "Декоративне мині-панно в техниці пейп-арт"
Перегляд файлу

Технологічна карта проведення майстер-класу

 

Тема   «Декоративне міні-панно в техніці пейп-арт.»

 

ПІБ.слухача Вівчарук Т.Л.

 

Термін  пара  90 хв.. Орієнтовна кількість учасників15 осіб

 

№ з/п.

Діяльність майстра

Що роблять учасники?

Методи  проведення

Час/хв.

Засоби   (ескіз/фото)

Бали (max 100)

  1.  

Оголошення теми уроку та завдання практичної робот з демонстрацією готового виробу.

Слухають та знайомляться зі зразком готового виробу та іншими виробами в техніці пейт-арт.

Вербальний та наочний методи.

3 хв.

 

  1.  

Ознайомлення з інструментами, та матеріалами виробу для виконання практичної роботи.

Слухають, знайомляться та готовлять робочі місця (за допомогою чергових.)

Вербальний, наочний та діяльнісний метод.

5 хв

 

  1.  

Ознайомлення з технологічною картою,пояснення етапів практичної роботи

Отримавши технологічні карти приступають до розмічання деталей виробу.

Діяльнісний метод – робота з технічною документацією

5 хв.

 

  1.  

Спостерігає за процесом розмічання та при необхідності коригує дії.

Готують основу для панно. Наклеюють вибраний узор на компакт-диск.

Вербальний та діяльнісний метод.

Практична робота 12 хв.

 

  1.  

Контролює процес роботи

Готують з кольорових серветок (або тоненького гофропаперу) джгутики.  Нарізають серветки на смужки шириною близько 2 см та скручуємо їх.

 Діяльнісний метод

Практична робота 20  хв.

 

  1.  

Надає рекомендації.(за необхідністю)

Наклеюють серветкові джгутики на промальовані контури.

Діяльнісний метод

Практична робота 10  хв.

 

  1.  

Контролює процес роботи та дотримання правил ТБ.

Джгутики повинні бути сухими.
Вибираємо джгутики потрібного кольору, приклеюємо на малюнок  щільно один до одного.

Діяльнісний метод.Формувальне оцінювання.

Практична робота 15  хв.

 

  1.  

Надає рекомендації, контролює процес роботи

Для фіксації поверхні дочекатися, поки картина висохне,

 

Діяльнісний метод.Формувальне оцінювання.

Практична робота 10 хв.

 

 

  1.  

Контролює процес роботи

Покривають  акриловим  лаком.

Діяльнісний метод.

Практична робота 5  хв.

 

  1.  

      Оголошує про завершення робочого процесу, та пропонує оцінити свою роботу;

      Підводить підсумок уроку.

     Організовує прибирання робочого місця

 

Формувальне оцінювання.

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок: Таким чином ми виконали завдання уроку, використовуючи технології – читання технічної документації, розмічання графічними інструментами, вирізання ножицями, скручування джгутиків, склеювання клеєм, покриття акриловим лаком з дотриманням правил ТБ та БЖД на уроках трудового навчання.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Богданова Лидия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Технології, Майстер-класи
Додано
13 березня 2023
Переглядів
594
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку