Технологічна карта проведення майстер-класу
Тема «Декоративне міні-панно в техніці пейп-арт.»
ПІБ.слухача Вівчарук Т.Л.
Термін пара 90 хв.. Орієнтовна кількість учасників15 осіб
№ з/п. |
Діяльність майстра |
Що роблять учасники? |
Методи проведення |
Час/хв. |
Засоби (ескіз/фото) |
Бали (max 100) |
|
Оголошення теми уроку та завдання практичної робот з демонстрацією готового виробу. |
Слухають та знайомляться зі зразком готового виробу та іншими виробами в техніці пейт-арт. |
Вербальний та наочний методи. |
3 хв. |
|
|
|
Ознайомлення з інструментами, та матеріалами виробу для виконання практичної роботи. |
Слухають, знайомляться та готовлять робочі місця (за допомогою чергових.) |
Вербальний, наочний та діяльнісний метод. |
5 хв |
|
|
|
Ознайомлення з технологічною картою,пояснення етапів практичної роботи |
Отримавши технологічні карти приступають до розмічання деталей виробу. |
Діяльнісний метод – робота з технічною документацією |
5 хв. |
|
|
|
Спостерігає за процесом розмічання та при необхідності коригує дії. |
Готують основу для панно. Наклеюють вибраний узор на компакт-диск. |
Вербальний та діяльнісний метод. |
Практична робота 12 хв. |
|
|
|
Контролює процес роботи |
Готують з кольорових серветок (або тоненького гофропаперу) джгутики. Нарізають серветки на смужки шириною близько 2 см та скручуємо їх. |
Діяльнісний метод |
Практична робота 20 хв. |
|
|
|
Надає рекомендації.(за необхідністю) |
Наклеюють серветкові джгутики на промальовані контури. |
Діяльнісний метод |
Практична робота 10 хв. |
|
|
|
Контролює процес роботи та дотримання правил ТБ. |
Джгутики повинні бути сухими. |
Діяльнісний метод.Формувальне оцінювання. |
Практична робота 15 хв. |
|
|
|
Надає рекомендації, контролює процес роботи |
Для фіксації поверхні дочекатися, поки картина висохне,
|
Діяльнісний метод.Формувальне оцінювання. |
Практична робота 10 хв. |
|
|
|
Контролює процес роботи |
Покривають акриловим лаком. |
Діяльнісний метод. |
Практична робота 5 хв. |
|
|
|
Оголошує про завершення робочого процесу, та пропонує оцінити свою роботу; Підводить підсумок уроку. Організовує прибирання робочого місця |
|
Формувальне оцінювання. |
5 хв.
|
|
|
Висновок: Таким чином ми виконали завдання уроку, використовуючи технології – читання технічної документації, розмічання графічними інструментами, вирізання ножицями, скручування джгутиків, склеювання клеєм, покриття акриловим лаком з дотриманням правил ТБ та БЖД на уроках трудового навчання.