Матеріали до уроку " Етюд в музиці" дає можливість ознайомити з особливостями жанру етюд та його характерними ознаками;розвивати вміння уважно слухати та розуміти жанри камерно-інструментальної музики – етюди, вміння висловлювати власні музичні враження; використовувати набутий досвід мистецької діяльності у навчальних і життєвих ситуаціях, зокрема під час практичної, пізнавальної й творчої діяльності;
Технологічна карта уроку
музичного мистецтва
Урок № 22
ПІБ учителя: Шако Вікторія Олегівна
Клас: 6-А
Тема: Етюд в музиці
Мета: формування предметних компетентностей:
формування ключових компетентностей:
cпілкування державною мовою: висловлювати свої почуття та переживання від сприймання творів мистецтва;
комунікативна: ділитися своїми творчими ідеями, почуттями;
загальнокультурна: оволодіння досягненнями культури;
міжпредметна естетична: розглянути жанр етюду та його особливості в театрі, літературі, образотворчому мистецтві, фотомистецтві;
інноваційність:формувати знання, уміння до успішного навчання.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Основні терміни та поняття: етюд, арабески.
Міжпредметні зв’язки: образотворче мистецтво, театр, література, фотомистецтво.
Обладнання: ресурс відеоконференцій Googl Meet, презентація, відеоматеріали, засоби ІКТ.
Зміст уроку
Етап уроку |
Зміст роботи |
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
Компетентності |
Наскрізні лінії |
І.Організаційний |
Організація класу, емоційне налаштування |
Вітається з учнями, перевіряє готовність до уроку |
Вітаються з учнями, налаштовуються на роботу |
Спілкування державною мовою |
НЛ-2 |
ІІ. Мотивація навчальної діяльності |
Розшифрування хмаринки слів |
Просить оголосити очікування |
Висловлюють власні припущення |
Навчання упродовж життя |
НЛ-2 |
ІІІ. Визначення теми та завдань уроку |
Оголошення теми та задач уроку |
Коментує задачі уроку |
Слухають вчителя |
Уміння вчитись |
НЛ-4 |
ІV. Викладання нового матеріалу
V. Практична робота Застосування нових знань
VI. Рефлексія
VII. Підсумок уроку
VIII. Домашнє завдання
|
Робота зі схемою Словникова робота
Робота з поняттям «види етюдів»
Слухання та аналіз етюду№12 О. Скрябіна
Інтерактивна вправа в навчальному ресурсі LearningApps
Слухання Ф.Бургмюллера «Арабески»
Створення візуального етюду
Створення сенкану
Підсумкова бесіда
Тест «На Урок» |
Демонстрація презентації
Демонстрація презентації
Перегляд, слухання та сприймання відеоматеріалу
Пропонує виконати вправу за посиланням
Перегляд, слухання та сприймання відеоматеріалу
Пропонує створити ескіз арабески
Пропонує створити сенкан
Пропонує зробити самооцінку
Пропонує виконати тест |
Перегляд презентації
Перегляд презентації
Переглядають, слухають, сприймають та обговорюють муз.твір
Виконують вправу за посиланням
Переглядають, слухають, сприймають та обговорюють муз.твір
Працюють з інтерактивною дошкою Jamboard
Створюють сенкан
Працюють з інтерактивною дошкою Jamboard
Виконують тест за посиланням
|
Спілкування державною мовою . Міжпредметна компетентність
Уміння вчитись
Загальнокультурна компетентність Спілкування державною мовою
Інноваційність
Загальнокультурна компетентність
Міжпредметна естетична компетентність
Міжпредметна естетична компетентність
Спілкування державною мовою
Інноваційність |
НЛ-2
НЛ-2
НЛ-4
НЛ-2
НЛ-4
НЛ-4
НЛ-4
НЛ-4
|