Інкл. ІНП з музичного мистецтва 6 клас на І семестр

Про матеріал
Індивідуально-навчальний план (адаптований) для учнів 6 класу з інклюзивною формою навчання на І семестр складено на основі підручника музичного мистецтва 6 клас Л.М. Масол, Л.С. Аристова
Перегляд файлу

Індивідуально-навчальний план учня 6 класу

з музичного мистецтва за І семестр 2022-2023 н.р.

(адаптований)

 

Зміст навчального

матеріалу

Цілі навчання

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Камерно-вокальні жанри: пісня і гімн

 (2 год.)

Учень:

  • орієнтується у характерних ознаках жанрів камерно-вокальної музики (пісня, гімн)
  •  розрізняє їх за особливістю звучання
  • виражає власне ставлення до почутих творів

Збагачення уявлення про різновиди пісень й гімнів та особливості їхнього звучання.

Розвиток  вміння виконувати українські народні побутові пісні

та гімн України.

 

Романс і його різновиди: серенада, балада

 (2 год.)

 

Учень:

  • має уявлення про романс і його різновиди (серенаду та баладу);
  •        висловлює оцінні судження щодо музики різних жанрів;
  •        виявляє емоції, що викликають твори мистецтва, характеризує їхній вплив.

Розвиток сприймання музики на основі слухання різних творів

«Гірські вершини» муз. А.рубінштейна,

Хоакін Малатс «Іспанська серенада» (гітара), Ф.Шуберт «Лісовий цар»(балада).

Формування естетичного уявлення.

 

Сучасні та вокальні жанри: авторська та естрадна пісня

(2 год.)

Учень:

  • ознайомлений з особливостями звучання та виконання авторських та естрадних пісень;
  • розрізняє ритми;
  • намагається виконувати програмові твори.

Стимулювання захопленості та зацікавленості в процесі слухання естрадних пісень.

Розвиток вміння співу.

 

Хорова духовна музика:

Меса,

Літургія,

Концерт,

Реквієм

(2 год)

Учень:

- порівнює власну думку щодо хорової музики з думкам інших і толерантно ставиться до них;

- намагається розрізняти різні види хорової музики.

Формування вміння розпізнавати на слух хорову музику.

Конкретизація камерно-вокальні жанри.

Хорові жанри: Кантата,

Ораторія

(2 год.)

Учень:  

- намагається інтерпретувати образний зміст камерно-вокальних і хорових творів

-виражає емоційне ставлення до творів мистецтва.

Корекція співацьких навичок, вокальної координації та музичного слуху.

Розвиток слухового самоконтролю.

Цикли у вокально-хоровій музиці

(2 год)

Учень:

- орієнтується в поняттях «вокальна», «інструментальна», «хорова» музика;

- сприймає і розрізняє на слух муз. твори.

Збагачення уявлення про різновиди вокально-хорової музики.

 

 

 

 

 

Музичні жанри в театрі та кіно

(2 год)

Учень:

-наводить приклади значення музики в житті, зокрема в побуті, медіапросторі;

- намагається самостійно продемонструвати спів.

Корекція співацьких навичок, вокальної координації та музичного слуху.

Розвиток слухового самоконтролю.

Перевіряємо свої досягнення.

(1 год)

Учень:

-використовує засвоєні вокально-хорові засоби музичної виразності у процесі виконання творів;

-чітко вимовляє слова у піснях швидкого темпу.

Конкретизація знань розпізнавати на слух музичні твори, виконувати пісні під супровід фонограми, виконувати    нескладні   творчі   завдання.

 


ІІ СЕМЕСТР

Прелюдія

 Елегія

(2 год.)

Учень:

  • вміє розрізняти на слух засоби музичної виразності;
  • спостерігає емоційну тональність, настрій у муз. творах М.Глінки.

Розвиваток вміння надавати характеристику музичному образу твору.

Збагачення знань музичними термінами.

Формування інтересу до творів російської класичної музики, пісень українських композиторів.

Ноктюрн

Рапсодія

(2 год.)

Учень:

  • має уявлення про музику інших народів світу;
  • спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики;
  • виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору.

Розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті.

Збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів.

Формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу.

Скерцо

Етюд

 (2 год.)

Учень:

- має уявлення про

дотримується правил фразування і дихання під час виконання музики;

-  виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору.

Формування  інтересу до героїчних образів програмних творів російської та зарубіжної музики, пісень українських композиторів.

 

Соната.

 Варіації

 (2 год.)

Учень:

  • розрізняє відмінність між програмною та непрограмною симфонічною музикою;
  • порівнює  характер музичного та образотворчого творів.

Розвиток вміння учнів розпізнавати, давати характеристику музичному образу симфонічної музики.

Виховання інтересу до симфонічних програмних та непрограмних   музичних творів зарубіжних композиторів.

 

Рондо. Сюїта

(2 год.)

Учень:

- має уявлення про музичні терміни і поняття;

- спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики;

- користується музичною термінологією (у межах програмового матеріалу).

Активізація емоційно-почуттєвої сфери.

Збагачення уявлень надавати характеристику музичному образу інструментального сольного твору.

Розрізнення   на   слух   звучання   музичних   інструментів.

 

Симфонія. Увертюра

(2 год.)

Учень:

  • характеризує прослуханий музичний твір;

- дотримується ансамблевого виконання музичних творів.

Розвиток вміння надавати характеристику музичному   образу твору у виконанні оркестру.

Формування потреби у слуханні симфонічної музики.

 

Концерт Симфонічна фантазія

(2 год.)

Учень:

  •          має уявлення про народні інструменти та їх різновиди;
  •          виявляє інтерес до співу.

Конкретизація знань про музичні народні інструменти та  види оркестрової музики.

Розвиток фонематичної та музичної пам’яті вивчення музичного матеріалу.

Музично-театральні жанри: балет, оперета

(2 год.)

Учень:

  • знає про тембри співочих голосів та манери вокального співу;
  • чітко вимовляє слова у піснях швидкого темпу.

Узагальнення вміння розпізнавати на слух звучання тембрів.

Формування вміння добирати колір до настрою вокального твору.

 

 

Жанри зустрічаються

(1 год.)

Учень:

  • виконує правила співу (у положенні сидячи, стоячи) та гігієни голосу;
  • використовує засвоєні вокально-хорові засоби музичної виразності у процесі виконання творів.

Розвиток самоконтролю над використанням правильного ритмічного дихання у процесі відтворення музичного матеріалу;

Корекція співу артикуляційних порушень та фонематичного слуху.

 

Перевіряємо свої досягнення.

 (1 год.)

Учень:

  •            спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики;
  •          виявляє спільне і відмінне між музикою та іншими видами мистецтва у відображенні навколишнього світу (за допомогою вчителя);

- виражає власне емоційно-естетичне ставлення до творів мистецтва;

- розуміє зміст музичних творів.

Розвиток уявлень про синтез музичного і літературного мистецтв у театрі та кінематографі;

Розвиток вміння знаходити спільні зв'язки з візуальними видами мистецтва, театром, кіномистецтвом .

 

Підсумковий урок

(1 год.)

Учень:

-використовує засвоєні вокально-хорові засоби музичної виразності у процесі виконання творів;

-чітко вимовляє слова у піснях швидкого темпу.

Конкретизація знань розпізнавати на слух музичні твори, виконувати пісні під супровід фонограми, виконувати    нескладні   творчі   завдання.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Планування
Інкл
Додано
4 січня 2023
Переглядів
1544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку