Індивідуально-навчальний план учня 6 класу
з музичного мистецтва за І семестр 2022-2023 н.р.
(адаптований)
Зміст навчального матеріалу |
Цілі навчання |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Камерно-вокальні жанри: пісня і гімн (2 год.) |
Учень:
|
Збагачення уявлення про різновиди пісень й гімнів та особливості їхнього звучання. Розвиток вміння виконувати українські народні побутові пісні та гімн України.
|
Романс і його різновиди: серенада, балада (2 год.)
|
Учень:
|
Розвиток сприймання музики на основі слухання різних творів «Гірські вершини» муз. А.рубінштейна, Хоакін Малатс «Іспанська серенада» (гітара), Ф.Шуберт «Лісовий цар»(балада). Формування естетичного уявлення.
|
Сучасні та вокальні жанри: авторська та естрадна пісня (2 год.) |
Учень:
|
Стимулювання захопленості та зацікавленості в процесі слухання естрадних пісень. Розвиток вміння співу.
|
Хорова духовна музика: Меса, Літургія, Концерт, Реквієм (2 год) |
Учень: - порівнює власну думку щодо хорової музики з думкам інших і толерантно ставиться до них; - намагається розрізняти різні види хорової музики. |
Формування вміння розпізнавати на слух хорову музику. Конкретизація камерно-вокальні жанри. |
Хорові жанри: Кантата, Ораторія (2 год.) |
Учень: - намагається інтерпретувати образний зміст камерно-вокальних і хорових творів -виражає емоційне ставлення до творів мистецтва. |
Корекція співацьких навичок, вокальної координації та музичного слуху. Розвиток слухового самоконтролю. |
Цикли у вокально-хоровій музиці (2 год) |
Учень: - орієнтується в поняттях «вокальна», «інструментальна», «хорова» музика; - сприймає і розрізняє на слух муз. твори. |
Збагачення уявлення про різновиди вокально-хорової музики.
|
Музичні жанри в театрі та кіно (2 год) |
Учень: -наводить приклади значення музики в житті, зокрема в побуті, медіапросторі; - намагається самостійно продемонструвати спів. |
Корекція співацьких навичок, вокальної координації та музичного слуху. Розвиток слухового самоконтролю. |
Перевіряємо свої досягнення. (1 год) |
Учень: -використовує засвоєні вокально-хорові засоби музичної виразності у процесі виконання творів; -чітко вимовляє слова у піснях швидкого темпу. |
Конкретизація знань розпізнавати на слух музичні твори, виконувати пісні під супровід фонограми, виконувати нескладні творчі завдання.
|
ІІ СЕМЕСТР |
||
Прелюдія Елегія (2 год.) |
Учень:
|
Розвиваток вміння надавати характеристику музичному образу твору. Збагачення знань музичними термінами. Формування інтересу до творів російської класичної музики, пісень українських композиторів. |
Ноктюрн Рапсодія (2 год.) |
Учень:
|
Розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з музичними творами різних народів світу; фонематичної та музичної пам’яті. Збагачення словникового запасу на основі з вивчення музичних творів. Формування позитивних рис характеру у процесі вивчення навчального матеріалу. |
Скерцо Етюд (2 год.) |
Учень: - має уявлення про дотримується правил фразування і дихання під час виконання музики; - виражає власне емоційно-естетичне ставлення до музичного твору. |
Формування інтересу до героїчних образів програмних творів російської та зарубіжної музики, пісень українських композиторів.
|
Соната. Варіації (2 год.) |
Учень:
|
Розвиток вміння учнів розпізнавати, давати характеристику музичному образу симфонічної музики. Виховання інтересу до симфонічних програмних та непрограмних музичних творів зарубіжних композиторів.
|
Рондо. Сюїта (2 год.) |
Учень: - має уявлення про музичні терміни і поняття; - спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики; - користується музичною термінологією (у межах програмового матеріалу). |
Активізація емоційно-почуттєвої сфери. Збагачення уявлень надавати характеристику музичному образу інструментального сольного твору. Розрізнення на слух звучання музичних інструментів.
|
Симфонія. Увертюра (2 год.) |
Учень:
- дотримується ансамблевого виконання музичних творів. |
Розвиток вміння надавати характеристику музичному образу твору у виконанні оркестру. Формування потреби у слуханні симфонічної музики.
|
Концерт Симфонічна фантазія (2 год.) |
Учень:
|
Конкретизація знань про музичні народні інструменти та види оркестрової музики. Розвиток фонематичної та музичної пам’яті вивчення музичного матеріалу. |
Музично-театральні жанри: балет, оперета (2 год.) |
Учень:
|
Узагальнення вміння розпізнавати на слух звучання тембрів. Формування вміння добирати колір до настрою вокального твору.
|
Жанри зустрічаються (1 год.) |
Учень:
|
Розвиток самоконтролю над використанням правильного ритмічного дихання у процесі відтворення музичного матеріалу; Корекція співу артикуляційних порушень та фонематичного слуху.
|
Перевіряємо свої досягнення. (1 год.) |
Учень:
- виражає власне емоційно-естетичне ставлення до творів мистецтва; - розуміє зміст музичних творів. |
Розвиток уявлень про синтез музичного і літературного мистецтв у театрі та кінематографі; Розвиток вміння знаходити спільні зв'язки з візуальними видами мистецтва, театром, кіномистецтвом .
|
Підсумковий урок (1 год.) |
Учень: -використовує засвоєні вокально-хорові засоби музичної виразності у процесі виконання творів; -чітко вимовляє слова у піснях швидкого темпу. |
Конкретизація знань розпізнавати на слух музичні твори, виконувати пісні під супровід фонограми, виконувати нескладні творчі завдання.
|