Інкл. ІНП з музичного мистецтва 5 клас на І семестр

Про матеріал
Індивідуально-навчальний план (адаптований) для учнів 5 класу з інклюзивною формою навчання на І семестр складено на основі підручника мистецтва 5 клас Л. М. Масол(за модельною навчальною програмою " Мистецтво 5-6 кл.)
Перегляд файлу

Індивідуально-навчальний план учня 5 класу

з музичного мистецтва за І семестр 2022-2023 н.р.

(адаптований)

 

Зміст навчального

матеріалу

Цілі навчання

 

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

ВСТУП.

Походження мистецтва. Мистецтво стародавніх цивілізацій.

Як виникла музика?

 (1 год.)

  • має уявлення про різні мистецтва;
  • виражає власне ставлення до музики як мистецтва слова;
  • збагачення словникового запасу.

Збагачення уявлення про види мистецтв. Формувати усвідомлення  про музику як мистецтво; розвивати уміння сприймати і розпізнавати основні властивості музики; удосконалювати словниковий запас  на основі розширення кола знань та уявлень про музику

Музика і театр стародавніх цивілізацій

(1 год.)

 

  • має уявлення про театр;
  • спостерігає емоційну тональність пісні «Веселкова»;
  • розуміє різницю між музикою і театром.

Розвивати пізнавальну активність в процесі вивчення навчального матеріалу; Активізація вміння виконувати пісні самостійно.

РОЗДІЛ 1.Народне мистецтво

Пісенна скарбниця. Одвічні ритми мистецтва.

(1 год.)

  • ознайомлений з виникненням ритму;
  • розрізняє ритми  музики;
  • створює найпростіший ритмічний супровід до пісні.

Стимулювання захопленості та зацікавленості в процесі слухання пісень.

Розвиток вміння розпізнавати на слух календарно-побутові та календарно-обрядові пісні.

Магічна стихія народних танців.

(1 год.)

-має уявлення про народні танці;

-намагається самостійно продемонструвати спів;

-виражає естетичне ставлення до народних танців.

Формувати уявлення про танцювальну музику, танці народів світу (гопак, полонез,козачок); розвивати музично-сенсорні здібності;

ритмічно-танцювальні рухи.

Золоті руки народних майстрів. Народні музичні інструменти.

(1 год.)

  •           має уявлення про народні інструменти та їх різновиди;
  •           виявляє інтерес до співу.

Конкретизація знань про музичні народні інструменти та  види оркестрової музики.

Розвиток фонематичної та музичної пам’яті вивчення музичного матеріалу.

Народна музика у творчості композиторів.

  •            розуміє ритм народної музики;
  •            знайомиться з творчістю М. Лисенка;
  •            виражає своє ставлення до побаченого й прослуханого муз. матеріалу.

Формування уявлень про основні риси української народної музики, про українську народну музику як джерело професійної музики, навички культурного співу; стимуляція інтересу до пісні.

Мистецький дивосвіт. Мереживо східних мелодій.

  •            відрізняє українські мелодії із східними (арабськими);
  •            ознайомлюється з імпровізацією;
  •            розвиває пам'ять.

Ознайомлення із східними мелодіями та танцями.

Конкретизація знань про імпровізацію.

Підсумковий урок за

розділом 1.

(1 год.)

-розрізняє народні і композиторські пісні;

-виразно виконує вивчену пісню;

-виражає емоційне ставлення до творів мистецтва.

 

Розвиток: уваги в процесі відтворення ритмічних малюнків; уміння за суттєвими ознаками визначати жанровий твір;

процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні; корекція співацьких навичок.

РОЗДІЛ 2. Професійне мистецтво

Голос - музичний інструмент, дарований природою. Музичні та графічні інтонації. (1 год.)

  • розуміє поділ голосу на чоловічий та жіночий;
  • спостерігає за різним вокалом;
  • ознайомлюється з інтонацією.

Збагачення знань музичними термінами.

Формування інтересу до виконання вокальних композицій.

Битва хорів. (1 год.)

  • має уявлення про хор;
  • спостерігає за інтонаційно-образним виконанням хорової музики.

Розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з різними видами хорового співу; фонематичної та музичної пам’яті.

Тембри інструментів. Палітра тембрів і симфонія кольорів. (1 год.)

- знає про музичні інструменти, їх різновиди;

- має уявлення про тембр

-  співає разом з класом «Різнокольорова пісня».

Формування  інтересу до звучання інструментів.

Розвиток пізнавальної діяльності.

Вокальне виконання.

 

Путівник по симфонічному оркестру. (1 год.)

  • розрізняє відмінність між симфонічною та електронною музикою;
  • ознайомлюється з оркестром.
  • порівнює  характер музичного та образотворчого творів.

Розвиток вміння розпізнавати, давати характеристику музичному образу симфонічної музики.

Виховання інтересу до симфонічних музичних творів.

Секрети фактури. Срібні тембри духового оркестру. (1 год.)

- має уявлення про музичні терміни і поняття;

- спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики при виконанні духового оркестру.

Збагачення уявлень про різновиди оркестру.

Розрізнення   на   слух   звучання   симфонічного й духового оркестру.

Естрадний оркестр.(1 год.)

- розповідає про різновиди оркестрів;

- виражає власне емоційно-естетичне ставлення.

Розширення знань про музичні різновиди   оркестру.

Розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з естрадним оркестром.

Мистецький дивосвіт. Музичні інтонації сходу. (1 год.)

- ознайомлюється з музикою народів Сходу;

-характеризує прослуханий музичний твір.

Розвиток вміння надавати характеристику музичному   образу твору у виконанні оркестру.

Формування потреби у слуханні східної  музики.

Підсумковий урок за

розділом 2. (1 год.)

  •           Розповідає про різновиди оркестру, хору;
  •           - виконує вивчену пісню

Узагальнення вміння розпізнавати на слух звучання оркестрів, хорів.

Формування вміння добирати колір до настрою вокального твору.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Риб'як Роман
    Скажіть на ІІ семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Планування
Інкл
Додано
4 січня 2023
Переглядів
514
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку