Індивідуально-навчальний план учня 5 класу
з музичного мистецтва за І семестр 2022-2023 н.р.
(адаптований)
Зміст навчального матеріалу |
Цілі навчання
|
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
|
ВСТУП. Походження мистецтва. Мистецтво стародавніх цивілізацій. Як виникла музика? (1 год.) |
|
Збагачення уявлення про види мистецтв. Формувати усвідомлення про музику як мистецтво; розвивати уміння сприймати і розпізнавати основні властивості музики; удосконалювати словниковий запас на основі розширення кола знань та уявлень про музику |
|
Музика і театр стародавніх цивілізацій (1 год.)
|
|
Розвивати пізнавальну активність в процесі вивчення навчального матеріалу; Активізація вміння виконувати пісні самостійно. |
|
РОЗДІЛ 1.Народне мистецтво |
|||
Пісенна скарбниця. Одвічні ритми мистецтва. (1 год.) |
|
Стимулювання захопленості та зацікавленості в процесі слухання пісень. Розвиток вміння розпізнавати на слух календарно-побутові та календарно-обрядові пісні. |
|
Магічна стихія народних танців. (1 год.) |
-має уявлення про народні танці; -намагається самостійно продемонструвати спів; -виражає естетичне ставлення до народних танців. |
Формувати уявлення про танцювальну музику, танці народів світу (гопак, полонез,козачок); розвивати музично-сенсорні здібності; ритмічно-танцювальні рухи. |
|
Золоті руки народних майстрів. Народні музичні інструменти. (1 год.) |
|
Конкретизація знань про музичні народні інструменти та види оркестрової музики. Розвиток фонематичної та музичної пам’яті вивчення музичного матеріалу. |
|
Народна музика у творчості композиторів. |
|
Формування уявлень про основні риси української народної музики, про українську народну музику як джерело професійної музики, навички культурного співу; стимуляція інтересу до пісні. |
|
Мистецький дивосвіт. Мереживо східних мелодій. |
|
Ознайомлення із східними мелодіями та танцями. Конкретизація знань про імпровізацію. |
|
Підсумковий урок за розділом 1. (1 год.) |
-розрізняє народні і композиторські пісні; -виразно виконує вивчену пісню; -виражає емоційне ставлення до творів мистецтва.
|
Розвиток: уваги в процесі відтворення ритмічних малюнків; уміння за суттєвими ознаками визначати жанровий твір; процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні; корекція співацьких навичок. |
|
РОЗДІЛ 2. Професійне мистецтво |
|||
Голос - музичний інструмент, дарований природою. Музичні та графічні інтонації. (1 год.) |
|
Збагачення знань музичними термінами. Формування інтересу до виконання вокальних композицій. |
|
Битва хорів. (1 год.) |
|
Розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з різними видами хорового співу; фонематичної та музичної пам’яті. |
|
Тембри інструментів. Палітра тембрів і симфонія кольорів. (1 год.) |
- знає про музичні інструменти, їх різновиди; - має уявлення про тембр - співає разом з класом «Різнокольорова пісня». |
Формування інтересу до звучання інструментів. Розвиток пізнавальної діяльності. Вокальне виконання.
|
|
Путівник по симфонічному оркестру. (1 год.) |
|
Розвиток вміння розпізнавати, давати характеристику музичному образу симфонічної музики. Виховання інтересу до симфонічних музичних творів. |
|
Секрети фактури. Срібні тембри духового оркестру. (1 год.) |
- має уявлення про музичні терміни і поняття; - спостерігає за інтонаційно-образним розвитком музики при виконанні духового оркестру. |
Збагачення уявлень про різновиди оркестру. Розрізнення на слух звучання симфонічного й духового оркестру. |
|
Естрадний оркестр.(1 год.) |
- розповідає про різновиди оркестрів; - виражає власне емоційно-естетичне ставлення. |
Розширення знань про музичні різновиди оркестру. Розвиток емоційних реакцій у процесі знайомства з естрадним оркестром. |
|
Мистецький дивосвіт. Музичні інтонації сходу. (1 год.) |
- ознайомлюється з музикою народів Сходу; -характеризує прослуханий музичний твір. |
Розвиток вміння надавати характеристику музичному образу твору у виконанні оркестру. Формування потреби у слуханні східної музики. |
|
Підсумковий урок за розділом 2. (1 год.) |
|
Узагальнення вміння розпізнавати на слух звучання оркестрів, хорів. Формування вміння добирати колір до настрою вокального твору. |
|