Технологічна карта уроку мистецтва

Про матеріал
Тема уроку: Осінні кольори. «Кружляє листопад». Осінній вальс. Мета уроку: □ навчальна: ознайомити учнів зі спорідненими кольорами, гармонією споріднених кольорів, кольоровими відтінками та нюансами; □ розвивальна: розвивати кольоросприйняття ока, уміння змішувати кольори, отримуючи нові, насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; формувати уявлення про тісний взаємозв’язок музики, літератури, живопису, розвивати вміння аналізу прослуханої музики, активі¬зувати ініціативу учнів; □ виховна: прищеплювати любов до природи, зацікавленість творами образотворчого мистецтва; виховувати ціннісне ставлення до різних видів мистецтва, пов’язаних загальними темами. Тип уроку: комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці.
Перегляд файлу

 

Технологічна карта уроку мистецтва

Тема 2. Розмаїття кольорів і мелодій

Урок № 9

ПІБ учителя: Рубан Тетяна Володимирівна

Клас: 3

Тема уроку: Осінні кольори. «Кружляє листопад». Осінній вальс.

Мета уроку: навчальна: ознайомити учнів зі спорідненими кольорами, гармонією споріднених кольорів, кольоровими відтінками та нюансами;

розвивальна: розвивати кольоросприйняття ока, уміння змішувати кольори, отримуючи нові, насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак;  формувати уявлення про тісний взаємозв’язок музики, літератури, живопису, розвивати вміння аналізу прослуханої музики, активі­зувати ініціативу учнів;

виховна: прищеплювати любов до природи, зацікавленість творами образотворчого мистецтва; виховувати ціннісне ставлення до різних видів мистецтва, пов’язаних загальними темами. 

Тип уроку: комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці.

Методи навчальної взаємодії: фронтальні, індивідуальні.

Музичний матеріал: відео- та аудіозапис музичного твору Л. Фучаджі. Вальс осіннього листя,  М. Дремлюга. Лірична пісня, П.І. Чайковського «Пори року. Осінь»

Обладнання: альбоми, гуаш, пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів, клейонки, ТЗН (комп’ютер)

Наочні посібники: підручники, альбоми для малювання, комп’ютерна презентація, репродукції творів живопис­ців (Й. Бокшай «Золота осінь»,  І. Остроухов «Золота осінь»). 

Літературний ряд: Н. Забіла «Осіннє листя», Катерина Перелісна «Золо­та осінь», І. Блажкевич «Осінь, осінь... Лист жовтіє…» (на вибір учителя).

Компетенції учнів на уроці: урок сприяє формуванню ключової комунікативної компетентності    школярів, соціокультурної компетентності, компетентності уміння вчитися.

 

Етап/тривалість

Навчально - методичний супровід

Діяльність учителя

Діяльність учня

Результат

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 5 хв

Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку.

Вірш-привітання,

відео- та аудіо запис музичного твору П.І. Чайковського «Пори року. Осінь».

Перевіряє готовність учнів до уроку.

 

 

Налаштовує учнів на роботу на уроці.

Учні сприймають повідомлення від вчителя та налаштовуються на роботу.

Створення сприятливого позитивного настрою на уроці. Налаштування на урок.

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  5 хв

Вірш. ОСІННЄ ЛИСТЯ. Н. Забіла

Учитель (декламує вірш).

Задає питання.

Слухають вірш.

Дають відповіді на запитання вчителя.

Пробудження зацікавленості в учнів. 

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 3 хв

Презентація «Осінні кольори. Кружляє листопад».

 

Задає питання, пропонує пригадати знання з теми «Осінь».

Дають відповіді на питання вчителя.

Пригадати  те, що вони знають про осінь.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ до 10 хв

Перегляд мультимедійної презентації.

Презентація «Осінні кольори. Кружляє листопад».

Спектральне (колірне) коло.

Зразок роботи споріднених кольорів.

Вчитель розповідає, демонструє наочність «Спектральне (колірне) коло». Називає тему уроку.

Вчитель демонструє зразок роботи і характеризує як додаючи до фарби жовтого кольору по краплині різну кількість зеленої або червоної фарби, можна створити велику кількість споріднених кольорів. Пояснює послідовність виконання вправи.

Сприймають повідомлення вчителя.

 

 

Сприймають завдання та виконують роботу

під керівництвом вчителя.

 

Сприйняття інформації, її аналіз та особисте розуміння учнями.

V. АКТУАЛІЗАЦІЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ. 5 хв

Відеоряд з презентації.

Йосип Бокшай «Золота осінь»

Ілля Остроухов «Золота осінь».

Вчитель пропонує проаналізувати роботи художників. Ставить запитання.

Приймають участь в обговоренні та закріплюють знання про спектральне коло, про споріднені кольори.

Закріпити знання про спектральне коло, про споріднені кольори.

VII. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ 15 хв

Фізхвилинка.

Матеріали для роботи. Музичний супровід: Л. Фучаджі. Вальс осіннього листя

https://www.youtube.com/watch?

v=tpW_JKdvN8w&list=UUkrg-3KqhaBEgVBBtrnfU1w&index

=22

М. Дремлюга «Лірична пісня»

https://www.youtube.

com/watch?v=f270IUxuLBI

Контролює роботу учнів, надає учням індивідуальну допомогу.

Організовує слухання музики.

Виконують роботу у супроводі музики.

Діти застосовують отримані знання під час виконання роботи, використовуючи багатство споріднених кольорів.

VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ 2 хв

Виставка готових робіт.

Вчитель пропонує виконати взаємо- та самоаналіз робіт.

Учні  користуються творчою шкалою й самі себе оцінюють.

Встановлення зв’язків між тим, що вже відомо, що вдалося і тим, що потрібно засвоїти, над чим ще попрацювати.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іванченко Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 травня 2021
Переглядів
4651
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку