Технологічна карта уроку на тему: "Сума n- перших членів геометричної прогресії"

Про матеріал
Видатний німецький педагог Адольф Дістверг казав: «Сумне явище, коли голови учнів наповнені великою чи малою кількістю знань, але вони не навчились їх застосовувати». Тому за для ефективного формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння отримані на уроках математики в реальних життєвих ситуаціях пропоную дану розробку уроку, який дозволяє побачити зв'язок математики з реальним життям.
Перегляд файлу

                                                                                Технологічна карта уроку

Тема шкільного курсу: Числові послідовності

Урок № 70
 

ПІБ учителя: Воронюк Оксана Володимирівна
 

Клас: 9

Тема уроку: Сума n-перших членів геометричної прогресії
 

Цілі уроку: Формування компетентностей:
      -   предметна компетентність: домогтися засвоєння правила знаходження сума n-перших членів геометричної прогресії; сформувати вміння розв’язувати задачі на застосування цих правил;

  • ключові компетентності:
  • спілкування державною мовою — доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, поповнювати свій словниковий запас;
  • математична компетентність — оперувати числовою інформацією;  встановлювати відношення між реальними об’єктами довкілля;
  • інформаційно-цифрова компетентність — застосовувати цифрові пристрої у навчанні; діяти за алгоритмом;
  • технологічна компетентність — розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв’язати засобами математики;
  • уміння вчитися впродовж життя   організовувати свою навчальну діяльність; усвідомлювати цінність нових знань і вмінь.

 

Обладнання уроку: мультимедійна презентація «Сума n-перших членів геометричної прогресії», комп’ютер, інтерактивна дошка, відеокамера, підручник.
 

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
 

 

 

 

Хід уроку

 

 

Етап уроку

Час

 

Завдання етапу

 

Методи і прийоми

ФОНД*

 

Діяльність
учителя

 

Діяльність
учня
 

1. Організація початку уроку

1 хв

Створення позитивного емоційного настрою.

Цитування вірша.

 

Вітається з учнями, налаштовує учнів на плідну роботу.

Налаштовуються на роботу на уроці.

2. Повідомлення теми, мети уроку

1 хв

Повідомити тему та мету уроку, зацікавити учнів.

Девіз уроку

Ф

Вступне слово вчителя

Записують у зошитах дату уроку та його тему.

3. Мотивація навчальної діяльності

1 хв

Мотивувати до вивчення формул суми n-перших членів геометричної прогресі

 

 

Звертає увагу учнів на практичне застосування отриманих знань.

Уважно слухають.

4. Перевірка домашнього завдання, актуалізація опорних знань

6 хв

Перевірити домашнє завдання.

Формувати гордість за успіхи держави та повагу до національних цінностей.

Інтерактивна вправа «Розгадай кросворд» з використанням онлайн-платформи LearningApps.org. (https://learningapps.org/display?v=py6g5282j21 )

Ф

Інструктує учнів щодо виконання вправи.

Повідомляє про подію, що відбулась у нашій державі.

 

Виконують вправу.

 

5. Підготовка до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу

3 хв

Постановка проблемного запитання.

Задача практичного змісту

Ф

Коментує  задачу

Колективно розв’язування

6. Вивчення нового матеріалу

8 хв

Виведення формули суми n-перших членів геометричної прогресії

Розв’язання проблемної ситуації.    Аналіз та узагальнення фактичного матеріалу.

Повідомлення цікавих фактів про геометричну прогресію.

Ф

Виводить формулу суми n-перших членів геометричної прогресії Розв’язує задачу практичного змісту.

Записують у зошит хід виведення формули та розв’язання задачі.

7. Фізкультхвилинка

1 хв

Зняти втому, нормалізувати увагу й активність, відновити сили й робочий настрій.

 «Руханка»

 

Ф

Заохочує учнів до активного виконання «Руханки».

Виконують «Руханку»

8. Засвоєння нових знань та способів дій

10 хв

Удосконалити вміння учнів розв’язувати задачі на застосування формули суми n-перших членів геометричної прогресії.

Виконання тренувальних вправ за рівнями

Ф

 

 

 

 

І

Коментує правила виконання вправ

 

У зошитах розв’язують з та отримані відповіді порівнюють з відповідями, що з’являються на дошці.

8. Фізкультхвилинка

1 хв

Зняти втому, нормалізувати увагу й активність, відновити сили й робочий настрій.

 «Руханка»

(https://www.youtube.com/watch?v=igmrcvpw1N0)

Ф

Заохочує учнів до активного виконання «Руханки».

Виконують «Руханку»

9. Підбиття підсумків уроку, рефлексія

2 хв

Звертання до очікуваних результатів учнів.

Вправа «Закінчіть речення»

Ф

Пропонує виконати вправу «Закінчіть речення».

Виконують вправу, запропоновану вчителем.

11. Домашнє завдання: диференційоване та інживідуальне.

2 хв

Застосування знань, отриманих на уроці до розв’язування завдань домашньої роботи. Формування особистої відповідальності за рівень знань і самоосвітньої діяльності.

 

Робота з підручником.

Виконання письмових вправ (9 балів).

Додаткова задача (3 бали).

 

І

Наддає інструкції щодо виконання домашнього завдання.

Записують домашнє завдання у щоденник.

За правильне виконання домашнього завдання учень отримує – 9 балів.

Додаткова задача (3 бали).

Загальна кількість балів за урок  - 12 балів.

 

*ФОНД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова)


 

doc
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
28 січня 2021
Переглядів
363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку