ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В 7 КЛ ( в'язання гачком)

Про матеріал
Тема уроку: «Вибір об`єкта проєктування Мета: Навчальна: - дати учням поняття про екомоду та сумку- авоську - перевірити знання учнів з теми «Проєктна діяльність»; - ознайомитись з матеріалами блогу ( розділ «В’язання гачком» - навчити учнів складати «Банк ідей», користуючись інтерактивними технологиями.
Перегляд файлу

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В 7 КЛ ( в'язання гачком)

ПІБ: Зєнцова Аліна Вікторівна

Тема уроку: «Вибір об`єкта проєктування

Мета:

Навчальна:

- дати учням поняття про екомоду та сумку- авоську

- перевірити знання учнів з теми «Проєктна діяльність»;

- ознайомитись з матеріалами блогу ( розділ «В’язання гачком»

- навчити учнів складати «Банк ідей», користуючись інтерактивними технологиями. - познайомити з можливостями програми My Crochet.

Розвивальна:

- розвивати творче та креативне мислення;

- розвивати логічне мислення учнів, аналізуючи, порівнюючи та систематизуючи навчальний матеріал через маршрутний лист

Виховна: 

- мотивувати учнів до використання екотехнологій 

- виховувати шанобливе ставлення до національних традицій та природи

- виховувати вміння працювати злагоджено в умовах дистанційного навчання синхронно - - Classroom та Zoom

Міжпредметні зв’язки : Інформатика, Біологія

Обладнання уроку: ноутбук, дидактичні метеріали mindmeister, інтернет-ресурси

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Хід уроку:

Етап уроку

Час

Зміст

Ресурси

Діяльність

учителя

Діяльність

учня

І. Вступна  частина

Організацій ний етап

2хв

Емоційне 

налаштування

презентація – Вправа  настрій

Відеоконферен-ція Google Zoom

Вступне 

слово, 

емоційне 

налаштуванн я на урок

Виконують 

вправу для

настрою

Актуалізаці я опорних  знань

2хв

Вправа «Види 

декоративно –

ужиткового мистецтва

https://learningapps.org/display?v=psxn2s i7n20

Інструктує 

учнів щодо  виконання 

завдання, 

ознайом лоз з маршрут 

мар листом

Виконую вправу і  ознайомлюються з маршрутним 

листом

Мотивація  навчально – трудової 

діяльності  учнів

2хв

Слово вчителя

Відеоконферен-ція Google Zoom

Вступне 

слово

Уважне 

прослуховування  вчителя

Повiдомлен ня теми, 

мети i

2 хв

Слово вчителя

Поняття творчого  проекту Інтерактивне  завдання «Знайти пару

https://www.mindmeister.com/175023236 8

https://learningapps.org/display?v=pgtado bvc21

Повідомляє  тему, мету і  завдання 

уроку,

Ознайомлюються з темою, метою та  завданнями 

уроку, виконують

 

 

завдання 

уроку

 

 

 

інструктує 

щодо 

виконання 

вправи

вправу

ІІ.Основна  частина

Створення  проблемної  сітуації

2хв

Робочий зошит

Зразок оформлення  проєкту

https://www.mindmeister.com/175023236 8 -

https://alinateachers.blogspot.com/2021/0 1/blog-post_17.html

Знайомить із  поняттєвою базою уроку

Працюють у 

робочому зошиті,  переглядають 

презентацію та  коментують її

Вивчення 

нового 

матеріалу

2хв

Відео-повідомлення «Еко мода»

https://www.mindmeister.com/175023236 8

https://www.youtube.com/watch?v=Ok2I k1pZm0s&t=9s

Ознайомлює  з новим 

теоретичним  матеріалом

Переглядають 

відео

3хв

Відео – повідомлення  про глобальні 

проблеми людства

https://www.mindmeister.com/175023236 8

https://www.youtube.com/watch?v=ukxe Qp0ROaw

Ознайомлює  з новим 

теоретичним  матеріалом

Переглядають 

відео

 

1хв

Обговорення

вимоги до 

виготовлення 

майбутнього виробу

https://www.mindmeister.com/175023236 8

https://learningapps.org/display?v=pe5yjk xg520

Ставить 

проблемне 

запитання, 

інструктує 

щодо 

виконання 

вправи

Дають відповіді  на проблемне 

запитання, 

знаходять шляхи  вирішення , 

виконують 

вправу

Вправа

2хв

Дослідження «Якими  технологіями я

https://www.mindmeister.com/175023236 8

Актуалізує 

знання дітей

Виконують 

інтерактивну

 

 

 

 

володію»

Вправа «Кросворд»

h t t p s : / / p r n t . s c / w 1 2 l 4 6

відповіді  

h t t p s : / / p r n t . s c / w 1 3 m 1 t

під час 

виконання 

інтерактивно ї вправи

вправу та 

коментують її

 

1хв

План роботи з 

виконання проєкту

https://www.mindmeister.com/175023236 8

https://wordart.com/q0j9mc274hof/word art

Знайомить з  етапами 

проектної

роботи із 

залученням  хмари слів

Ознайомлюються етапами 

проектної роботи  із залученням 

хмари слів

Практична  робота

2хв

Банк ідей

Моделі – аналоги

https://www.mindmeister.com/175023236 8

https://www.instagram.com/explore/tags/ %D0%B0%D0%B2%D0%BE%D1%81 %D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%BA %D1%80%D1%8E%D1%87%D0%BA% D0%BE%D0%BC/?hl=ru

https://www.instagram.com/p/CGLBN_E nIv9/?igshid=domolcxj8q52

Знайомить 

учнів з 

банком ідей

Ознайомлюються з банком ідей та  обирають 

можливий варіант  проектної роботи

Відео

1хв

Аксесуари для  в’язання

- пряжа

https://www.mindmeister.com/175023236 8

https://www.youtube.com/watch?v=dHEp 1Tgcq5o

Ознайомлює  з видами 

пряжі

Опрацьовують  теоретичний 

матеріал

 

 

Відео

2хв

- гачок

https://www.mindmeister.com/175023236 8

https://www.youtube.com/watch?v=L94x B-jLiZ8

Ознайомлює  з видами

гачків

Опрацьовують  теоретичний 

матеріал

Програма

1хв

Програми 

-для малювання 

- для складання схем  для в’язання гачком

https://www.mindmeister.com/175023236 8

https://alinateachers.blogspot.com/2021/0 1/blog-post_45.html

https://alinateachers.blogspot.com/2020/1 1/blog-post.html

Розвиває 

творче та 

креативне 

вміння учнів,  знайомить із  програмою зі  створення 

схем 

в’язання

гачком

Виконують 

інтерактивну 

вправу за 

програмою зі 

створення схем  в’язання гачком

Заключна 

частина.

Д.З 

інструктаж

1хв

Робочий зошит

 

Ознайомлює  з домашнім  завданням та  інструктує

Записують 

домашнє

завдання та 

прослуховують  інструктаж

Підсумки.  Рефлексія

2хв

Вікторина

 

Ставить 

запитання за  змістом 

уроку, 

підбиває 

підсумки

Відповідають на  запитання , 

коментують свої  відповіді, 

виконують 

інтерактивну 

вправу

 

 

docx
Додано
30 листопада 2022
Переглядів
422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку