Технологічна карта уроку з теми: "Дослідження різних типів шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за нею"

Про матеріал
Методична розробка складена відповідно до чинної програми з біології для 8 класу загальноосвітніх шкіл. Цей матеріал можна використати як проект(у вигляді самостійного виконання), так і на уроці (у вигляді дослідження). Містить елементи інтерактивного навчання навчання, додаткові завдання для розвитку пізнавальної активності учнів. Розробка може бути використана вчителями біології для підготовки до уроків по темі «Шкіра».
Перегляд файлу

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ


Урок №  41  12  лютого   2021 рік                         біологія                          Клас  8-А

                                                                                                          

Тема уроку:  Дослідження різних типів шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою.

Мета уроку: Дидактична\навчальна : поглибити та розширити знання учнів з різних типів шкіри. Встановити власний тип шкіри, дослідити його особливості та скласти правила догляду за нею.

Розвивальна:  розвивати навички визначення різних типів шкіри  за допомогою тренувальних тестів та дослідження. Розвивати увагу, вміння аналізувати, виділяти головне, робити висновки. Розвивати базові, комунікативні, здоров’язберігаючі компетентності.

Виховна : виховувати самостійність, зосередженість під час виконання завдань, організованість і відповідальність за виконану роботу, пізнавальний інтерес, дбайливе ставлення до свого здоров’я.

 

Тип уроку:  формування умінь і навичок.

Форма проведення: дослідження.

Форми уроку: бесіда, дослідження, індивідуальні випереджальні завдання, робота з роздатковим матеріалом.

Обладнання: мультимедійний проектор, презентація, тести, роздатковий матеріал, додаток №1,2.


Хід уроку

Етап уроку

Діяльність
учителя

Діяльність
учня

І. Етап мотивації (загальна мотивація)

1.Організація класу, вітання з учнями. Створення позитивного, емоційного настрою учнів.

2. Бесіда щодо типів шкіри у людей і тварин.

3. Вправа LearningApps,

Чия це шкіра? Визначення приналежності типу шкіри до певного виду тварин.

 

4. Підсумок бесіди.

Привітання разом з учителем.

 

 

Слухають.

Виконують вправу, відповідають.

 

Слухають

ІІ. Етап цілепокладання (самовизначення до діяльності)

1. Оголошення теми уроку.

2. Формулювання разом з учнями цілей і завдань уроку.

Слухають.

Слухають, вносять пропозиції.

ІІ. Етап реалізації мети

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Ознайомлення з планом дослідження(інструктивна картка). Додаток № 1.

2. Етапи дослідження:

а) Тест на визначення типу шкіри за посиланням https://www.playbuzz.com/innamb10/1-12-2017-7-00-58-pm). Учитель інструктує.

б)  Визначення типу шкіри(дослідження за допомогою серветки). Учитель інструктує (Слайд № 3 ).

в)  Характеристика типів шкіри. Учитель інструктує (Додаток № 2).

г)  Правила догляду за різними типами шкіри. Учитель інструктує. (Додаток № 2)

3. Випереджальне завдання

а) Чи можлива зміна типу шкіри з віком?).

б)  Цікаві факти про шкіру(за наявності часу).

8. Висновок учнів щодо дослідження. Чи потрібно доглядати за шкірою обличчя? Як це робите ви?

Слухають, задають запитання.

 

Виконують тест, слухають, записують.

 

Виконують завдання(досліджують), аналізують отримані результати.

Аналізують отриманий результат, записують

 

Виконують завдання, знайомляться з матеріалом, записують

 

Приймають участь в обговоренні рекомендацій догляду за шкірою обличчя.

 

 

Індивідуальні повідомлення.

 

 

Слухають, сприймають інформацію,

 аналізують.

Роблять відповідні висновки, записують.

 

ІV. Рефлексія (підсумок уроку)

Постановка проблемного запитання

1. Чи корисною була для вас отримана на уроці інформація7

Чи прислухаєтеся ви до рекомендацій щодо правильного догляду за шкірою обличчя?

Відповідають, слухають .

 

 

 

V. Етап оцінювання

Оцінювання за випереджальні завдання та результатів дослідження.

 

VІ. Домашнє завдання 

Повторити 21-24, підготуватися до тестової самостійної роботи.

Записують завдання у щоденник.

 

 

Все три салфетки остались чистыми – тест показал, что у Вы обладаете сухим типом кожи. Интенсивные жирные пятна на всех салфетках – Ваша кожа жирная. Салфетки, которые тестировали Ваш лоб и подбородок - жирные, но при этом салфетка, которая тестировала щеки, сухая – у Вас комбинированный тип кожи. Если же одна или две салфетки, как правило с носа или подбородка, имеют неинтенсивные жировые пятнышки – поздравляем, у Вас нормальная кожа.
 

doc
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку