ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ
Урок № 41 “12” лютого 2021 рік біологія Клас 8-А
Тема уроку: Дослідження різних типів шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою.
Мета уроку: Дидактична\навчальна : поглибити та розширити знання учнів з різних типів шкіри. Встановити власний тип шкіри, дослідити його особливості та скласти правила догляду за нею.
Розвивальна: розвивати навички визначення різних типів шкіри за допомогою тренувальних тестів та дослідження. Розвивати увагу, вміння аналізувати, виділяти головне, робити висновки. Розвивати базові, комунікативні, здоров’язберігаючі компетентності.
Виховна : виховувати самостійність, зосередженість під час виконання завдань, організованість і відповідальність за виконану роботу, пізнавальний інтерес, дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Тип уроку: формування умінь і навичок.
Форма проведення: дослідження.
Форми уроку: бесіда, дослідження, індивідуальні випереджальні завдання, робота з роздатковим матеріалом.
Обладнання: мультимедійний проектор, презентація, тести, роздатковий матеріал, додаток №1,2.
Хід уроку
Етап уроку |
Діяльність |
Діяльність |
І. Етап мотивації (загальна мотивація) |
1.Організація класу, вітання з учнями. Створення позитивного, емоційного настрою учнів. 2. Бесіда щодо типів шкіри у людей і тварин. 3. Вправа LearningApps, Чия це шкіра? Визначення приналежності типу шкіри до певного виду тварин.
4. Підсумок бесіди. |
Привітання разом з учителем.
Слухають. Виконують вправу, відповідають.
Слухають |
ІІ. Етап цілепокладання (самовизначення до діяльності) |
1. Оголошення теми уроку. 2. Формулювання разом з учнями цілей і завдань уроку. |
Слухають. Слухають, вносять пропозиції. |
ІІ. Етап реалізації мети
|
1. Ознайомлення з планом дослідження(інструктивна картка). Додаток № 1. 2. Етапи дослідження: а) Тест на визначення типу шкіри за посиланням https://www.playbuzz.com/innamb10/1-12-2017-7-00-58-pm). Учитель інструктує. б) Визначення типу шкіри(дослідження за допомогою серветки). Учитель інструктує (Слайд № 3 ). в) Характеристика типів шкіри. Учитель інструктує (Додаток № 2). г) Правила догляду за різними типами шкіри. Учитель інструктує. (Додаток № 2) 3. Випереджальне завдання а) Чи можлива зміна типу шкіри з віком?). б) Цікаві факти про шкіру(за наявності часу). 8. Висновок учнів щодо дослідження. Чи потрібно доглядати за шкірою обличчя? Як це робите ви? |
Слухають, задають запитання.
Виконують тест, слухають, записують.
Виконують завдання(досліджують), аналізують отримані результати. Аналізують отриманий результат, записують
Виконують завдання, знайомляться з матеріалом, записують
Приймають участь в обговоренні рекомендацій догляду за шкірою обличчя.
Індивідуальні повідомлення.
Слухають, сприймають інформацію, аналізують. Роблять відповідні висновки, записують.
|
ІV. Рефлексія (підсумок уроку) |
Постановка проблемного запитання 1. Чи корисною була для вас отримана на уроці інформація7 Чи прислухаєтеся ви до рекомендацій щодо правильного догляду за шкірою обличчя? |
Відповідають, слухають .
|
V. Етап оцінювання |
Оцінювання за випереджальні завдання та результатів дослідження. |
|
VІ. Домашнє завдання |
Повторити 21-24, підготуватися до тестової самостійної роботи. |
Записують завдання у щоденник. |
Все три салфетки остались чистыми – тест показал, что у Вы обладаете сухим типом кожи. Интенсивные жирные пятна на всех салфетках – Ваша кожа жирная. Салфетки, которые тестировали Ваш лоб и подбородок - жирные, но при этом салфетка, которая тестировала щеки, сухая – у Вас комбинированный тип кожи. Если же одна или две салфетки, как правило с носа или подбородка, имеют неинтенсивные жировые пятнышки – поздравляем, у Вас нормальная кожа.