Технологічна картка до уроку "Квадратна нерівність. Розв'язування квадратних нерівностей"

Про матеріал
Технологічна картка уроку алгебри у 9 класі з елементами проблемного навчання та використанням тесту "На Урок"
Перегляд файлу

Урок №     .  Дата проведення:

 

Тема: Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей 

Розділ програми: Квадратична функція

Мета:

навчальна: Сформувати поняття квадратної нерівності, сформувати уміння і навички розв’язування квадратної нерівності графічним методом, домогтися розуміння та засвоєння учнями алгоритму розв'язування квадратних нерівностей із використанням побудови графіка квадратичної функції;

розвивальна: логічне та аналітичне мислення, навики читання і побудови схематичних графіків квадратичної функцій, розв’язування нерівностей з однією змінною;

виховна: виховувати уважність та відповідальність, культуру записів та малюнків.

Формування компетентностей:

Предметна компетентність: сформування поняття квадратної нерівності, ознайомлення з алгоритмом розв’язування квадратних нерівностей, формування навичок розв’язування квадратнихнерівностей.

Ключові компетентності:

спілкування державною мовою – грамотно висловлюватись рідною мовою, доречно та коректно вживати математичну термінологію;

уміння вчитись впродовж життя – усвідомлювати власні освітні потреби та цінність нових знань і вмінь;

соціальна та громадська компетентності – оцінювати аргументи, змінювати думку на основі доказів, уміння працювати в команді;

інформаційно-цифрова – працювати за алгоритмом, складати алгоритми дій;

ініціативність та підприємливість – генерувати нові ідеї, ухвалювати оптимальні рішення;

основні компетентності у природничих науках та технологіях – розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі, які можна розв’язати засобами математики, будувати моделі процесів;

екологічна грамотність і здорове життя – дотримання санітарних норм побуту,

Наскрізні змістові лінії:

Підприємливість і фінансова грамотність - розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань, уміння генерувати ідеї, ухвалювати оптимальні рішення, аргументувати та захищати свою позицію;

Екологічна безпека та сталий розвиток - формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь;

Здоров’я та безпека - становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище;

Громадянська відповідальність - формування відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи та механізми функціонування суспільства

Тип уроку: засвоєння нових знань і навичок

Обладнання: комп’ютер, мультимедійне обладнання, онлайн-тест Хмиз В.А. «Квадратична функція, її графік та властивості» (ТОВ «На Урок), презентація.

Етап уроку

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

1

Актуалізація опорних знань

 

 

 

 

Активізує знання учнів

Налаштовує учнів на сприйняття нових знань і вмінь.

Вправа «Асоціативний кущ»

Записує ключове слово, включає учнів у роботу.

Еврістична бесіда

Ставить запитання, уточнює.

Онлайн-тестування

Організовує проходження учнями тестування

 

 

 

 

Висловлюють свої думки, записують варіанти на дошці.

Відповідають на запитання, доповнюють відповіді.

Виконуюь онлайн тести за комп’ютером

2

Формулювання теми й завдань уроку, мотивація навчальної діяльності

Створює проблемну ситуацію, проводить мотивацію навчальної діяльності дітей, оголошує основні цілі уроку, оголошує критерії оцінювання на уроці для формувального оцінювання

 

слухать

3

Сприймання нового матеріалу

Формулює гіпотезу спільно з учнями.

Формулює означення квадратної нерівності.

Пояснює алгоритм розв’язування квадратичної нерівності, записує на дошці, працює із підручником.

Формулюють гіпотезу спільно з учителем, висловлюють свої думки, відстоюють свою позицію, виконують записи у зошитах, працюють із підручником, спостерігають, усвідомлюють.

4

Фізкультхвилинка

Змінює вид діяльності учнів, демонструє рухи учням

Виконують фізичні вправи

5

Застосування нових знань і способів дій

Демонструє розв’язування квадратної нерівності, записує на дошці.

 

Організовує диференційовану роботу із вправами з підручника:

фронтальне, усне виконання вправ 472, 475;

самостійне або за допомогою вчителя виконання вправ 475, 477, 479, 481, 483, 485

Виконують вправу за зразком, набувають навички розв’язування квадратних нерівностей.

Самостійно або за допомогою вчителя виконують вправи із підручника, закріплюють навички.

6

Підбиття підсумків, рефлексія

Демонструє запитання учням

Відповідають на запитання, висловлюють своє думку, враження, повторюють матеріал.

7

Повідомлення домашнього завдання

Інструктує про виконання учнями домашнього завдання, проводить диференціацію домашнього завдання. 476 (для найслабших), 478, 480, 482, 486 (для всіх), 488, 490 (для сильніших)

Записують у щоденники, сприймають інструктаж, обирають варіант виконання вправ.

8

Оцінювання роботи учнів

Оцінює роботу учнів за урок, використовує формувальне оцінювання

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
§ 12. Квадратна нерівність
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
841
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку