Урок № . Дата проведення: |
|
Тема: Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей
Розділ програми: Квадратична функція
Мета:
навчальна: Сформувати поняття квадратної нерівності, сформувати уміння і навички розв’язування квадратної нерівності графічним методом, домогтися розуміння та засвоєння учнями алгоритму розв'язування квадратних нерівностей із використанням побудови графіка квадратичної функції;
розвивальна: логічне та аналітичне мислення, навики читання і побудови схематичних графіків квадратичної функцій, розв’язування нерівностей з однією змінною;
виховна: виховувати уважність та відповідальність, культуру записів та малюнків.
Формування компетентностей:
Предметна компетентність: сформування поняття квадратної нерівності, ознайомлення з алгоритмом розв’язування квадратних нерівностей, формування навичок розв’язування квадратнихнерівностей.
Ключові компетентності:
спілкування державною мовою – грамотно висловлюватись рідною мовою, доречно та коректно вживати математичну термінологію;
уміння вчитись впродовж життя – усвідомлювати власні освітні потреби та цінність нових знань і вмінь;
соціальна та громадська компетентності – оцінювати аргументи, змінювати думку на основі доказів, уміння працювати в команді;
інформаційно-цифрова – працювати за алгоритмом, складати алгоритми дій;
ініціативність та підприємливість – генерувати нові ідеї, ухвалювати оптимальні рішення;
основні компетентності у природничих науках та технологіях – розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі, які можна розв’язати засобами математики, будувати моделі процесів;
екологічна грамотність і здорове життя – дотримання санітарних норм побуту,
Наскрізні змістові лінії:
Підприємливість і фінансова грамотність - розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань, уміння генерувати ідеї, ухвалювати оптимальні рішення, аргументувати та захищати свою позицію;
Екологічна безпека та сталий розвиток - формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь;
Здоров’я та безпека - становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище;
Громадянська відповідальність - формування відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи та механізми функціонування суспільства
Тип уроку: засвоєння нових знань і навичок
Обладнання: комп’ютер, мультимедійне обладнання, онлайн-тест Хмиз В.А. «Квадратична функція, її графік та властивості» (ТОВ «На Урок), презентація.
№ |
Етап уроку |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
1 |
Актуалізація опорних знань
|
Активізує знання учнів Налаштовує учнів на сприйняття нових знань і вмінь. Вправа «Асоціативний кущ» Записує ключове слово, включає учнів у роботу. Еврістична бесіда Ставить запитання, уточнює. Онлайн-тестування Організовує проходження учнями тестування |
Висловлюють свої думки, записують варіанти на дошці. Відповідають на запитання, доповнюють відповіді. Виконуюь онлайн тести за комп’ютером |
2 |
Формулювання теми й завдань уроку, мотивація навчальної діяльності |
Створює проблемну ситуацію, проводить мотивацію навчальної діяльності дітей, оголошує основні цілі уроку, оголошує критерії оцінювання на уроці для формувального оцінювання |
слухать |
3 |
Сприймання нового матеріалу |
Формулює гіпотезу спільно з учнями. Формулює означення квадратної нерівності. Пояснює алгоритм розв’язування квадратичної нерівності, записує на дошці, працює із підручником. |
Формулюють гіпотезу спільно з учителем, висловлюють свої думки, відстоюють свою позицію, виконують записи у зошитах, працюють із підручником, спостерігають, усвідомлюють. |
4 |
Фізкультхвилинка |
Змінює вид діяльності учнів, демонструє рухи учням |
Виконують фізичні вправи |
5 |
Застосування нових знань і способів дій |
Демонструє розв’язування квадратної нерівності, записує на дошці.
Організовує диференційовану роботу із вправами з підручника: фронтальне, усне виконання вправ 472, 475; самостійне або за допомогою вчителя виконання вправ 475, 477, 479, 481, 483, 485 |
Виконують вправу за зразком, набувають навички розв’язування квадратних нерівностей. Самостійно або за допомогою вчителя виконують вправи із підручника, закріплюють навички. |
6 |
Підбиття підсумків, рефлексія |
Демонструє запитання учням |
Відповідають на запитання, висловлюють своє думку, враження, повторюють матеріал. |
7 |
Повідомлення домашнього завдання |
Інструктує про виконання учнями домашнього завдання, проводить диференціацію домашнього завдання. 476 (для найслабших), 478, 480, 482, 486 (для всіх), 488, 490 (для сильніших) |
Записують у щоденники, сприймають інструктаж, обирають варіант виконання вправ. |
8 |
Оцінювання роботи учнів |
Оцінює роботу учнів за урок, використовує формувальне оцінювання |
|