Технологічна картка уроку
Тема: Око і зір
Ключові поняття
|
Вади зору |
Профілактика |
|
|
|
Етапи уроку |
Діяльність учнів |
|||
Вхідне тестування |
Завдання на екрані (правильна відповідь 0,5 б.) |
|||
|
|
|||
Проблемне питання |
Що об’єднує малюнки на дошці? |
|||
Тема, задачі уроку |
Записати в зошиті |
|||
План уроку |
|
|||
!!! Оформлюємо в зошиті кластер до теми «ЛІНЗИ» (найкращі отримують 10-12 балів – за бажанням) !!! |
||||
Око - |
це природна оптична система. |
|||
Будова ока |
По одному представникові від кожної групи запрошуються до дошки |
|||
Яке зображення ми отримуємо на сітківці |
Слідкувати за ходом променів на відео |
|||
Експеримент |
Подивитися на предмети ті, що поряд та що за вікном. Чи добре ми бачимо всі фізичні тіла? |
|||
Акомодація |
Аналіз відео |
|||
Адаптація |
Як реагує око на великий потік світла??? |
|||
Інерція зору |
с. 101 підручника, самостійно вдома з прикладами застосування |
|||
Відпочинок |
||||
Що бачить тваринний світ? |
Презентація роботи домашніх груп |
|||
Проблемне питання. |
Навіщо людині два ока??? |
|||
Око та різнобарвність світу |
Записати результати відео у вигляді опорного конспекту
|
|||
Вади зору (робота в групах) |
Далекозорість – hyperopia. D+, F+ Короткозорість – myopia D-, F- Астигматизм – astigmatism |
|||
Окуляри |
Розглянути окуляри, подивитися, як зображення вони дають. Зробити висновок, для яких вад зору вони застосовуються |
|||
Гімнастика для очей |
||||
Перевірка зору |
Записати назву таблиці та її призначення |
|||
Оптичні ілюзії |
Дивитися на звороті. Що бачите? |
|||
Вихідне тестування |
Інтерактивний тест «ТАК/НІ» Завдання на екрані (правильна відповідь 0,5 б.) |
|||
Рефлексія |
Валіза, пральна машинка, кошик для сміття |
|||
Домашнє завдання
|
Опрацювати § 16 №16 (1,5) письмово |
|||
Дякую за урок |
|
|||