Технологічна картка уроку

Про матеріал
Технологічна картка уроку з інформатики 3 клас . Тема : Прристрої введення та виведення інформації.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку
Тема шкільного курсу: Пристрої введення та виведення інформації
Урок № _6__
ПІБ учителя: Шевчук Ольга Іванівна
Клас: __3___
Тема уроку: Пристрої введення та виведення інформації
Цілі уроку:
 

Навчальні –  домогтися увідомлення понять «пристрій введення інформації», «пристрій виведення інформації»; навчити розрізняти та поділяти пристрої на їх види, систематизувати знання учнів про складові комп’ютера та їх призначення; сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, ознайомити детально з пристроями введення та виведення інформації;

Розвивальні -  розвивати уміння міркувати, висловлювати свою думку, розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;

Виховні –  виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп»ютером, виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.


Обладнання уроку: ПК., презентації вчителя ,робочий зошит, підручник.

Тип уроку: е-урок.

Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Повторити оначення інформації.

Знати, що таке інформація. Розуміти, що таке пристрій введення та пристрій виведення інформації.

Наводити приклади пристроїв введення та пристроїв виведення інформації в середовищі.

Хід уроку
 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

1.Організація класу

1 хв.

Підготовка  учнів до роботи на уроці

Прослуховування завдань уроку

пасивні

 

Ф

1.Організація прослуховування завдань

1.Слухають вчителя.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

5 хв.

Повторити раніше вивчений матеріал,який служить основою для засвоєння нових знань.

 

1Розгадування ребусу.

2.Розкодування слова.

інтерактивні

Г,Ф

1.Організація бесіди з обговоренням.

2.Організація роботи з ребусами

1.Слухають запитання вчителя, відповідають

2.Аргументують свою точку зору

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми і мети уроку.

1 хв.

1.Оголошення ,  представлення теми та очікуваних навчальних результатів.

2.Викликати інтерес до обговорюваної теми.

Повідомлення теми і мети.

пасивні

Ф

1.Формулює мету та завдання уроку.

 

1.Пропонують  тему і мету уроку.

 

ІУ. Сприймання,осмислення та усвідомлення нових знань

15 хв.

1.Спостереження та аналіз мовних явищ під керівництвом учителя.

2.Висновки,формулювання правил.

3.Підбір нових прикладів

4.Дати учням достатньо інформації для того, щоб на її основі виконувати практичні завдання

1.Робота в групах «Розділити пристрої інформації»

активні

Г,Ф

1.Керує діяльністю учнів.

2.Організує бесіду з обговоренням та висловленням думки дітей.

1.Слухають запитання вчителя, відповідають.

2.Працюють в групах.

3.Проводять самоконтроль.

3.Аналізують свою роботу

V.Фізкультхвилинка

 

2 хв.

Позбавлення перевтоми дитини

Виконання фізкультхвилинки.

 

активні

Ф,П

Організовує фізкультхвилинку

1Виконання  рухової діяльність.

УІ. Узагальнення, систематизація знань умінь та навичок.

13 хв.

1.Забезпечення засвоєння нових знань і способів дій.

2..Формування умінь користуватися знаннями.

3.Вчити самостійно творчо працювати

1.Наведення прикладів пристроїв введення.

2.Гра «Компютерна граматика».

3.Повторення правил поведінки та безпеки в комп»ютерному класі.

4.Практичне завдання

інтерактивні

 

Ф,П

1.Організовує бесіду з обговоренням.

2.Спостерігає за роботою учнів.

3.Керує самостійною роботою учнів

1.Робота в парі за комп»ютером.

2.Аналізують.

3.Виконують завдання.

4.Називають послідовність.

5.Контролюють правильність відповідів.

УІІ.Релаксація. Гімнастика для очей.

2 хв.

1.Вчити  вільно висловлювати  свої думки

2.Засвоєння принципів саморегуляції і співробітництва.

1.Гімнастика для очей.

 

інтерактивні

 

Ф

Оцінювання вивченого на уроці.

1.Слухають запитання вчителя.

 

УІІІ. Підсумок уроку.

 

2 хв.

Аналіз і оцінка засвоєння вивченого на уроці.

 

Фронтальне опитування.

активні

 

Ф

Організація обговорення про вивчене на уроці.

1.Слухають питання вчителя, відповідають

*ФОнд - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

 

 

 

 

Література:

Для вчителя

Для учнів

«Я досліджую світ» для учнів 3 класу (у 2-х частинах).Частина 2 (авт. М,Корнієнко,С.Крамаровська,І.Зарецька)

«Я досліджую світ» для учнів 3 класу (у 2-х частинах).Частина 2 (авт. М,Корнієнко,С.Крамаровська,І.Зарецька)

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Доліч Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 березня 2023
Переглядів
1730
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку