Технологічна карта уроку Тема шкільного курсу: Алгоритми і виконавці. Урок № ___24_____ ПІБ учителя: Голякова Ольга Петрівна. Клас: ___3__ Тема уроку: _________ Алгоритми і виконавці__________________________________________________________________________________________ Цілі уроку: |
Навчальні – домогтися усвідомленого розуміння понять «команда», «алгоритм», «виконавець команд»; навчити складати алгоритми із навколишнього життя; |
Розвивальні – розвивати уміння міркувати, висловлювати свої думки в певному порядку, алгоритмічне мислення, спостережливість. |
Виховні – : виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп»ютером. |
Обладнання уроку: ПК., презентаці вчителя,картки з малюнками ,робочий зошит, підручник, програма «Шукачі скарбів».
Тип уроку: комбінований.
Компетенції учнів на уроці:
Основні поняття |
Основні знання |
Основні вміння |
Повторити поняття алгоритму та виконавці. |
Знати,що таке алгоритм. Розуміти,хто такі викона- |
Наводити приклади алгоритмів та виконавців алго- |
|
вці. Пояснювати властивості алгоритмів. |
ритмів,працювати в середовищі виконавця. |
|
|
|
Хід уроку |
|||||||
Етап уроку |
Час |
Завдання етапу |
Зміст |
Методи і прийоми |
ФОНД |
Діяльність учителя |
Діяльність учня |
1.Організація класу |
1хв |
Підготовка учнів до роботи на уроці |
Слухання вірша. |
пасивні |
Ф |
1.Організація прослуховування вірша. |
1.Слухають вчителя. |
ІІ. Актуалізація опорних знань. |
4хв |
Повторити раніше вивчений матеріал,який служить основою для засвоєння нових знань. |
1.Яке з поданих речень є спонукальним. 2. Розгадування ребусу. 3.Розкодування слова. |
інтерактивні |
Ф,Г |
1.Організація бесіди з обговоренням. 2.Організація роботи з ребусами.
|
1.Слухають запитання вчителя, відповідають 2.Аргументують свою точку зору.. |
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми і мети уроку. |
1хв |
1.Оголошення , представлення теми та очікуваних навчальних результатів. 2.Викликати інтерес до обговорюваної теми. |
Повідомлення теми і мети. |
пасивні |
Ф |
1.Формулює мету та завдання уроку. |
1.Пропонують тему і мету уроку. 2.Аргументують свою точку зору. |
ІУ. Сприймання,осмислення та усвідомлення нових знань |
15хв |
1.Спостереження та аналіз мовних явищ під керівництвом учителя. 2.Висновки,формулювання правил. 3.Підбір нових прикладів 4.Дати учням достатньо інформації для того, щоб на її основі виконувати практичні завдання |
1.Робота в групах. «Як посадити дерево». 2.Визначення поняття алгоритму. 3. Вимоги до алгоритмів. 4.Визначення поняття виконавців. |
активні |
Г,Ф |
1.Керує діяльністю учнів. 2.Організує бесіду з обговоренням та висловленням думки дітей. |
1.Слухають запитання вчителя, відповідають. 2.Працюють в групах. 3.Проводять самоконтроль. 3.Аналізують свою роботу. 4.Озвучують послідовність. |
У.Фізкультхвилинка |
2хв |
Позбавлення перевтоми дитини. |
Виконання фіхкультхвилинки. |
активні |
Ф |
Організовує фізкультхвилинку. |
1Виконання рухової діяльність. |
УІ. Узагальнення, систематизація знань умінь та навичок. |
14хв |
1Забезпечення засвоєння нових знань і способів дій. 2..Формування умінь користуватися знаннями. 3.Вчити самостійно творчо працювати. |
1.Наведення прикладів алгоритмів. 2.Складання учнями простих алгоритмів. 3.Виконання алгоритмів учнями,як виконавцями. 4.Повторення правил поведінки та безпеки в комп»ютерному класі. 5.Практичне завдання. |
інтерактивні |
Ф,П |
1.Організовує бесіду з обговоренням. 2.Спостерігає за роботою учнів. 3.Керує самостійною роботою учнів. |
1.Робота в парі за комп»ютером. 2.Аналізують. 3.Виконують завдання. 4.Називають послідовність. 5.Контролюють правильність відповідів. |
УІІ.Релаксація. Гімнастика для очей. |
1хв |
1.Вчити вільно висловлювати свої думки 2.Засвоєння принципів саморегуляції і співробітництва. |
1.Гімнастика для очей. |
інтерактивні |
Ф |
Оцінювання вивченого на уроці. |
1.Слухають запитання вчителя, відповідають.
|
УІІІ. Підсумок уроку. |
2хв |
Аналіз і оцінка засвоєння вивченого на уроці. 2.Намітити перспективу наступної діяльності. |
Фронтальне опитування. |
активні |
Ф |
Організація обговорення про вивчене на уроці. |
1.Слухають питання вчителя, відповідають. |
*ФОНД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).
Література: вказати
Для вчителя |
Для учнів |
1.«Сходинки до інформатики. 3 клас» для загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Зарецька І. Т., Корнієнко М. М., Крамаровська С. М.). |
1 «Сходинки до інформатики. 3 клас» для загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Зарецька І. Т., Корнієнко М. М., Крамаровська С. М.). |
2«Сходинки до інформатики. 3 клас» для загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Коршунова О. В.). |
|
3.«Сходинки до інформатики. 3 клас» для загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Г.В.Ломаковської, Й.Я. Ривкінд). |
|