Технологічна картка уроку,8 клас "Односкладні речення"

Про матеріал
Технологічна картка уроку для дистанційного навчання,яка містить синхронний та асинхронний фрагмент уроку. Дозволяє провести урок з використання інтерактивних методів навчання.
Перегляд файлу

Технологічна картка уроку,8 клас

Тема

Односкладні прості речення

Мета:

(формувати компетентності): предметні : поглибити знання учнів про просте речення, зокрема про односкладне ; сформувати вміння знаходити односкладні речення у тексті, визначати їх тип; ключові: уміння зіставляти, робити висновки; комунікативні: вміння використовувати односкладні  речення у власних висловлюваннях; інформаційні: розвивати навички роботи з цифровими джерелами; загальнокультурні: виховувати культуру поведінки, моральні якості відповідно до норм загальнонародної моралі.

Завдання уроку

  • Навчити відрізняти односкладні речення від двоскладних.
  • Сформувати уміння знаходити  односкладні речення у тексті та визначати їх вид(з головним членом підметом з головним членом присудком).
  • Виховати повагу до  української мови.
  • Активізувати інтерес учнів до подальшого самостійного опрацювання теоретичного матеріалу  за темою.

Тип уроку

 урок засвоєння нових знань

Форма уроку

Лінгвістична студія

Вид навчання

Дистанційне

Етап уроку

Час

Зміст роботи(ЕОР, прийоми роботи, інструкції до виконання завдань)

Діяльність вчителя

Діяльність учня

Оцінювання діяльності учня та форма зворотного зв’язку.

Синхронний  етап  уроку(30 хв)

І. Організаційно-мотиваційний етап

3 хв.

1.Привітання.

2.Перевірка присутності. 3.Оголошення теми уроку.

4.Метод «Платформа оратора»:   поясни як ти розумієш вислів двома словами . Наприклад : бути щасливим. (ЕОР Скайп : робота в чат румі )


5.Мотиваційна бесіда з дітьми «Чи щасливі ви?»

 

Ознайомити дітей із темою уроку. Налаштувати їх на позитив та легку і продуктивну роботу  на уроці . Ще раз наголосити наскільки прекрасне життя, і навчити шукати привід для того , щоб бути щасливим, навіть під час пандемії.

Працює в чат румі, висловлює свою думку щодо трактування поданого вислову та  ділиться власними почуттями( при бажанні)

Формувальне оцінювання (смайл    для всіх) ,  відповідний смайл одне одному від учнів і самому вчителеві.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

7 хв.

Онлайн тестування на сайті «На Урок»:

ОЕР «На Урок»(сайт методичної допомоги вчителю: https://naurok.com.ua/test/proste-rechennya-635163.html , активне посилання)

Посилання для дітей : http://join.naurok.ua/

Код доступу: 6215104

 

Створити тест в реальному режимі, надіслати код та посилання учням.  Закрити тест після закінчення відведеного часу.

Перейти за посиланням , виконати завдання тесту за вказаний час.

Учні одразу по проходженні тесту отримують оцінку, висловлюють свої враження від тесту(яке питання викликало труднощі , чому? Це дозволяє вчителю звернути увагу на те, яка тема потребує повторення)

ІІІ. Сприймання і первинне усвідомлення нового матеріалу, осмислення зав’язків і відношень в об’єктах вивчення.

13хв.

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      5хв.

 

 

Вправа « Я планую…»: учні кладуть перед собою завдання,що вони хочуть дізнатися  за  темою уроку.

(ОЕР Google Jamboard  інтерактивна дошка)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Зал теоретичний.

 Метод «Теоретичний пазл» (ЕОР  Canva):учитель пояснює основні поняття теми складаючи пазл :що таке односкладне речення , які є види речень ,тощо

https://cutt.ly/Fhu1fAu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Зал практичний.

Вправа «Синтаксичний пазл» (ОЕР :Jigsawplanet)

Мета:перевірити як учні засвоїли матеріал та використовують його на практиці.

Завдання: скласти пазл , виписати речення в зошит, довести , що воно односкладне, визначити його вид.

Примітки: замінює роботу з підручником .

Оцінювання:максимальна кількість балів - 6.

Швидкість складання : 3б(найперший 3 , найостанніший 1);

Аргументованість відповіді:

3(учень відповідає чітко, володіє матеріалом -3; учень володіє матеріалом, але губиться в аргументації відповіді -2 ;учень коментує матеріал , але допускає помилки ,чекає на допомогу -1б.Учень не  виконав вправу 0)

 

 

Посилання:

 

1.https://cutt.ly/hhu2HGS

2. https://cutt.ly/whu25Ye

3. https://cutt.ly/2hu9rVT

 

 

 

Створює інтерактивну дошку , відкриває її учням , аналізує очікування учнів та виводить завдання уроку.

 

 

 

 

Створює презентацію та репрезентує її учням час від часу запрошуючи їх до взаємодії

( Наприклад, Іван  то що таке односкладне речення?).

 

 

 

 

 

 

Заздалегідь створює пазли. Кидає дітям критерії оцінювання в чат. Дає поклики  учням, контролює  і коригує їхню роботу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кидає поклик дітям, просить когось демонструвати екран,коме-нтує виконання вправи, намагається охопити всіх дітей.(Скільки дітей в класі стілки і речень)

 

Переходять за покликом

https://cutt.ly/fhuCFXW

На стікерах із своїм прізвищем записують які завдання кладуть перед собою на уроці. (Увага!!!Якщо інтерфейс не підтримує шрифт, то додають свій стікер)

 

 

Переглядають презентацію, записують основні поняття до ОК(опорного конспекту). Відповідають на питання вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розгадує пазли. Ділиться скрінами у чаті. Коментує який  вид односкладного речення і чи взагалі воно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконують вправу самостійно,

 

Формувальне оцінювання: молодці гарні  завдання , ви дуже цілеспрямовані діти. Ідіть до мети і все вийде.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формувальне оцінювання конспектів, які учні «скрінять» у чат рум  (на кшталт : ти молодець, дуже гарно описав тему головного та підрядного речення , а от з типами речення не зрозуміло, ти можеш краще , я знаю).

 

 

 

 

 

 

 

Формувальне оцінювання у чат румі(«молодець», «дуже гарно, але ти можеш краще»), проте  у вчителя(не на загал) кожна вправа оцінюється за критеріями і бали додаються у таблицю досягнень) , діти  коментують виконання вправи

ІУ. Узагальнення і систематизація знань, застосування їх у різних ситуаціях.

4 хв

Вправа «Розподільний диктант»

ЕОР -LearningApps.org

Мета: перевірити як учні засвоїли матеріал та використовують його на практиці.

 

Завдання: розподілити речення у дві колонки, мотивувати свій вибір.

Примітки: учні виконують вправу самостійно, «техніка довіри»(обов’язково наголосити, що довіряєте дітям настільки, що не контролюєте виконання , а просите надіслати скрін уже перевіреної вправи).

Оцінювання:. Максимальна кількість балів 14 , правильно розподілив речення 1 бал.)

Поклик: https://cutt.ly/1hu3e7u

 

 

Створює вправу , оголошує критерії оцінювання, надсилає  посилання учням.

Виконують вправу.

Скидають скріни у чат рум.

Формувальне оцінювання на загал у чат румі (зазвичай кладу клас під кожним скріном),  для себе заношу результати у таблицю досягнень. Учні оцінюються згідно з критеріями. У чат румі пишуть про  проблеми, які відчули під час виконання вправи.

У Підбиття підсумків уроку і повідомлення домашнього завдання.

3хв.

Вправа « Самоаналіз»

ОЕР Google Jamboard  інтерактивна дошка)

Мета: дати можливість учням проаналізувати свою діяльність на уроці. Повернувшись до цілей поставлених раніше.

Завдання: покласти позначку біля завдання .яке учень на уроці виконав, покласти мінус навпроти того чого не встиг зробити, і знак оклику навпроти того, що ще раз варто повторити.

Примітка: дозволяє учителеві звернути увагу на ті теми , які варто ще раз опрацювати з учнем.

 

Вправа «Ключові слова»

 (ЕОР Скайп : робота в чат румі )

Мета: підвести підсумки уроку.

Завдання:за допомогою двох ключових слів окреслити тему сьогоднішнього уроку.

 

 

 

 

 

 

Оголошення домашнього завдання.

 

 

Коригує роботу учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підводить підсумки уроку  опираючись на відповіді учнів. Ще раз перепитуючи визначення вивчені на уроці.

 

 

Наголошує на : 1.оцінки за урок кожен може побачити в Атомсі  ;

Домашнє завдання кожен може побачити в відеоматеріалі до асинхронної частини уроку.

Заходить на інтерактивну дошку , виконує вправу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює у чат румі, підводить підсумки уроку

Формувальне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вербальне оцінювання учнів  ( Ти сьогодні молодець.Ти сьогодні працював краще ніж учора.Ти можеш краще, і обовязково продемонструєш це на наступний урок… тощо).

Реальні оцінки діти можуть переглянути у Атомсі

(ЕОР

Атомс - електронний журнал та щоденник | МОН Україна)

АСИНХРОННИЙ ЕТАП УРОКУ (15хв)

У зручний для себе час, але обов’язково до наступного, уроку  учень має виконати наступні завдання:

 

1.Переглянути відео. https://cutt.ly/Qhu6edd 

 

 

2.Виконати вправу  159.

 

3.Вислати роботу  вчителю: скрін у приватні повідомлення або на освітню платформу закладу Human

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця оцінювання учнів за урок

Зразок(орієнтовно)

Прізвище, ім’я    учня

№ п\п

завдання

Назва завдання

Кількість балів

Можлива

Набрана

Шишковська М.

1

Платформа оратор

5(активність, увага, чистита та культура мовлення)

1

 

2.

Онлайн тестування

6

3

 

3

Вправа «Синтаксичний пазл»

12

4

 

4.

Самостійна робота

10

5

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кротюк Вікторія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 грудня 2020
Переглядів
665
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку