Технологічний прийом "Сорбонка"

Про матеріал
Сорбонка-технологічний прийом використання двосторонніх карток ( "сорбонок" - від назви паризького університету) на уроках відомий давно. Сорбонка - це двостороння картка, на одній стороні якої записується поняття, приклад, правило, слово, дата, картинка, схема… , а на іншій - відповідь. Учень усно дає відповідь на питання картки і відразу має можливість його перевірити, перевернувши картку іншим боком. Тобто, такий прийом використовується, коли є завдання типу питання - відповідь.Використовувати даний прийом на уроці можна як при індивідуальній роботі, коли навчається, працюючи самостійно, перевіряє себе, так при парній і груповій роботі. Доцільно анімовану сорбоку використовувати на будь-якому уроці при фронтальній роботі з класом, на етапі актуалізації знань, при первинному його закріпленні, узагальненні і систематизації набутих знань. Використання анімованих сорбонок на уроці є ненав'язливим, цікавим і ефективним технологічним прийомом. Для учнів робота з анімованої сорбонкой є захоплюючою грою, а вчитель ненав'язливо досягає своєї мети: зацікавити і мотивувати учня, освоїти обов'язковий навчальний матеріал.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

технологічний прийом використання двосторонніх карток ( "сорбонок" - від назви паризького університету) на уроках відомий давно. Сорбонка - це двостороння картка, на одній стороні якої записується поняття, приклад, правило, слово, дата, картинка, схема… , а на іншій - відповідь. Учень усно дає відповідь на питання картки і відразу має можливість його перевірити, перевернувши картку іншим боком. Тобто, такий прийом використовується, коли є завдання типу питання - відповідь. СОРБОНКА -

Номер слайду 2

Використовувати даний прийом на уроці можна як при індивідуальній роботі, коли навчається, працюючи самостійно, перевіряє себе, так при парній і груповій роботі. Доцільно анімовану сорбоку використовувати на будь-якому уроці при фронтальній роботі з класом, на етапі актуалізації знань, при первинному його закріпленні, узагальненні і систематизації набутих знань.

Номер слайду 3

126·2186·3246·4306·5366·6426·7486·8546·9 Таблиця множення

Номер слайду 4

3•4+48=60 3?4?48=6040+4•5=6040?4?5 =6016:4+56=60 16?4?56=60 Вставте потрібні математичні знаки, щоб рівність стала вірною

Номер слайду 5

сума довжин всіж сторін. Периметр-це…прямокутник у якого всі сторони рівніКвадрат-це…Мозковий штурм. Вправа “Продовж правило”

Номер слайду 6

16 см14 см8см12 см. Р=Накресліть квадрат зі стороною 4 см. Обчисліть периметрrfillcolorfill.typefill.onrfillcolorfill.typefill.onrfillcolorfill.typefill.onrfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 7

Використання анімованих сорбонок на уроці є ненав'язливим, цікавим і ефективним технологічним прийомом. Для учнів робота з анімованої сорбонкой є захоплюючою грою, а вчитель ненав'язливо досягає своєї мети: зацікавити і мотивувати учня, освоїти обов'язковий навчальний матеріал.

pptx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку