Метод проєктів В основі методу проєктів лежить розвиток пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, умінь орієнтуватись в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення. Науковці пропонують розгорнуту класифікацію навчальних проектів. Їх поділяють: за основною діяльністю, предметною галуззю, формою, кількістю учасників, тривалістю тощо. Проєкт «Озеленення школи Проєкт «Звідки береться пил?»
Заголовок слайда Мета проєктного навчання полягає в тому, щоб створити умови, при яких учні: · Самостійно і охоче отримують знання з різних джерел; · Вчаться користуватися набутими знаннями для вирішення пізнавальних і практичних завдань; · Набувають комунікативних вмінь, працюючи в різних групах; · Розвивають у себе дослідницькі вміння (вміння виявити проблему, зібрати інформацію, спостерігати, проводити експерименти, аналізувати, будувати гіпотези, узагальнювати). Міні-проєкт «Смаколики для пташок»
Заголовок слайда У методиці виділяють наступні етапи роботи над проєктом: визначення теми проєкту; окреслення проблеми і мети проєкту; обговорення структури проєкту, складання плану роботи; презентація необхідного мовного матеріалу; збір інформації: звернення до вже відомих знань і життєвого досвіду; робота з джерелами інформації, створення власної системи зберігання інформації; робота в групах; підготовка презентації проєкту; демонстрація результатів проєкту; оцінка проєкту. Даний етап включає не тільки контроль засвоєння матеріалу і розвитку компетенцій, який може проводитись у традиційній формі тесту, але й загальну оцінку проєкту ,яка стосується змісту, теми, кінцевого результату, участі окремих учнів в організації проєкту.
Заголовок слайда Проєкт «Галерея кімнатних рослин» Характеристика проєкту: За діяльністю: дослідницько-інформаційний, творчий; За кількістю навчальних предметів: міжпредметний; За кількістю учасників проекту: груповий; За характером контактів: зовнішній; За тривалістю виконання: короткостроковий; За характером партнерських взаємодій: кооперативний
Заголовок слайда Під час роботи над проєктом учні: * підготували розповідь про кімнатну рослину; провели спостереження за кімнатними рослинами; навчалися доглядати за кімнатними рослинами; виготовили агітаційний плакат «Озеленяємо школу»; пересадили кімнатні рослини; подарували горщики з рослинами іншим класам.
Проєкт «Зустріч весни» Характеристика проєкту: За діяльністю: дослідницько-інформаційний, творчий; За кількістю навчальних предметів: міжпредметний; За кількістю учасників проекту: груповий; За характером контактів: зовнішній; За тривалістю виконання: короткостроковий; За характером партнерських взаємодій: кооперативний
Мета проєкту * формувати навички роботи з довідковою літературою; учити здобувати інформацію самостійно; формувати уявлення про народне свято, народні традиції Дня Сорока Святих з’ясувати народні традиції зустрічі весни; тренувати навички роботи в групі; розвивати кулінарні вміння; виховувати повагу до народних цінностей