Технологія проєктів у початкових класах

Про матеріал
З досвіду роботи. Організація проєктної діяльності з учнями початкових класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технологія проєктів у початкових класах Досвід роботи Шаповалової Ольга Алібеківни вчителя початкових класів Асіївської гімназії Балаклійської міської ради Харківської області

Номер слайду 2

Метод проєктів В основі методу проєктів лежить розвиток пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, умінь орієнтуватись в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення.  Науковці пропонують розгорнуту класифікацію навчальних проектів. Їх поділяють: за основною діяльністю, предметною галуззю, формою, кількістю учасників, тривалістю тощо. Проєкт «Озеленення школи Проєкт «Звідки береться пил?»

Номер слайду 3

Проєкти за видом діяльності: Дослідницький Творчий Пошуковий Ігровий Інформаційний Рольовий Практично-діяльнісний

Номер слайду 4

Заголовок слайда Результати проєктів повинні бути матеріальними, тобто відповідно оформленими — відеофільм, альбом, презентація, газета, усний журнал, лепбук тощо

Номер слайду 5

Заголовок слайда Мета проєктного навчання  полягає в тому, щоб створити умови, при яких учні:  · Самостійно і охоче отримують знання з різних джерел;  · Вчаться користуватися набутими знаннями для вирішення пізнавальних і практичних завдань;  · Набувають комунікативних вмінь, працюючи в різних групах;  · Розвивають у себе дослідницькі вміння (вміння виявити проблему, зібрати інформацію, спостерігати, проводити експерименти, аналізувати, будувати гіпотези, узагальнювати). Міні-проєкт «Смаколики для пташок»

Номер слайду 6

Заголовок слайда У методиці виділяють наступні етапи роботи над проєктом: визначення теми проєкту; окреслення проблеми і мети проєкту; обговорення структури проєкту, складання плану роботи; презентація необхідного мовного матеріалу; збір інформації: звернення до вже відомих знань і життєвого досвіду; робота з джерелами інформації, створення власної системи зберігання інформації; робота в групах; підготовка презентації проєкту; демонстрація результатів проєкту; оцінка проєкту. Даний етап включає не тільки контроль засвоєння матеріалу і розвитку компетенцій, який може проводитись у традиційній формі тесту, але й загальну оцінку проєкту ,яка стосується змісту, теми, кінцевого результату, участі окремих учнів в організації проєкту.

Номер слайду 7

Заголовок слайда Проєкт «Галерея кімнатних рослин» Характеристика проєкту: За діяльністю: дослідницько-інформаційний, творчий; За кількістю навчальних предметів: міжпредметний; За кількістю учасників проекту: груповий; За характером контактів: зовнішній; За тривалістю виконання: короткостроковий; За характером партнерських взаємодій: кооперативний

Номер слайду 8

- залучення учнів до роботи щодо озеленення школи та своїх помешкань; формування екологічної культури особистості; активізація пізнавальної, творчої та просвітницької діяльності учнів Мета проекту:

Номер слайду 9

Заголовок слайда Визначення проблеми проєкту. Які кімнатні рослини існують у природі? Яке значення кімнатних рослин у житті людини? Які умови потрібні для життя кімнатних рослин? Як висаджувати кімнатні рослини і доглядати за ними? Навіщо розводять кімнатні рослини?

Номер слайду 10

Заголовок слайда Під час роботи над проєктом учні: * підготували розповідь про кімнатну рослину; провели спостереження за кімнатними рослинами; навчалися доглядати за кімнатними рослинами; виготовили агітаційний плакат «Озеленяємо школу»; пересадили кімнатні рослини; подарували горщики з рослинами іншим класам.

Номер слайду 11

Проєкт «Зустріч весни» Характеристика проєкту: За діяльністю: дослідницько-інформаційний, творчий; За кількістю навчальних предметів: міжпредметний; За кількістю учасників проекту: груповий; За характером контактів: зовнішній; За тривалістю виконання: короткостроковий; За характером партнерських взаємодій: кооперативний

Номер слайду 12

Мета проєкту * формувати навички роботи з довідковою літературою; учити здобувати інформацію самостійно; формувати уявлення про народне свято, народні традиції Дня Сорока Святих з’ясувати народні традиції зустрічі весни; тренувати навички роботи в групі; розвивати кулінарні вміння; виховувати повагу до народних цінностей

Номер слайду 13

Під час роботи над проєктом учні: дослідили народні звичаї та прикмети дня Сорока Святих; дізналися про день весняного рівнодення вивчили веснянки; розучили народні ігри; випікали обрядове печиво; пригостили печивом учнів інших класів ;

Номер слайду 14

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
8 березня 2023
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку