Технологія розвивального навчання. ЇЇ застосування на уроках літератури

Про матеріал
В презентації представлені ключові поняття про технологію розвивального навчання, та як ії можна використовувати вчителю на уроках літератури.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвивальне навчання в процесі вивчення літератури. Підготувала вчитель російської мови та зарубіжної літератури Кофіжиу Ганна Олексіївна

Номер слайду 2

Зміст 123 Поняття розвивального навчання. Сутність технології розвивального навчання. Розвивальне навчання на уроках літератури:взаємодія «учень-вчитель»;структура уроку з елементами розвивального навчання;методи та прийоми розвивального навчання.

Номер слайду 3

Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 4

Розвивальне навчання – спрямованість змісту, принципів, методів і прийомів навчання на досягнення найбільшої ефективності розвитку пізнавальних можливостей школярів (сприймання, мислення, пам’яті, уяви та ін.).

Номер слайду 5

Сутність технології розвивального навчання Цілеспрямована навчальна діяльність, яка включає дитину в процес самостійної, пошукової, дослідницької діяльності, що свідомо сприймається як особиста метаучень-дослідниквчитель-наставникспівпраця

Номер слайду 6

Взаємодія «учень-вчитель»

Номер слайду 7

Структура уроку з елементами технології розвивального навчання

Номер слайду 8

Методи та прийоми розвивального навчання

Номер слайду 9

Самостійна (дослідна) робота учнів. Репродуктивна. Репродуктивно-творча. Творча. При роботі з художнім твором до продуктивних видів роботи відносять такі методи:відтворення змісту прочитаного;встановити правильну послідовність подій твору і т. д. Такою стає самостійна робота, коли учні починають знаходити та розпізнавати нові сторони героїв, характерів, можуть встановлювати та пояснювати зв’язки між подіями та героями, пояснювати вчинки та поведінку головних героїв. Творчою є така робота, коли учні самостійно порівнюють персонажів одного чи декількох художніх творів, співставляють події, факти, дають власну оцінку подіям, персонажам

Номер слайду 10

Проектна робота. Метод «Захист власних проектів» спрямований на активізацію розумових здібностей учня, формувати в нього навички критичного мислення, осягати себе передусім як особистість.

Номер слайду 11

Типи учнівських проектів

Номер слайду 12

Проектна робота на уроках літератури зобов’язує учнів: планувати свою роботу, передбачати можливі результати;використовувати багато джерел інформації;самостійно шукати та накопичувати потрібну інформацію; аналізувати твори різних епох, зіставляти факти;аргументувати власну думку;приймати власні рішення.

Номер слайду 13

Інтерактивні методи роботиІнтерактивні методи – форма навчання, у процесі якого учні і вчитель перебувають у режимі бесіди, діалогу між собою. Це співпраця, взаємонавчання: вчитель – учень, учень – учень. При цьому вчитель і учень – рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання. Інтерактивна взаємодія виключає домінування одного учасника навчального процесу над іншим, однієї думки над іншою. Під час такого спілкування учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, ухвалювати обґрунтовані рішення.

Номер слайду 14

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каськова Ірина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 вересня 2019
Переглядів
6585
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку