Технологія створення тестових завдань. Презентація.

Про матеріал
Складовою частиною процесу навчання є контроль знань здобувачів освіти. Серед різноманітних форм контролю перевага надається саме тестуванню (ДПА, ЗНО, PISA), що є засобом самоконтролю для учня, зворотнім зв'язком для вчителя, що дає можливість оцінити індивідуальний і загальний рівень засвоєння теми, спланувати корекцію знань і напрямки подальшої роботи.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технологія створення тестових завдань

Номер слайду 2

Контроль знань учнів є складовою частиною процесу навчання. Тестування – ефективна форма контролю навчальних досягнень учнів. Особливо актуальною ця форма контролю постала у зв’язку з впровадженням ДПА, ЗНО, спитів «Крок», міжнародного дослідження PISA, які проводяться виключно у тестовій формі. Цьому сприяє участь у Міжнародному проєкті «Освітні вимірювання, адаптовані до стандартів ЄС» та програмі ЄС «ТЕМПУС».

Номер слайду 3

Види тестів: Формучі – визначають якість засвоєння за окремим розділом або темою. Діагностичні – виявляють причини допущених помилок під час поточного контролю. Підсумкові – охоплюють великий обсяг навчального матеріалу, оцінюють результати навчання у відповідності до стандарту.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Критерії якості тесту. Валідність – відповідність використаних матеріалів цілям контролю. Надійність – сталість результатів при багаторазовому використанні. Стандартизованість – визначення єдиної процедури проведення та підведення підсумків тестування. Репрезентативність – повнота охоплення вивченого в тесті.

Номер слайду 6

Переваги тестової форми контролю: зворотній зв'язок для вчителя, що дає можливість оцінити індивідуальний і загальний рівень засвоєння теми та спрогнозувати напрямки подальшої роботи, незалежність результатів тестування від суб`єктивної думки перевіряючого, висока технологічність перевірки результатів, визначення ступеня готовності до подальшої діяльності, можливість самооцінки, коли кожен учень оцінює власні досягнення і має можливість відкоригувати свої знання, врахування специфіки конкретного учнівського колективу, мотивація пошукової діяльності.

Номер слайду 7

Недоліки тестової форми контролю: неможливість контролю умінь учнів логічно, послідовно та обгрунтовано викладати засвоєний матеріал, відсутність суб`єкт – суб`єктного з`вязку, висока ймовірність відгадування.

Номер слайду 8

Вимоги до створення тестових завдань Зміст тесту повинен відповідати змісту навчальної програми (Учень(ця) знає….вміє). Кожне тестове завдання має оцінювати досягнення певної освітньої цілі. Слід уникати перевірки надмірно вузькоспеціальних знань. Тест повинен мати інструкцію для учнів. Приклад Завдання 6 передбачає встановлення відповідності між правим і лівим стовпчиками. Максимальна оцінка правильної відповіді – 2 бали. Приклад

Номер слайду 9

Вимоги до створення тестових завдань Тест повинен починатися із активного дієслова: укажіть, виберіть, назвіть, підкресліть…Приклад

Номер слайду 10

Вимоги до створення тестових завдань Усі дистрактори мають бути:- гомогенними, не виділятися за розміром,- вірогідними (правдоподібними), розміщеними системно (у порядку збільшення або зменшення чисел тощо), - мати однаковий ступінь «технічності», «науковості», що й правильна відповідь. Укажіть молекулярну (формульну) масу кисню:а) 8;б) 16;в) 32;г) 48. Приклад

Номер слайду 11

Вимоги до створення тестових завдань У тестах уникають використання неконкретних питань, відповідь на які може трактуватися двояко: - Скільки кисню виділиться при …? (некоректне питання) - Яка маса (г) кисню (н.у.) виділиться при … - Який обєм (л) кисню (н.у.) виділиться при… Приклад

Номер слайду 12

Ключ: не може мати пряму підказку на відповідь (однакові слова), не повинен відрізнятися від дистракторів за розміром. Вимоги до створення тестових завдань Приклад Некоректний ключ тесту, який містить пряму підказку (однакові слова)

Номер слайду 13

Вимоги до створення тестових завдань Тест не повинен містити довгих умов та зайвої інформації.?Приклад

Номер слайду 14

Вимоги до створення тестових завдань Зміст одного тесту не повинен давати підказку на інший тест.…№ 4. Укажіть валентність атому Фосфору: А. 1 Б. 2 В. 3 Г. 4…№ 7. Складіть формулу фосфор (ІІІ) хлориду. Приклад

Номер слайду 15

Вимоги до створення тестових завдань Не рекомендується використовувати фрази: Приклад

Номер слайду 16

Вимоги до створення тестових завдань Уникати принципу кумулятивності, коли є два або більше ключів, але один більш детальний.?Приклад

Номер слайду 17

Вимоги до створення тестових завдань Приклад Увідповідніть термін з його характеристико (тема «Зелена хімія»). {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Речовина. Застосування. А надкритичний СО21 відновник. Б озон2 розчинник. В аскорбінова кислота3 каталізатор. Г йонна рідина4 окисник 5 інгібітор

Номер слайду 18

Дякую за увагу

zip
Додано
29 січня 2022
Переглядів
1490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку