Текст. Послідовність подій. Робота з дитячою книжкою : дитячий журнал. (рецепти, поробки)

Про матеріал
Мета: • формування предметних компетентностей: Досліджуємо медіа: розуміє, яку інформацію містить обкладинка, висловлює власні враження і почуття відносно представлених журналів; Читаємо: визначає послідовність подій, пояснює зв’язок між окремими повідомленнями, добирає потрібну інформацію з графічних носіїв, читає правильно та виразно вголос, відповідає на питання за змістом, визначає тему та головну думку твору, співвідносить сюжет з власним життєвим досвідом; Взаємодіємо письмово: записує окремі речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення письмових робіт; Взаємодіємо усно: формулює власну думку, озвучує її, засвоює слова по темі «Преса, дитячі журнали», доцільно використовує їх у мовленні.
Перегляд файлу

Тема: Текст. Послідовність подій. Робота з дитячою книжкою : дитячий журнал. (рецепти, поробки)

Мета:

  • формування предметних компетентностей:

Досліджуємо медіа: розуміє, яку інформацію містить обкладинка, висловлює власні враження і почуття відносно представлених журналів;

Читаємо: визначає послідовність подій, пояснює зв’язок між окремими повідомленнями, добирає потрібну інформацію з графічних носіїв, читає правильно та виразно вголос, відповідає на питання за змістом, визначає тему та головну думку твору, співвідносить сюжет з власним життєвим досвідом;

Взаємодіємо письмово: записує окремі речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення письмових робіт;

Взаємодіємо усно: формулює власну думку, озвучує її, засвоює слова по темі «Преса, дитячі журнали», доцільно використовує їх у мовленні.

  • Формування ключових компетентностей:

Вільне володіння державною мовою: вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, любов до читання

Математична: моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань.

Інноваційність: формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади

Навчання впродовж життя: опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання , навчання працювати самостійно і в групі

 

Обладнання: підручник, робочий зошит, різнокольоровий папір, малюнок райдуги, кросворд, картки «Розумний шифрувальник», код, дитячі журнали, картки-слова для Стіни слів, мікрофон, зображення долоньки.

Хід уроку

І. Організація класу.

Створення позитивного психологічного клімату класу.

Вправа «Райдуга»

 

  • Райдуга – це семикольорова дугоподібна смуга на небі, яка з’являється внаслідок заломлення сонячних променів у краплинах дощу. У давніх літописах райдугу називали «райською дугою». Поява райдуги вважалась добрим знаком. Райдуга – це символ миру та злагоди. Оберіть той колір радуги, який Вам найбільше подобається.

                              Картинки по запросу райдуга

  • Згідно розповсюдженому тлумаченню, червоний колір – бажання, оранжевий – радість, жовтий – щедрість, зелений – надію, блакитний – щастя, синій – спокій, фіолетовий – велич.
  • Нехай на сьогоднішньому уроці веселка засяє всіма барвами й принесе кожному з нас успіх.

 

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Робота над ребусом

  • Розгадайте, яке слово зашифровано в ребусі.

  • Так, це слово текст.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Робота над визначенням. Бесіда.

  • Що таке текст?
  • Текст – це два або більше речень, пов’язаних між собою за змістом. У тексті ми можемо визначити головну думку тексту, та дібрати заголовок.
  • З яких частин складається текст?
  • Які бувають тексти?
  • Так, тексти бувають: художні, наукові та ділові.
  • А де ми можемо зустріти тексти?
  • Тексти ми можемо зустріти і в книжках, і в жупналах, і в газетах.

 Повідомлення теми та мети уроку.

  • Сьогодні ми дізнаємося більше про дитячу пресу. Навчимося орієнтуватися в обкладинці журналу. Будемо складати текст-інструкцію.

ІV. Вивчення нового матеріалу

 Гра «Розумний шифрувальник».

 Знайомство з поняттями «преса, журнал, газета».

  • Зараз ми пограємо в гру «Розумний шифрувальник»

  • Дівлячись на картку розшифруйте коди.

20, 21, 7, 22, 1

9, 24, 21, 18, 1, 16

4, 1, 10, 7, 23, 1

 

- Які слова ви розшифрували?

реса — друковані засоби масової інформації (періодичні друковані видання), які виходять під постійною назвою, з періодичністю один і більше номерів .

- До преси входять журнали та газети.

Рухлива вправа.

https://www.youtube.com/watch?v=ld__dVatHiE

 

Досліджуємо медіа. Знайомство з дитячою пресою, огляд журналів. Робота зі словами.

  • Зараз переглянувши відео ми познайомимося із відомими дитячими журналами України.

https://www.youtube.com/watch?v=-CI3z3GXons

  • Ви побачили як багато красивих журналів, але вони не тільки красиво виглядають, а ще цікаві, та повчальні.
  • Про що можна дізнатися з обкладинки журналу?
  • З обкладинки можна дізнатися про :
  • Назву, періодичність
  • Номер і рік видання
  • Хто і де видає, кому призначений.

Словникова робота. Стіна слів.

  • Давайте прикріпимо на стіну слів нові слова
  • Номер журналу – який за рахунком цей журнал
  • Комплект – багато журналів виданих послідовно.
  • Примірник- одна штука з тиражу друкованих видань.

Досліджуємо медіа. Робота в парі. Складання бібліотечної картки.

  • Скажіть, які журнали ви бачите на нашій виставці?
  • Які з них є у вас дома?
  • Зараз ви попрацюєте в парі. Вам потрібно буде скласти бібліотечну картку за схемою.

Назва журналу

Номер, дата, видання

Періодичність

Для кого

 

Вправа «Крісло автора».

  • Розкажіть, який із журналів вам сподобався більше. Чому?

Робота з підручником с.52

Вправа «Передбачення»

  • Відкрийте свої підручники на с 52.
  • Прочитайте назву тексту та погляньте на малюнок. Про що , на вашу думку, буде в ньому йти мова?
  • Прочитайте текст самостійно.
  • Яка тема тексту?
  • Як ви гадаєте, що буде далі?
  • Запишіть послідовність дії готування йогурту, наче це робите ви. Почніть так: «Я кип’ячу молоко»

V. Закріплення вивченого матеріалу

Групова робота. Складання інструкції «Долонька нашого класу».

  • Сьогодні ми виготовимо «Долоньку нашого класу»
  • Але для цього нам потрібно скласти інструкцію.
  • Що таке інструкція?
  • Інструкція – це текст, що вказує на порядок і засоби виконання певної роботи, користування приладами, інструментами.
  • Речення інструкції мають бути точними, зрозумілими.
  • При запису інструкції потрібно користуватися нумерацією.
  • Дії в інструкції записують послідовно.
  • Інструкцію записують у формі спонукальних речень.
  • Давайте складемо інструкцію виготовлення квітки з паперу і зробимо її

VІ. Підсумок уроку

Вправа «Інтерв’ю».

  • Скажіть, що вам найбільше сподобалося на уроці.

Рефлексія

Вправа «Долонька класу».

  • Прикріпіть квітку на долоньку нашого класу.

 

1

 

doc
Додав(-ла)
Заточна Любов
Додано
13 листопада 2021
Переглядів
1138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку