Тема: Текст. Послідовність подій. Робота з дитячою книжкою : дитячий журнал. (рецепти, поробки)
Мета:
Досліджуємо медіа: розуміє, яку інформацію містить обкладинка, висловлює власні враження і почуття відносно представлених журналів;
Читаємо: визначає послідовність подій, пояснює зв’язок між окремими повідомленнями, добирає потрібну інформацію з графічних носіїв, читає правильно та виразно вголос, відповідає на питання за змістом, визначає тему та головну думку твору, співвідносить сюжет з власним життєвим досвідом;
Взаємодіємо письмово: записує окремі речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення письмових робіт;
Взаємодіємо усно: формулює власну думку, озвучує її, засвоює слова по темі «Преса, дитячі журнали», доцільно використовує їх у мовленні.
Вільне володіння державною мовою: вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, любов до читання
Математична: моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань.
Інноваційність: формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади
Навчання впродовж життя: опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання , навчання працювати самостійно і в групі
Обладнання: підручник, робочий зошит, різнокольоровий папір, малюнок райдуги, кросворд, картки «Розумний шифрувальник», код, дитячі журнали, картки-слова для Стіни слів, мікрофон, зображення долоньки.
Хід уроку
І. Організація класу.
Створення позитивного психологічного клімату класу.
Вправа «Райдуга»
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Робота над ребусом
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Робота над визначенням. Бесіда.
Повідомлення теми та мети уроку.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Гра «Розумний шифрувальник».
Знайомство з поняттями «преса, журнал, газета».
20, 21, 7, 22, 1 |
9, 24, 21, 18, 1, 16 |
4, 1, 10, 7, 23, 1 |
- Які слова ви розшифрували?
-Преса — друковані засоби масової інформації (періодичні друковані видання), які виходять під постійною назвою, з періодичністю один і більше номерів .
- До преси входять журнали та газети.
Рухлива вправа.
https://www.youtube.com/watch?v=ld__dVatHiE
Досліджуємо медіа. Знайомство з дитячою пресою, огляд журналів. Робота зі словами.
https://www.youtube.com/watch?v=-CI3z3GXons
Словникова робота. Стіна слів.
Досліджуємо медіа. Робота в парі. Складання бібліотечної картки.
Назва журналу |
Номер, дата, видання |
Періодичність |
Для кого |
Вправа «Крісло автора».
Робота з підручником с.52
Вправа «Передбачення»
V. Закріплення вивченого матеріалу
Групова робота. Складання інструкції «Долонька нашого класу».
VІ. Підсумок уроку
Вправа «Інтерв’ю».
Рефлексія
Вправа «Долонька класу».
1