Текст. Текстовий редактор Word

Про матеріал
Вдосконалювати вміння вводити, форматувати і редагувати текст. Сформувати вміння редагувати і форматувати прозові тексти. Розвивати логічне мислення, уяву, творчість. Формувати вміння аналізувати і робити висновки.
Перегляд файлу

 Текст. Текстовий редактор Word

Мета: Вдосконалювати вміння вводити, форматувати і редагувати текст. Сформувати вміння редагувати і форматувати прозові тексти. Розвивати логічне мислення, уяву, творчість. Формувати вміння аналізувати і робити висновки.

Обладнання: текстовий редактор, картки завдань, інструкційні картки,ноутбуки, навчальні презентації.

                                                             

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1.Привітання.

Доброго дня діти мене звати Софія Павлівнаі сьогодні урок інформатики у вас проведу я.

2.Перевірка відсутніх.

Діти хто сьогодні відсутній і по якій причині?(Якщо хтось відсутній відповідає черговий)

 

Розпочати урок пропоную з девізу, який налаштує вас на плідну роботу. Я починаю, ви закінчуєте хором.

— Сьогодні на уроці для всіх обов’язково:

працювати — активно,

слухати — уважно,

міркувати — швидко,

відповідати — правильно

 

 

ІІ.Актуалізація опорних знань

Гра «Правильно - неправильно!»

Учитель розповідає правила гри: зачитуються віршовані рядки, які обов'язково відповідають або не відповідають якомусь правилу поведінки в комп'ютерному класі.

В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили...(ні)

Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття! (так)

За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі фрукти...(ні)

А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду! (так)

Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько! (ні)

Від екрана ти відсядь... Сантиметрів п'ятдесят! (так)

Голова болить моя, Потерплю годину я! (ні)

Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю! (так)

Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво...(ні)

В електронний клас науки сміло входь! Лиш вимий руки! (так)

2.Повторення вивченого матеріалу.

 

 Що таке Бібліотека? (Це заклад де ми можемо взяти на деякий час книжку або почитати її на місці)

 Що таке електронна бібліотека? (Це бібліотека якою ми користуємось в інтернеті).

 Що таке книга ? ( друкований посібник, в якому написана        певна інформація)

 Що  таке електронна книга ? (Це книга яку ми читаємо на комп'ютері в інтернеті)

Діти хто може сказати що таке документ? (Це важлива інформація яка зображена на папері ).

Діти що таке електронний документ? (Це важлива інформація яка зображена в електронному вигляді тобто на комп'ютері ).

А що відмінного між ними?Те що для електронних документів потрібен комп'ютер а для звичайних просто папір )

 Діти а що спільного між цими двома термінами ? (Що і ті і ті містять важливу інформацію.)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку. Молодці діти добре все пам'ятаєте

А зараз діти я пропоную вам згадати що таке текстовий редактор Word і як в ньому працювати. Ви готові?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Діти хто пам'ятає що таке текстовий редактор Word? (Цее програма в якій можна вводити та редагувати текст)

А зараз давайте пригадаємо інтерфейс програми

 

Алгоритм запуску програми:

1.Правою кнопкою миші викликати контекстне меню.

2.Вибрати команду Создать .

3.Вибрати команду документ Microsoft World.

 

Показую дітям в програмі все по черзі

  - Де знаходиться рядок заголовку

 - Де знаходиться рядок меню     

 - Де знаходиться панель інструментів

- Де знаходиться робоча область

(Діти повторяють все що я показав)

Найголовніше у цій програмі це робота з клавіатурою отож діти давайте повторимо правила роботи з нею.

 

  1. Не можна сідати працювати з клавіатурою з мокрими чи брудними руками.
  2. Натискати клавіші на клавіатурі потрібно кінчиками пальців.
  3. Під час набору тексту кожен пальчик повинен торкатися «своїх » клавіш.
  4. Не можна одночасно натискати кілька клавіш на клавіатурі.
  5. Не можна сильно натискати на клавіші.

 

Прийоми роботи з клавіатурою

(Учні виконують завдання які я їм задам на головному комп'ютері)

  • Введіть своє прізвище ім’я та по батькові.
  • Введіть свою адресу місто та вулицю на якій ви живете .
  • Ведіть такі рядки вірша:Садок вишневий коло хати

 

Основні операції форматуванню тексту

 

 

Діти для того щоб змінити текст ми можемо використати кнопки які знаходяться на панелі інструментів це:

-Жирність( робить текст товстішим)

- Курсив (робить текст під  нахилом)

-Подчеркнутий  ( підкреслює конкретні слова)

Для того щоб зробити текст товстішим нам потрібно:

1. Виділити текст

2. На панелі інструментів натиснути на кнопку Жирність яка має вигляд букви Ж

Для того щоб зробити текст під нахилом нам потрібно:

1.Виділити текст

2.На панелі інструментів натиснути кнопку Курсив яка має вигляд букви К

Для того щоб слово зробити підкресленим нам потрібно:

1. Виділити текст

2.На панелі інструментів вибрати кнопку Подчеркнутий

 

Згадуємо як змінювати шрифт тексту.

 Для того щоб змінити шрифт нам потрібно:

1.Виділити текст

2.На панелі інструментів вибрати команду Шрифт

3.Вибрати необхідний нам  шрифт

Згадуємо як змінювати розмір шрифту.

Для зміни розміру шрифту необхідно:

1.Виділити текст.

2. На панелі інструментів вибрати команду Размер шрифта

3. Вибрати або ввести число , на скільки ми хочемо збільшити текст.

Згадуємо як змінювати колір тексту .

Для зміни кольору нам потрібно:

  1. Виділити текст
  2. Натиснути на кнопку Цвет текста на панелі інструментів
  3. Вибрати потрібний колір.

Давайте ми повторимо ці алгоритми.(Даю дітям завдання)

Введіть таке речення: я люблю маму і тата.

 

- застосуйте до цього речення Жирність ( Діти Застосовують жирність правильно за алгоритмом)

 

-застосуйте до цього речення Курсив ( Діти застосовують курсив правильно за алгоритмом)

 

-застосуйте операцію підкреслення до цього речення( Діти застосовують підкресленя правильно за алгоритмом)

 

-встановіть для цього речення шрифт Arial (Діти застосовують шрифт правильно за алгоритмом).

 

-Встановіть 24 розмір цього речення ( Діти встановлюють розмір правильно за алгоритмом)

 

-зробіть речення зеленим кольром( Діти застосовують колір правильно за алгоритмоом)

Коли ми відредагували текст нам потрібно його зберегти.

Для збереження необхідно:

  1. Вибрати пункт меню Файл
  2. Вибрати команду Сохранить как.
  3. Вибрати папку в яку будем зберігати файл.

V. Практична частина
1.Вступний інструктаж

  1. Діти зараз ми будемо працювати за комп’ютерами, я розділив вас на 2 варіанти . Ми вже знаємо  основні операції форматування . Я вам роздам інструкційні картки, на них ви зможете дізнатися, як виконувати завдання, та картки завдань у яких зображено завдання які потрібно виконати правильно та швидко.
  2. Все діти розсідаємось за комп'ютери. По моїй команді міняємось варіантами
  3. Робота за комп’ютером
  4. Роздаю дітям картки завдань та інструкційні картки. В разі необхідності допомагаю дітям.
  5. V. Закріплення нового матеріалу
  6. - З якою програмою ми сьгодні працювали (Microsoft World)
  7. - Що вам було тяжко? (нічого)
  8. - Що вдалося вам легше? (форматувати текст)
  9. - Які операції ви пам'ятаєте ( Жирність курсив підкресленя тексту зміна кольору та шрифту)
  10. VІ. Підбиття підсумків уроку
    1.Домашнє завдання.

Отож, на домашнє завдання вам необхідно надрукувати рядки із улюбленого вірша та від форматувати його за власним бажанням.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зубавленко Вероніка Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
1550
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку